Back to search results

כרמי כרמית - חיה

Enlarge text Shrink text
Sub Fonds Record
Reference Code
IL-PTA-003-071
Original Reference Code
הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני;סימול:;003.071
Dates
1957-2005
Consists of
9 תיקים, 3 כרזות.
Description
הזמנות לארועים וערבי שירה שנערכו במועדון "זמיר" לפולקלור ולהווי ישראלי על שם המלחין עמנואל זמיר ז"ל. מכתב לכרמית בדבר יסוד מועדון זמר על שם עמנואל זמיר. הזמנות למפגשים, טיולים וערבי זמר, שאירגן אברהם גד, מדריך טיולים, שייסד את "מועדון זמיר". מילים של שירים שכתב והלחין עמנואל זמיר. מכתבים והזמנות שנשלחו אל כרמית כרמי, והתכתבות של עמנואל זמיר איתה ועם גורמים נוספים. תקליטור עם תמונה של ביתה אביטל, ביחד עם עמנואל זמיר, לכבוד יום הולדתה ה-6. עלונים של הזמר הישראלי "צליל מרים", שערך עמנואל זמיר, ובו שירים ומידע על פתח תקוה. ערבי זמר של שירי עמנואל זמיר, הזמנות לארועים לזכרו וכרטיסים למופעים, פעילות חוגי זמר לזכרו, פרוספקטים וקטלוגים בהם הוא מופיע. קטעי עתונות בדבר עמנואל זמיר וזמר עברי. רשימת שמות וכתובות של החברים בחוג הזמר של עמנואל זמיר. תיק כרזות בדבר ערבי שירה משיריו של עמנואל זמיר. מידע קשור: 1. 003.117 זמיר עמנואל;מזכירתו של המלחין והמשורר עמנואל זמיר. פעלה רבות להנצחת שמו. נפטרה בשנת 2010
location
  • הארכיון לתולדות פתח תקווה על שם עודד ירקוני
Title כרמי כרמית - חיה.
Notes מילות מפתח: עמנואל זמיר
מוסיקה
שירה ישראלית
שירים שנכתבו לכבוד פתח תקוה
תרבות
Host Item הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני
Level of Description Sub-Fonds Record
Credits רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the The Oded Yarkoni Historical Archives of Petach Tikva, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.
National Library system number 997009702727105171
      1. Show Next 10 Items out of 279
      2. Show All
    1. Show Next 3 Items out of 13
    2. Show All

When using this material, please acknowledge the source of the material as follows:

רשומה זו היא חלק מפרויקט רשת ארכיוני ישראל (רא"י) וזמינה במסגרת שיתוף פעולה בין הארכיון לתולדות פתח תקוה ע"ש עודד ירקוני, משרד ירושלים ומורשת והספרייה הלאומית של ישראל. This bibliographic record is part of the Israel Archive Network project (IAN) and has been made accessible thanks to the collaborative efforts of the The Oded Yarkoni Historical Archives of Petach Tikva, the Ministry of Jerusalem and Heritage and the National Library of Israel.

תנאי השימוש:

Appropriate Conditions of Use Have Been Established for Every Archive File

The terms of use appear on the archival file page on the National Library website.

For more information about the copyright status inquiry service and terms of use for items from the Library’s collections, click here.

MARC RECORDS

Have more information? Found a mistake?

Partners