العودة إلى نتائج البحث

אוסף גלויות מארץ ישראל וחו"ל

لتكبير النص لتصغير النص

הגלויות נועדו לכתיבת מסר ומשלוחו באמצעות הדואר ללא צורך במעטפה. גלויות היו נמכרות גם באתרי תיירות פופולריים עם תמונות מאתרים ונוף של האזור, כמו גם שימשו לתעמולה ולאיסוף כספים. מרביתן של הגלויות באוסף זה צולמו והופקו בארץ ישראל ובחו"ל במחצית הראשונה של המאה ה- 20. באוסף שלפנינו גלויות מנופי ארץ ישראל, מאתרים היסטוריים מקודשים לשלושת הדתות מההתיישבות המתחדשת בארץ ישראל, כמו גם דמויות יהודיות מהארץ ומהתפוצות. הגלויות הגיעו לספריית יד יצחק בן-צבי במהלך השנים ממקורות שונים ומוצגות באוסף אחד.

رقم الرف
IL-INL-YBZ-0100
رقم الإستدعاء لدى الوصي الحالي
יד יצחק בן צבי;YBZ.0100
تاريخ الإصدار
01/01/1895-31/12/1970
موقع
  • יד יצחק בן צבי
العنوان אוסף גלויות מארץ ישראל וחו"ל.
هذا جزء من יד יצחק בן צבי
مستوى التوصيف Fonds Record
الإعتمادات רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין יד יצחק בן צבי, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Yad Ben Zvi Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
رقم النظام 997009628338005171
      1. إظهار العناصر الـ 10 التالية من أصل 351
      2. عرض الكل

عند كل استخدام، يجب تحديد المادة في النموذج التالي:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין יד יצחק בן צבי, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the Yad Ben Zvi Archive, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

تمّ وضع شروط استخدام تتناسب مع كل ملف أرشيفي على حدة.

تظهر شروط الاستخدام في صفحة الملف الأرشيفي على موقع المكتبة الوطنية.

لمزيد من المعلومات حول خدمة الاستيضاح عن حالة حقوق التأليف والنشر، وشروط استخدام المواد المتاحة في مجموعات المكتبة، انقروا هنا.

MARC RECORDS

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟

الشركاء