⁨⁨מעריב⁩, 18 מרץ 1991⁩ — ברחי, כוכבת הדרום [⁨תמונה⁩]

ברחי, כוכבת הדרום

כשבוע שעבר החלו צילומי 'מקומון' על פי רב המכר של שולמית לפיד. כתפקיד הראשי גילי כךאוזיליו. תושבי הנגב, עוזבים את הסכסוך כין אילת לאוזן ועוברים לליזי בריחי.

מאת אורי בינדר ער להתמקמות של המצלמות בעיר העתיקה בבאר־שבע, לא היה למקומון, רב־מכר של שולמית לפיד, מקום כזה מכובד בקר בקרב אוהדי הכדורגל של בירת־הנגב. אלה רגילים להתווכח בבתי־הקפה של המדרחוב, אם באמת השלימו אלי אוזן ושלמה אילוז, שגי הבלמים של הפועל באר־שבע. ביום שישי היתה שיחת היום ליזי בריחי, כתבת המקומון זמן הדרום. הפעם, הוקדשה השיחה לקטע של קיום יחסי־מין ליליים בין הכתבת לבין השופט המכובד. "יכול להיות דבר כזה'", שאלו שלשום אפילו בק-

יוסק של בנצי בלומנפלד, אוהד הכדורגל המושבע, הצופה מהעסק שלו על עבודות ההסרטה. בינתיים מצליח במאי הסרט, אמנון רובינשטיין, להתחמק מהשאלות הקשות של העוברים ושבים. ששון גבאי נכנס כבר היטב לדמותו של סוחר הבולים, אולם בכל פינה ממשיכה גילי בן־אוזיליו לגנוב את ההצגה. רבים מתבוננים בה ומנסים שוב ושוב לפתור את החידה המטרידה את אנשי באר־ שבע, אם גם בשלב לימוד החומר שמעה שיש דמות אמיתית מאחורי ליזי בריחי. דבר אחד ברור: גילי כבר אוהבת את התפקיד של ליזי בריחי.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩