סדר הכנסת והוצאת ספר תורה: בהכנסת והוצאת ספר תורה במסורת יהודי כורדיסטן בולט הלחן הייחודי של "בריך שמיה", קטע התפילה הנאמר לפני ארון הקודש טרם הוצאת ספר התורה ממנו. כאמור, השפה הארמית רווחת בקרב יהודי כורדיסטן, ונראה כי לחנים מיוחדים לקטעים בארמית משקפים את היחס אליה. לחן זה הוא במקאם חוסייני, המאפיין מסורת זו, כאמור. לאחר הקריאה בתורה נאמר הפסוק "ימלוך ה' לעולם", כנהוג במסורות הספרדיות. בעבר היה זה תפקידו של החזן להוביל גם אמירה זו, אולם היום נהוג כי זהו תפקידם של הילדים, דבר המקרב אותם למסורת.
יצוין כי להפטרות רבות במסורת לחנים ייחודיים, כהפטרות שלושת השבועות והחגים.
ערבית למוצאי שבת: התפילה מבוצעת בסגנון האופייני לימות החול במסורת זו. ניתן לשים לב כי תפילת ערבית למוצאי שבת שבאתר איננה נפתחת במזמורי תהלים בלחנים מיוחדים, אלא פותחת כתפילת ערבית בכל יום חול. פתיחת ערבית למוצאי שבת במזמורים ובפסוקים אופיינית בעיקר לקהילות צפון אפריקה ולמסורת ספרד ירושלים.
פתיחה לתפילות יום כיפור: הלחנים המאפיינים את הפתיחה לתפילות יום כיפור נאמרים במקאם חג'אז. מקאם זה נבחר על מנת לבטא את כובד הראש והרצינות המאפיינים את היום. בהקלטה זו נשמע הלחן הנרוואי. לחן זה דומה מאוד ללחן במסורת יהודי העיר עמדיה. יהודי העיר זאכו, לעומת זאת, שרים את הפיוטים בסגנון שונה מעט.
כך מספר סיידוף על האווירה הייחודית בבית הכנסת בנס הרים בערבו של יום כיפור: "האווירה מאוד מרגשת. זהו עצם היום. מגיעים לבית הכנסת הרבה חברים ובני משפחה, שאינם מבאי בית הכנסת בשגרה. בית הכנסת מלא מפה לפה. ברגע ששליח הציבור פותח ב"לך אלי תשוקתי" מרגישים את הדריכות וההקשבה, וכל מתפלל המעוניין בכך שר קטע מהפיוט.
ערבית ליום כיפור: מאפיין ייחודי של תפילת ערבית ליום כיפור בהקלטה של סיידוף הוא אמירת תפילת העמידה בקול, בשונה לנהוג במרבית קהילות ישראל. זאת במקביל לאמירתה בלחש מפי שאר המתפללים. מתברר שזהו מנהג מקובל בקרב יהודי כורדיסטן. בעבר נהגו כי גם את תפילת ערבית של שבת אמרו בקול, אולם כיום נותר המנהג בערבית לראש השנה וליום כיפור.
סיידוף מספר כי שאל בעבר את אחד מזקני העדה על תופעה זו ותופעות דומות המאפיינות את התפילה הכורדית, שבעטיין משך התפילה קצר יחסית. הזקן סיפר לו כי בית הכנסת בכפר היה קטן, לא היה בו מקום לכל המתפללים, ורבים נאלצו להתפלל מחוץ לאולם בית הכנסת. מאחר שלקהילה היה חשוב שכולם יתפללו את התפילה במלואה, הנטייה הייתה למהר באמירתם של הקטעים.
בסליחות עולים שני חזנים המופקדים על אמירתם של כל הפיוטים והתפילות, כאשר הקהל שותף במענה. הדבר נועד לשמור על המקצב, הבנייה המוזיקלית וזרימת התפילה.
התפילה על הפרנסה, "לדוד מזמור לה' הארץ ומלואה", לא נמכרה בעבר למתפללים, אלא נאמרה מפי החזן. כיום היא נמכרת, ככל הנראה בהשפעת המסורות הספרדיות בישראל.
פסוקי דזמרה ליום כיפור: נהוג כי שני מתפללים אומרים את פסוקי דזמרה ליום כיפור, כל אחד מהם קורא מזמור. שירת הים נאמרת מפי שליח הציבור לבדו בטעמי המקרא. לרוב נאמרים הפיוטים ליום כיפור לפני ברכת "ברוך שאמר". כך נוהגים גם בראש השנה. הפיוטים נאמרים במקאם חוסייני ובמקאם חג'אז.
קריאת התורה למנחה של יום כיפור: הפסוקים מפרשת אחרי מות, ויקרא יח, א–ל.