חזרה לתוצאות החיפוש

Marketing issues in the diffusion of innovations

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • עבודת מחקר
כותר Marketing issues in the diffusion of innovations / by Renana Peres.
כותרים נוספים בעיות שיווקיות בהחדרת חידושים לשוק / מוגש על ידי רננה פרס.
בעיות שווקיות בהחדרת חדושים לשוק
מוציא לאור [Tel Aviv] : [Publisher not identified]
שנה [2006]
הערות Abstract also in Hebrew.
Bibliography: leaves 90-93.
Thesis (Ph.D.)-- Tel Aviv University, 2006.
היקף החומר 93 leaves
30 cm.
שפה אנגלית
מספר מערכת 990025427410205171

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?