Back to search results

Architectural drawings - "Amal" School, Petah Tikva

Enlarge text Shrink text
Architectural drawings - "Amal" School, Petah Tikva – הספרייה הלאומית
Reference Code
ArRe-001-134
Original Reference Code
רכטר אדריכלים;סימול מקורי:;494
Dates
1959-02-01
Consists of
2 פריטים.
Description
חומרים אדריכליים מגוונים אודות תכנון בית הספר ע"ש ליידי דיוויס בפתח תקוה בתכנונם המשותף של רכטר זרחי רכטר אדריכלים ושל לייטרסדורף בלזיצמן אדריכלים
Title שרטוטים אדריכליים - בית ספר "עמל", פ"ת.
Additional Titles English title: Architectural drawings - "Amal" School, Petah Tikva
Contributors זרחי, משה (אדריכל)
רכטר, יעקב 1924-2001 (אדריכל)
בלזיצמן, איליה (אדריכל)
לייטרסדורף, תומס (אדריכל)
רכטר זרחי רכטר אדריכלים (אדריכל)
לייטרסדורף בלזיצמן אדריכלים (אדריכל)
Notes מקומות המוזכרים בתיק: פתח תקוה
ברקוד: 34014

Genre schematic drawings
perspective (technique)
technical drawings
Host Item ארכיון רכטר אדריכלים
Rechter Architects Archive
Access Rights online_resources
Level of Description Series Record
Physical description of original נייר פרגמנט--נייר סקיצה
Credits ארכיון רכטר אדריכלים זמין דיגיטלית באדיבות המשפחה ובמסגרת שיתוף פעולה בין משרד ירושלים ומורשת, הספרייה הלאומית של ישראל, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ומחלקת היודאיקה בספריית אוניברסיטת הרווארד.The Rechter Architects Archive can now be accessed online, by courtesy of the family and as part of a collaborative initiative betweenThe National Library of Israel, Bezalel School of Arts and Harvard University Library.‎
National Library system number 990049362730205171
      1. Show Next 10 Items out of 377
      2. Show All

When using this material, please acknowledge the source of the material as follows:

ארכיון רכטר אדריכלים זמין דיגיטלית באדיבות המשפחה ובמסגרת שיתוף פעולה בין משרד ירושלים ומורשת, הספרייה הלאומית של ישראל, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ומחלקת היודאיקה בספריית אוניברסיטת הרווארד.The Rechter Architects Archive can now be accessed online, by courtesy of the family and as part of a collaborative initiative betweenThe National Library of Israel, Bezalel School of Arts and Harvard University Library.‎

תנאי השימוש:

For non-commercial use for teaching and research only

You may copy and use this item for non-commercial use for personal study, teaching and research only.

You must credit the creator(s) with every use of the item.

It is prohibited to distort or change the work in any way that will damage the integrity of or defame the creator.

It is not necessary to contact the Library for permission for non-commercial use for the purposes of teaching and research.

Commercial use or use that is not for teaching and research purposes are conditional on permission from the copyright owner of the item and/or the owner of the collection. No additional permission from the National Library is required.

You may contact the National Library for copyright owner/collection owner contact information by Inquiry for Copyright form.

Additional information:

The item is subject to copyright and/or contractual terms of use.

If you believe that there is an error in the information above, or in case of any concern of copyright infringement in connection with this item, contact us using the Inquiry for Copyright form.

MARC RECORDS

Have more information? Found a mistake?

Partners