חזרה לתוצאות החיפוש

הקשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהישגים לימודיים [משאב אלקטרוני]

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • עבודת מחקר

הקשר בין תפיסת סגנונות ההוראה של המורה לבין הסגנונות הקוגניטיביים של התלמיד על פי התיאוריה של קונטי

כותר הקשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהישגים לימודיים [משאב אלקטרוני] / רינה שרון.
כותרים נוספים הקשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהשגים למודיים
קשר בין סגנונות קוגניטיביים לסגנונות הוראה ולהשגים למודיים
Students cognitive styles and teaching styles related to achievements
מקום קשור Ramat Gan (Israel)-place of publication
יוצרים נוספים Sharon, Rina, 1980-
מוציא לאור רמת גן : [מוציא לאור לא ידוע]
שנה תשע"ב 2012
הערות שער נוסף ותקציר באנגלית
הרשומה הועתקה מקטלוג אוניברסיטת בר אילן.
כולל ביבליוגרפיה
דיסרטציה (מ.א.) - אוניברסיטת בר אילן, תשע"ב 2012
היקף החומר [7], ט, 83, [13] עמודים
30 ס"מ.
שפה עברית
מספר מערכת 990039203190205171

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, אנא מלא/י טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף:

הפריט נמסר לספרייה הלאומית בהתאם לחוק הספרים (חובת מסירה וציון הפרטים), תשס"א-2000, והוא עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?