العودة إلى نتائج البحث

ארכיון שאול דב זיסלין

لتكبير النص لتصغير النص

הרב שאול דב זיסלין (1964-1881) היה מראשי חסידות חב"ד בארץ. הוא נולד בעיירה קרסלבה שברוסיה, למד בצעירותו בליובאוויטש והשפיע בה וברוסטוב על ישיבות חב"ד. בטרם עלותו ארצה בשנת 1934, שימש כרב בעיר אורשה שבמחוז ויטבסק ובעיירות אחרות ברוסיה. לאחר שעלה ארצה, שימש הרב זיסלין במשך כמה שנים כדיין ברבנות הראשית בתל אביב יפו, היה ממונה מטעם הרבנות על המקוואות בעיר, וכיהן כרב בית הכנסת "בית שלמה". הרב זיסלין היה מן המשפיעים הבולטים של חב"ד בישראל והקים את ישיבת תומכי תמימים-חב"ד בתל אביב. הוא הוציא לאור קונטרס ובו הבהיר את עיקרי תורת חב"ד. ארכיונו האישי הופקד בספרייה הלאומית על ידי נכדתו, חוה כץ, בשנת 2006. הארכיון כולל התכתבויות, דרשות, מאמרים, פסקים ותשובות, וכן מסמכים אישיים וקטעי עhתונות.

رقم الرف
ARC.4* 1819
تاريخ الإصدار
1924-1989
الشكل
0.30 מטר רץ..
لغة المادة
العبرية;
وصف المحتوى
בארכיון: התכתבות, דרשות, מאמרים, ותשובות, וכן מסמכים אישיים וקטעי עתונות.
موقع
  • مجموعة أرشيفات المكتبة الوطنية الإسرائيلية مجموعة أرشيفات المكتبة الوطنية الإسرائيلية
العنوان ארכיון שאול דב זיסלין.
عنوان بديل English title: Shaul Dov Zislin Archive.
ملاحظة اقتباس ARC.4* 1819 ארכיון שאול דב זיסלין, מחלקת הארכיונים, הספרייה הלאומית, ירושלים.
هذا جزء من ארכיון שאול דב זיסלין.
مستوى التوصيف Fonds Record
lds57 הרב שאול דב זיסלין היה מראשי חסידות חב"ד בארץ. נולד בעיירה קרסלבה, רוסיה תרמ"א. בצעירותו למד בליובאוויטש והשפיע בה וברוסטוב על ישיבות חב"ד. בטרם עלותו ארצה ב 1934, שימש כרב באורשה ועיירות אחרות ברוסיה. במשך שנים שימש כדיין ברבנות הראשית בתל אביב יפו. כן היה ממונה מטעם הרבנות על המקוואות בעיר, כיהן כרב בית הכנסת "בית שלמה". היה מן המשפיעים הבולטים של חב"ד בארץ והקים את ישיבת תומכי תמימים- חב"ד בתל אביב. הוציא לאור קונטרס ובו הבהיר את עיקרי תורת חב"ד. נפטר בתל אביב 1964.
lds79 מתנת נכדתו חוה כ"ץ ב 2006.
lds58 הארכיון בעברית.
رقم النظام 990026664410205171

תנאי השימוש:

تمّ وضع شروط استخدام تتناسب مع كل ملف أرشيفي على حدة.

تظهر شروط الاستخدام في صفحة الملف الأرشيفي على موقع المكتبة الوطنية.

لمزيد من المعلومات حول خدمة الاستيضاح عن حالة حقوق التأليف والنشر، وشروط استخدام المواد المتاحة في مجموعات المكتبة، انقروا هنا.

MARC RECORDS

أتعرفون المزيد عن هذا العنصر؟ وجدتم خطأ ما؟