חזרה לתוצאות החיפוש

סדרה 51: רדיפות היהודים והשואה

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר סדרה 51: רדיפות היהודים והשואה.
תיאור הסדרה כוללת כרזות ובהן גילויי דעת בעד ונגד הסכם ה"העברה" בין הסוכנות היהודית וגרמניה הנאצית, קריאות לפעולה למען יהודי גרמניה ואוסטריה לפני ובמהלך השואה וקריאות להחרמת תוצרת גרמנית. כרזות נוספות מהתקופה שלאחר מלחמת העולם השניה עוסקות בפולמוס השילומים מגרמניה בשנות ה-50 של המאה העשרים, בהתארגנויות לסיוע לפליטי השואה והתארגנויות שונות להנצחת הנספים בשואה. הכרזות מטעם ארגונים ציוניים (ההסתדרות הציונית, המפעל לפדיון שבויי אוסטריה), מדינת ישראל והרבנות הראשית, עמותות והתארגנויות שונות (כגון: ועדת החרם על תוצרת גרמניה, ארגוני נוער, התאחדות עולי גרמניה, התאחדות עולי פולין, ארגון אסירי הנאצים לשעבר) ואנשים פרטיים. בסדרה גם כרזות בענין עזרה לנפגעי הפרעות של שנת תרע"ט 1919 באוקרינה ופולין.
שנה 1919-1972
מתוך אסף הכרוזים והכרזות
שפה עברית
גרמנית
סימול V 2932
רמת התיאור Series Record
מספר מערכת 990035650290205171
    1. הצג את 10 הפריטים הבאים מתוך 92
    2. הצג הכל

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?