⁨⁨שערים⁩, 27 יוני 1957⁩ — מ^3ר בעידית נצרת [⁨כתבה⁩]

מ^3ר בעידית נצרת

משבר חמור השתרר השבוע בעירית נצרת משנתגלתה בעקבות קנוניה קומוניסטית נטיה בקרב אלו מחברי מועצת העיריה לסלק את ראש העיריה מר אמין ג'ורג'ורה• המשבר פרץ בעקבות הסכמתו של ראש עירית נצרת לבקשת השלטונות לשלם למהנדס ד'עיריה היהודי את משכורתו ולבטל את ההחלטה שנתקבלה בזמנו בדבר פיטור המהנדס מתפקידו.

כתב עתי"ם בנצרת מוסר' כי לפני חדשים נתקבלה בישיבת מועצת עירית נצרת החלטה בדבר טילוק מהנדס מתפקיוו ולמנות במקומו מהנדט מוסלמי. ההחלטה שנתקבלה בהשפעת מק"י לא זכתה באישור משרד הפניט, שבקש להחזיר את המהנדס ד>נודתו. ואמנם הוחזר המהנדם לעבוותו אך הוא ישנ נטל, ניוזן שבעיי־יה החרימו אותו ולא שיתפו אתו פעולה. השבוע הפכים ואש העירית לשלם למהנדס את המשכורת המגיעה לו בעד שני החושים שחלפו, ומשנודע הדבר לחברי המועצה הקומוניסטים, דרשו מואש העיריה לבנם ישיבה מיוחדת של המועצה. משלא נתמלאה בקשתם, הגישו עצומה שחתמו עליה 8 מבין ‭15 ‬ הברי המועצה בה (תבקש ראש העיריה ;כנס את המועצה תוך

14 יום ולהעמיד על סדר היום את שאלת סלוק ראש העיריה. על העצומד, חתמו 5 קומוניסטים ועוד 2 מהרשימה המושלמית, בינתיים נודע, כי העבודה בעיריה שותקה נמעט, הן בגלל גדעון בתקציב כתוצאה מאי תשלום מסים והן נכלל משנר נשל המהנדס היהודי.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩