Special education in Israel / Shimon Zaks, Ezra Michael, Frida Liberman.
Shimon Zaks
ספרכותר |
תרבות השילוב inclusion culture : עמדות מורים במגזר הערבי כלפי שילוב תלמידים בעלי סוגי חריגויות שונים ותחושת מסוגלות להתמודד עם תלמידים אלה בזיקה לסגנונות הקיום, סוג המוסד (חט"ב/תיכון) וסוג בית הספר (משלב/לא משלב) / פותון עיראקי. |
---|---|
כותרים נוספים |
תרבות השלוב inclusion culture Inclusion culture : attitudes of regular Israeli Arab teachers towards the inclusion of students with disabilities' their sense of efficacy in coping with them with reference to their age group (junior/high school), type of school (includes/does not include) and teachers' modes of existence / Iraqi Futoon. |
מקום קשור |
Ramat Gan (Israel)-place of publication |
מוציא לאור |
רמת גן : [מוציא לאור לא ידוע] |
שנה |
תשס"ח 2007 |
הערות |
כולל ביבליוגרפיה. עבודת גמר (מ"א)--אוניברסיטת בר אילן, תשס"ח 2007. נוספו שער, תוכן ענינים ותמצית באנגלית. |
היקף החומר |
[10], 100, [10] עמודים : דיאגרמות 30 ס"מ. |
שפה |
עברית |
מספר מערכת |
990027290650205171 |
תנאי השימוש:
יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.
לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.
אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?