חזרה לתוצאות החיפוש

ניתוח מקרה - השפעת הרשתות החברתיות על ביצועי עובדים במוקד שרות לקוחות טלפוני בישראל

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • עבודת מחקר
כותר ניתוח מקרה - השפעת הרשתות החברתיות על ביצועי עובדים במוקד שרות לקוחות טלפוני בישראל / קרן לקח.
כותרים נוספים נתוח מקרה - השפעת הרשתות החברתיות על בצועי עובדים במוקד שרות לקוחות טלפוני בישראל
השפעת הרשתות החברתיות על ביצועי עובדים במוקד שרות לקוחות טלפוני בישראל
השפעת הרשתות החברתיות על בצועי עובדים במוקד שרות לקוחות טלפוני בישראל
Case study - the effect of social networks on employees' performance in a call center service in Israel / Keren Lekach.
מקום קשור Ramat Gan (Israel)-place of publication
מוציא לאור רמת גן : [מוציא לאור לא ידוע]
שנה תשס"ו 2006
הערות כולל ביבליוגרפיה.
עבודת גמר (מ"א)--אוניברסיטת בר אילן, תשס"ו 2006.
נוספו שער, תוכן ענינים ותמצית באנגלית.
היקף החומר [8], 69, 3, [1] עמודים
30 ס"מ.
שפה עברית
מספר מערכת 990025704790205171

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?