תפקידה המתווך של הסביבה החינוכית בקשר בין תחושת המסוגלות של התלמיד לבין מטרת ההישג אותה הוא מאמץ בסביבה ההישגית / ליאת אלבחרי.
אלבחרי, ליאת, 1984-
עבודת מחקרהקשר בין תפיסת סגנונות ההוראה של המורה לבין הסגנונות הקוגניטיביים של התלמיד על פי התיאוריה של קונטי
כותר |
הקשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהישגים לימודיים [משאב אלקטרוני] / רינה שרון. |
---|---|
כותרים נוספים |
הקשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהשגים למודיים קשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהשגים למודיים Students cognitive styles and teaching styles related to achievements |
מקום קשור |
Ramat Gan (Israel)-place of publication |
יוצרים נוספים |
Sharon, Rina, 1980- |
מוציא לאור |
רמת גן : [מוציא לאור לא ידוע] |
שנה |
תשע"ב 2012 |
הערות |
שער נוסף ותקציר באנגלית הרשומה הועתקה מקטלוג אוניברסיטת בר אילן. כולל ביבליוגרפיה דיסרטציה (מ.א.) - אוניברסיטת בר אילן, תשע"ב 2012 |
היקף החומר |
[7], ט, 83, [13] עמודים 30 ס"מ. |
שפה |
עברית |
מספר מערכת |
990039203190205171 |
תנאי השימוש:
יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.
לבירור אפשרות שימוש בפריט, אנא מלא/י טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
מידע נוסף:
הפריט נמסר לספרייה הלאומית בהתאם לחוק הספרים (חובת מסירה וציון הפרטים), תשס"א-2000, והוא עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים.
אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?