audio items
snunit
العودة إلى نتائج البحث

אין די באר חסדי

لتكبير النص لتصغير النص
تشغيل الأغاني بشكل متسلسل
עמוד שיר openModalIcon
prayersAlbomImg
  • 1.
    אלג'יריה - אורן שמואל כהן
  • 2.
    מרכז אסיה וקווקאז - הודו יהונתן דקל
  • 3.
    ספרדים צפון אפריקה - אלג'יריה דניאל אשכנזי
  • 4.
    ספרדים צפון אפריקה - אלג'יריה רחמים זייני
  • 5.
    ספרדים צפון אפריקה - אלג'יריה שניר אטיאס
  • 6.
    ספרדים צפון אפריקה - מרוקו ביטון, חיים לוק
  • 7.
    ספרדים צפון אפריקה - מרוקו משה אלפסי
تشغيل الأغاني بشكل متسلسل
playerSongImg
عنوان אין די באר חסדי
دورة العام לכל עת;שירת הבקשות
دورة الحياة ברית מילה ;חתונה
لغة עברית

תנאי השימוש:

تخضع هذه المادة لقانون حقوق النشر و/ أو شروط الاتفاقية. يُحظر كل ما يلي ما لم يتم الحصول على إذن كتابي من مالك حقوق الطبع والنشر ومالك المجموعة: الاستنساخ والنشر والتوزيع والأداء العام والبث والنشر عبر الإنترنت أو بأي وسيلة أخرى ، كذلك إنشاء عمل مشتق من البند (على سبيل المثال ، الترجمة أو التعديل أو التكيّف) بأي شكل أو بأي وسيلة، سواء كانت رقمية أو مادية.

على الرغم مما سبق، يحق للمستخدم القيام بأي استخدامات مسموح بها على النحو المحدد في قانون حقوق النشر الإسرائيلي (5768-2007)، مثل "الاستخدام العادل". في أي حال، يجب ذكر اسم (أسماء) القيّم (القيّمين) عند الاستفادة من عملهم. يحظر الإضرار بكرامة المؤلف أو سمعته عن طريق تغيير المادة أو الإضرار بها.

يخضع استخدام المادة أيضًا لشروط استخدام موقع.

إذا كان هنالك اعتقاد بوجود هناك خطأ في المعلومات الواردة أعلاه، أو في حالة وجود أية مخاوف بشأن انتهاك حقوق النشر فيما يتعلق بهذه المادة، يرجى التواصل معنا عبر البريد الإلكتروني: [email protected]

MARC RECORDS
تفسير التهاليل الدينية اليهودية
  • • אֵין דֵּי בָאֵר חַסְדֵי - אי אפשר להסביר ולפרט את חסדי ה' כי מרובים המה. המשורר עושה פה פרפראזה על הפסוק בישעיהו (מ, טז): וּלְבָנוֹן אֵין דֵּי בָּעֵר וְחַיָּתוֹ אֵין דֵּי עוֹלָה, תוך כדי החלפת המילים: בָּעֵר-בָאֵר; שם אומר הנביא שאין די בכל עצי יער הלבנון על מנת להבעיר אש לצורכי קורבן לאל, וכאן למשורר אין די מילים על מנת לשבח את האל. • יְיָ עֻזִּי וּמָעֻזִּי וּמְנוּסִי - האל הוא כמבצר ומעוז המגן ושומר על האדם הבוטח בו ואליו אפשר גם לנוס בעת צרה, על פי ירמיהו טז, יט: יְיָ עֻזִּי וּמָעֻזִּי וּמְנוּסִי בְּיוֹם צָרָה... • מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי - האל הוא נחלתי וגורלי, על פי תהלים טז, ה: יְיָ מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי. • לְדוֹר וָדוֹר אוֹדִיעַ אֱמוּנָתְךָ... - אספר בשבחי האל ובנאמנותו וחסדו לעמו מדור לדור, השיבוץ מתהלים פט, ב: חַסְדֵּי יְיָ עוֹלָם אָשִׁירָה לְדֹר וָדֹר אוֹדִיעַ אֱמוּנָתְךָ בְּפִי. • אֵל מָגֵן בַּעֲדִי - על פי תהלים ג, ד: וְאַתָּה יְיָ מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים ראשִׁי. • הֱיֵה סִתְרִי אַתָּה - האל יהיה לי למסתור ומחסה, כמצודה המגנה על האדם. על פי תהלים קיט, קיד: סִתְרִי וּמָגִנִּי אָתָּה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי. • וְאַל תֵּפֶן - אל תפנה, תביט. בקשה מהאל שלא יתחשב בפשעי העם ובחטאיו, על פי דברים ט, כז: אַל תֵּפֶן אֶל קְשִׁי הָעָם הַזֶּה וְאֶל רִשְׁעוֹ וְאֶל חַטָּאתוֹ. • וְכֹבֶד מַעֲלִי - עוונותי וחטאי הרבים. את המילה כֹבֶד ניתן לפרש בכפל משמעות - הן במשמעות של רבים - חטאים רבים, והן במשמעות של עוונותי המכבידים עלי והם עלי כמשא. • צוּרִי וְגוֹאֲלִי - כינויים לאל, על פי תהלים יט, טו: יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְיָ צוּרִי וְגאֲלִי. • חַיִּים בְּאוֹרְךָ נִרְאֶה אוֹר- ניתן לפרש הן ככינוי לקב"ה, שהוא מקור החיים, על פי תהלים לו, י: כִּי עִמְּךָ מְקוֹר חַיִּים בְּאוֹרְךָ נִרְאֶה אוֹר; הן במשמעות של נחיה באורך, החיים שלנו יהיו לאורו של הקב"ה. • יָהֵל - יאיר, יזרח, על פי איוב לא, כו: אִם אֶרְאֶה אוֹר כִּי יָהֵל וְיָרֵחַ יָקָר הֹלֵךְ. • הָאִירָה פָנֶיךָ - הזרח לנו את אור הישועה, הארת פנים של הגאולה לעומת הסתר הפנים של הגלות. השיבוץ מתהלים לא, יז: הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ. • חָזָק - תואר לאל על פי ירמיהו נ, לד, גּאֲלָם חָזָק יְיָ צְבָאוֹת שְׁמוֹ. • רְאֵה בְּדֹחַק הַשָּׁעָה - ראה את מצוקתם של ישראל בגלות. • וּשְׁלַח מֹשֶׁה רוֹעֶה מַצְמִיחַ יְשׁוּעָה - שלח גואל. משה רבנו נקרא הרועה הנאמן, שהוביל את עם ישראל, צאנו של הקב"ה, אל ארץ ישראל, בגאולה הראשונה.

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟