العودة إلى نتائج البحث

כרמי כרמית - חיה

لتكبير النص لتصغير النص
رصيد فرعي
رقم الرف
IL-PTA-003-071
رقم الإستدعاء لدى الوصي الحالي
הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני;סימול:;003.071
تاريخ الإصدار
1957-2005
الشكل
9 תיקים, 3 כרזות.
وصف المحتوى
הזמנות לארועים וערבי שירה שנערכו במועדון "זמיר" לפולקלור ולהווי ישראלי על שם המלחין עמנואל זמיר ז"ל. מכתב לכרמית בדבר יסוד מועדון זמר על שם עמנואל זמיר. הזמנות למפגשים, טיולים וערבי זמר, שאירגן אברהם גד, מדריך טיולים, שייסד את "מועדון זמיר". מילים של שירים שכתב והלחין עמנואל זמיר. מכתבים והזמנות שנשלחו אל כרמית כרמי, והתכתבות של עמנואל זמיר איתה ועם גורמים נוספים. תקליטור עם תמונה של ביתה אביטל, ביחד עם עמנואל זמיר, לכבוד יום הולדתה ה-6. עלונים של הזמר הישראלי "צליל מרים", שערך עמנואל זמיר, ובו שירים ומידע על פתח תקוה. ערבי זמר של שירי עמנואל זמיר, הזמנות לארועים לזכרו וכרטיסים למופעים, פעילות חוגי זמר לזכרו, פרוספקטים וקטלוגים בהם הוא מופיע. קטעי עתונות בדבר עמנואל זמיר וזמר עברי. רשימת שמות וכתובות של החברים בחוג הזמר של עמנואל זמיר. תיק כרזות בדבר ערבי שירה משיריו של עמנואל זמיר. מידע קשור: 1. 003.117 זמיר עמנואל;מזכירתו של המלחין והמשורר עמנואל זמיר. פעלה רבות להנצחת שמו. נפטרה בשנת 2010
موقع
  • הארכיון לתולדות פתח תקווה על שם עודד ירקוני
العنوان כרמי כרמית - חיה.
ملاحظات מילות מפתח: עמנואל זמיר
מוסיקה
שירה ישראלית
שירים שנכתבו לכבוד פתח תקוה
תרבות
هذا جزء من הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני
مستوى التوصيف Sub-Fonds Record
الإعتمادات רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the The Oded Yarkoni Historical Archives of Petach Tikva, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
رقم النظام 997009702727105171
      1. إظهار العناصر الـ 10 التالية من أصل 279
      2. عرض الكل
    1. إظهار العناصر الـ 3 التالية من أصل 13
    2. عرض الكل

عند كل استخدام، يجب تحديد المادة في النموذج التالي:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the The Oded Yarkoni Historical Archives of Petach Tikva, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

تمّ وضع شروط استخدام تتناسب مع كل ملف أرشيفي على حدة.

تظهر شروط الاستخدام في صفحة الملف الأرشيفي على موقع المكتبة الوطنية.

لمزيد من المعلومات حول خدمة الاستيضاح عن حالة حقوق التأليف والنشر، وشروط استخدام المواد المتاحة في مجموعات المكتبة، انقروا هنا.

MARC RECORDS

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟

الشركاء