חזרה לתוצאות החיפוש

סדרה 5: יום ראשון של הדקלים

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר סדרה 5: יום ראשון של הדקלים.
תיאור הסדרה כוללת תצלומים שצלם דנצ'ו ארנון, המתעדים את אירועי יום ראשון של הדקלים המתקיימים במסגרת חג הפסחא הנוצרי. יום ראשון של הדקלים נחגג שבוע לפני הפסחא ובא לציין את כניסתו של ישוע לירושלים כשהוא רכוב על אתון ותושבי העיר קיבלו אותו בענפים ובכפות דקלים כשהם קוראים "הושענא, הושענא...". כניסתו זו של ישוע לעיר באה למלא אחר הכתוב בספר זכריה "...הנה מלכך יבוא לך רוכב על עיר בן אתונות" (ט, 9). רוב הטקסים מתקיימים ביום ראשון, אך יש גם המקיימים אותם בשבת קודם. התצלומים בסדרה זו צולמו בין השנים 2008-2019 בכנסיית הקבר, בהר הזיתים בבית פאגי ועוד ומתייחסים אל הטקסים שעורכים הודים, אריתראים, אורתודוקסים, קופטים, סורים, קתולים, מלכיטים (יוונים-קתולים), ארמנים ואתיופים.
שנה 2008-2019
מתוך ארכיון דנצ'ו ארנון
שפה פריט ללא תוכן מילולי
סימול ARC. 4* 2080 02 05
רמת התיאור Series Record
מספר מערכת 997008370783205171
      1. הצג את 4 הפריטים הבאים מתוך 14
      2. הצג הכל

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?