תיאור
בתיק: תצלומי מוסד חינוכי הרי אפרים. נושא: פורים [1998]. מצויינים מספרי התצלומים שיש להם זיהוי אישי. מס' 1, 2: עמיר דרור. מס' 3: אדווה חלופוביץ'. מס' 4: דרור פרקר. מס' 5: איתי ישראלי. מס' 6: ערן בנסל. מס' 7: דנה חגי. מס' 8: מור [מדריכה]. מס' 9: גיל אלנקווה. מס' 10: לירון מילוא. מס' 11: מרעית קרנכל. מס' 12: אלון ליבנה. מס' 13: ינון אברהם. מס' 14: לי להב. מס' 15: מימין – טל קוחלי, רותם סיוון. מס' 16: עומר חכים. מס' 17: אלון פרבר. מס' 18: שני ורדי. מס' 19: משמאל – מיטל קרנכל, אדר שקד. מס' 20: מימין – לילך קליין, אבי אפללו, שני ורדי. מס' 21: מימין – אבי אפללו, ענת עדי, תמיר ביכובסקי, גני שפרן. מס' 22: מימין – ענבל אביר, מלי להב, שני בנסל. מס' 23: מחזיק את החבר – עמית בן חורין / מעליו – רועי צמח. מס' 24: מימין – מיכל פסואה, רועי צמח. מס' 25: מימין – רוני טל, אבי אפללו. מס' 26: מימין – דורון רז, ארבל גל. מס' 27: משמאל – הוד שריג, ?. מס' 28: שני לקס. מס' 35-29: יום מערב פרוע – פעילות לקראת פורים [1998]. מס' 32: על הסוס – דרור פרקר. מס' 33: על הסוס – יונתן לוסטיג [?]
מידע על הפריט
שימוש לא מסחרי להוראה ומחקר בלבד
מותר להעתיק את הפריט ולהשתמש בו לשימוש לא מסחרי לצרכי לימוד עצמי הוראה ומחקר בלבד.
חובה להעניק קרדיט ליוצר/ים בכל שימוש בפריט.
אסור לפגוע בכבודו או בשמו של היוצר באמצעות סילוף או שינוי של היצירה.
אין צורך לפנות לספרייה לקבלת רשות לשימוש שאינו מסחרי לצרכי הוראה ומחקר.
שימוש מסחרי או שימוש שאינו לצורכי הוראה ומחקר מותנה בקבלת הרשאה מבעל זכויות היוצרים בפריט ו/או מבעל האוסף. לא נדרש אישור נוסף מהספרייה הלאומית.
ניתן לפנות לספרייה הלאומית לקבלת פרטי הקשר של בעל זכויות היוצרים/בעל האוסף באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
מידע נוסף:
הפריט כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.
אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
קרדיט
רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין ארכיון המוסד החינוכי הרי אפרים, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Harei Ephraim Educational Center Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.