חזרה לתוצאות החיפוש

[התכתבות עם אישים שונים]

להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט
  • ארכיון
אין תצוגה מקוונת
סימול
ARC. 4* 2026 01 93
תאריך
1931-1984
שפה
עברית;
תיאור
איגרות קצרות, גלויות ומכתבים ששלחו אישים שונים אל רפאל צבי, במגוון נושאים. זהותם של חלק מן המוענים אינה ברורה. בין הכותבים: ישראל גלילי (בשם קבוצת "נענה" - קיבוץ נען); ד"ר וילי שור; דוד גלאבוס [גלובוס]; מרדכי אבי-שאול (הקדשה מתוך ספרו "יוגורנת"); בלנקה מצנר; דניה לוין (תיאטרון "אורים"); יצחק בצרון ("דבר"); חיה קדמון; משה מישקינסקי; וילי ברנהולץ; יהודית פרייס; עצמונה פינקלשטיין; רחל לרר; דן קדר; מרים ברנשטיין-כהן; אייזיק זריבץ'; דבורה בולניק (קובנה); רבקה אלפר (זוג גלויות דואר, בהן אחת שנשלחה מהעיר לנינגרד, בה ביקרה אלפר בקיץ 1963). בתיק גם: גלויית דואר מינואר 1975 שבישרה לרפאל צבי על מועד שידורו של סרט הטלוויזיה "כנרת כנרת" בהשתתפותו, אשר הופק על ידי רשות השידור.
מיקום
  • מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית מחלקת הארכיונים של הספרייה הלאומית
כותר [התכתבות עם אישים שונים].
מתוך ארכיון רפאל צבי
רמת התיאור File Record
מספר מערכת 990044109490205171
      1. [התכתבות עם אישים שונים]

תנאי השימוש:

איסור העתקה

יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.

לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.

אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים

תצוגת MARC

יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?