חזרה לתוצאות החיפוש

השפעת מארגני טקסט על הישגים בהבנת הנקרא אצל תלמידים בעלי רמות הכוונה עצמית שונות

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • עבודת מחקר
כותר השפעת מארגני טקסט על הישגים בהבנת הנקרא אצל תלמידים בעלי רמות הכוונה עצמית שונות / מוגש על ידי רעות אופיר (בר-אילן).
כותרים נוספים השפעת מארגני טקסט על השגים בהבנת הנקרא אצל תלמידים בעלי רמות הכונה עצמית שונות
Effect of organizational-signals on reading comprehension of children with different levels of self-regulation / Reut Offir (Bar-Ilan).
מקום קשור Ramat Gan (Israel)-place of publication
מוציא לאור רמת גן : [מוציא לאור לא ידוע]
שנה 2008
הערות כולל ביבליוגרפיה.
עבודת גמר (מ"א)--אוניברסיטת בר אילן, 2008.
נוספו שער, תוכן ענינים ותמצית באנגלית.
היקף החומר [3], 92, [3] עמודים : איורים, דיאגרמות
30 ס"מ.
שפה עברית
מספר מערכת 990026312840205171

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?