חזרה לתוצאות החיפוש

בניין המִנהלה - אוניברסיטת איפֶה, ניגריה (מבחר מייצג)

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
בניין המִנהלה - אוניברסיטת איפֶה, ניגריה (מבחר מייצג) – הספרייה הלאומית
סימול
IL-TLV-006-AES-1-251
סימול מקורי
הארכיון הישראלי לאדריכלות על שם דוד עזריאלי;יחידת אחסון ומספר תיק:;965000000204_02
תאריך
1968-1972
היקף
1 פריט.
תיאור
מבחר מייצג של פריטים מתכנון בניין מתוך אוסף אריה ואלדר שרון המופקד בארכיון עזריאלי לאדריכלות. בניין המִנהלה, שתכנן שרון עם בנו אלדר, הוא אחד מבנייני הכניסה לאוניברסיטת איפֶה, הסובבים את הכיכר המרכזית של הקמפוס. הוא ניצב בצדה המזרחי של הכיכר, מול בניין האסיפה הכללית ובסמוך לספרייה המרכזית, ויועד למשרדי הנהלת האוניברסיטה ולשירותים שונים לסטודנטים ולסגל. קומת הקרקע הייצוגית עוצבה בצורת ריבוע שבמרכזו חצר פנימית. בסמוך לכיכר הכניסה הטקסית בעו שרון ושרון גלריה (הוצגו בה בעיקר תערוכות העוסקות בתרבות שבט היורובה) וחנות ספרים, משני צדדי החצר הפנימית המשמשת מקום מפגש לסטודנטים. בסמוך לגלריה ולחנות הספרים נקבעו גם סניף דואר וסניפי בנקים לשירות הסטודנטים. החזית בקומת הקרקע חופתה רפפות ויצרה דופן מובהקת לכיכר. למתחם נכנסים דרך שער גבוה ומקומר בקומת הקרקע של בניין משרדים בצורת L, המתנשא לגובה שש קומות. לבניין נוכחות דומיננטית ביותר בכניסה לקמפוס. אמנם הוא מפנה אל הכיכר את צִדו הצר, אך החזית הרחבה שלו, הפונה לכיוון דרום, מקבלת בהוד את פני הבאים לאוניברסיטה. משרדי הקומות העליונות ערוכים בזה אחר זה לאורך מסדרון. את החזית הצרה של בניין המשרדים, זו שפונה אל הכיכר, מעטר דגם חרוץ בבטון, שפוּתח על–ידי הרולד רובין בהשראת עיטורים הנהוגים בשבט היורובה.
מיקום
  • ארכיון עזריאלי לאדריכלות
כותר בניין המִנהלה - אוניברסיטת איפֶה, ניגריה (מבחר מייצג).
יוצרים נוספים שרון, אלדר 1933-1994 (אדריכל)
הערות הערות: מוצג 1 פריטים מתוך הפרויקט. לפריטים נוספים ומידע מורחב אנא פנו לארכיון עזריאלי לאדריכלות

סוגה schematic drawings
technical drawings
מתוך ארכיון אריה ואלדר שרון
The Arieh and Eldar Sharon Collection
זכויות גישה online_resources
רמת התיאור Series Record
קרדיטים מבחר מייצג של פריטים מתוך אוסף אריה ואלדר שרון, באדיבות ארכיון עזריאלי לאדריכלות, זמינים דיגיטלית במסגרת שיתוף פעולה בין משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. A selection of items from the Arieh and Eldar Sharon Collection, courtesy of the Azrieli Architectural Archive, can now be accessed online as part of a collaborative initiative between The Ministry of Jerusalem and Heritage and The National Library of Israel.
מספר מערכת 997009927636105171
      1. הצג את 10 הפריטים הבאים מתוך 207
      2. הצג הכל

בכל שימוש יש לציין את מקור הפריט בנוסח הבא:

מבחר מייצג של פריטים מתוך אוסף אריה ואלדר שרון, באדיבות ארכיון עזריאלי לאדריכלות, זמינים דיגיטלית במסגרת שיתוף פעולה בין משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. A selection of items from the Arieh and Eldar Sharon Collection, courtesy of the Azrieli Architectural Archive, can now be accessed online as part of a collaborative initiative between The Ministry of Jerusalem and Heritage and The National Library of Israel.

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?

שותפים