⁨⁨מעריב⁩, 3 מאי 1989⁩ — תזכורת: 4 ילדים נעלמו באותו איזור, אורן הוא החמישי [⁨כתבה⁩]

תזכורת: 4 ילדים נעלמו באותו איזור, אורן הוא החמישי

ב־‭30‬ במארס ‭1982‬ נמצאו חלקי גופתה של נאווה אלימלח שלושת הילדים האחרים לא נתגלו עד היום

ן מאת מזל מועלם

ב-‭30‬ במרס ‭1982‬ הניע לסיומה פר־ שת העלמותה של הילדה נאווה אלימלך. חלקי גופתה של נאווה, בת ‭12‬ מבת ימ, נמצאו מבותרימ בתוך שקיות ניילון באזור תל ברוך. במהלך השנה שלאחר הרצחה, נעלמו שלושה ילדים באותו איזור: דוד סטריקובסקי, בן ‭, 14. 5‬ ישראל סופר בן ‭, 13. 5‬ ועמוד עב־ דל חמיד בן ‭. 15‬ כל המקרים התרחשו בשעות היום, בקירבת הימ. נאווה אלימלך נעלמה בשעות אחר הצהריים של יומ שבת, ה-‭20‬ במארס. נאווה טילפנה לחברתה, שהתגוררה מרחק כ-‭800‬ מ' מביתה, וקבעה להיפגש. היא השאירה פתק להוריה על מקום המצאה. אחותה, בת ‭, 19‬ היתה חאחדונה שראתה אותה בחיימ, כשהי־ תה בדרכה לבית החברה. ב־‭3. 30‬ התקשרה חמתה ושאלה מדוע עדיין לא הניע נאווה. כעבור . שעה, יצאו בני משפחתה לחפש אחריה, וכאשר לא מצאו פנו לעזרת המשטרה! במוצאי שבת הוקס 'גנות מסומיתי, ‭*1‬י ייסו מתנדמם, אח י כ הוגמו הסריקות. } ב-‭30‬ במארס, שני אזרחים ששהו בחוף תל ברוך, נילו שקית ניילון ובה ראש כרות של נערה. הם הזעיקו את

המשטרה. הפרשה נרשמה כאחד הפש־ עיט המחרידים בתולדות המדינה. בהמשך הסריקות נמצאה ירך עטופה בשקית נייאן. הפתלונ קבע, כי נאווה מצאה את מותה עוד ביום העלמה וכי הרוצת מת את ראש קרמו בסכין חד. באפריל, או־ תה שנה נמצאה זרועה של נאווה, במרחק שני ק"מ מחוף תל בחך. בשלהי אונוסט, הםישה תודשים לאחר רצח נאווה אלימלך, נעלם בבת יס הנער דוד םטריקובסקי, בן ה-‭, 14. 5 ‬ הוא יצא את מתו ב-‭9. 00‬ בבוקר כשלגופו בגד יפ בלבד ואפר לאפו כי הוא הולך ליפ. פשלא הזר הוזעקה הפשט־ רח: חחקירה העלתה כי שעה לאחר שיצא, הוא נראה בפעם האחרונה, בחוף סלע בבת ים. הובעה השערה כי נכנס לפיפ וטבע. עקמתיו של עפאד מ אל תמיד בן ‭, 15‬ נעלפו באפצע ספטמבר, כחודש לאהד העלמו של דוד. היו שמועות כי נראה בחבחזם של שני נב* דים, -. ימראל סופר בן ‭, 13. 5‬ נעלם ביפ( מגבוז**' **** . מממז ****"* *8מ! ה-‭27‬ בפברואר הוא נראה משחק ליד הבית. נסיון לשחזר את צעדיו העלה, כי לפנות ערב עשה דרכו לכיוון נמל ימ.