הערכת הישגים במתמטיקה : ידע פדגוגי, ידע תוכני פדגוגי, תפיסות והפרקטיקה של פרחי הוראה ושל מורים מתחילים למתמטיקה / מאת הודיה (ליאורה) הוך.
הוך, הודיה (ליאורה) מחבר
עבודת מחקרכותר |
הזיקות בין הידע הרעיוני הדידקטי ובין מערכת החינוך, סוג ההכשרה להוראה והוותק בהוראה של מורות לשפת אם בבית הספר היסודי / מאת אחמד אלעטאונה. |
---|---|
כותרים נוספים |
הזקות בין הידע הרעיוני הדידקטי ובין מערכת החנוך, סוג ההכשרה להוראה והותק בהוראה של מורות לשפת אם בבית הספר היסודי זקות בין הידע הרעיוני הדידקטי ובין מערכת החנוך, סוג ההכשרה להוראה והותק בהוראה של מורות לשפת אם בבית הספר היסודי Relations between didactic ideational knowledge of female teachers of language in elementary school and education system specialization and seniority / by Ahmad Alatawnah. |
מקום קשור |
Beersheba (Israel)-place of publication |
מוציא לאור |
באר-שבע : [מוציא לאור לא ידוע] |
שנה |
תש"ע 2010 |
הערות |
כולל ביבליוגרפיה. דיסרטציה--אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תש"ע 2010. נוספו שער ותקציר באנגלית. |
היקף החומר |
[1], יד, 117, [12] עמודים : איורים 30 ס"מ. |
שפה |
עברית |
מספר מערכת |
990034879530205171 |
תנאי השימוש:
יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.
לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.
אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?