⁨⁨מעריב⁩, 18 אפריל 1986⁩ — Untitled [⁨כתבה⁩]

ריטה(הליקון) כשידידי מהמדיה מחזיקים בידיהם את תקליט ? הבכורה של ריטה, הם מביטים בודאי בגאוה . בחיוך מלא השיניים שעל עטיפת הכרומו המהודרת וטופחים לעצמם על השכם‭"!‬גם אנחנו שותפים‭. "‬זה שגם ילד בן שמונה היה מסוגל להחליט בשמיעה ראשונה שהשיר של ריטה הוא הזוכה האמיתי של הקדם אירוויזיון, רק צריך לעורר את רשות השידור לבדוק אם הקריטריונים לפיחם נבחרו השופטים לתחרות לא התבלבלו במקרה עמ קריטריונים לזכאות לפנסיה. אך מכאן ועד להכתרתה של ריטה באלטרנטיבה לזימרה הנשית בארץ, המרחק - הוא גדול ודורש יותר מזוג הריאות המפותחות שלה ‭? . ‬ אין ספק שריטה עונה על צורך מסוים שהתעורר _&צל הקהל שהתעייף _םלהתרוצ ץ בגנון בין בובה ירדנה לבובה עופרה. אך האם היא האלטרנטיבה?תקליט הבכורה של ריטה אמורלםפק את התשובה למרות שהוא אולי

, אינו קשור לשאלה‭,. ‬לא קל, לבדךק זאת, משום . ־ שניסיון להפריד את אישיותה המוסיקלית של ריטה מזו של בעלה רמי קליינשטייו . כ_^והו כניסיון להפריד בין שר בממשלה לבטאו. זה גורם כידוע למשבר ממשלתי מיידי שבסופו רק מעשה ניטים מציל אותו, ואוי לנו עם _נןםים שכאלו. אז כיוון שאנו, למורי הניסיון, נעדיף שלא להסתכן בפיענוח סוד הקיום הסימביוטי הזה‭!, ‬יפנה לחומרים המוסיקליים מהם בגוי התקליט( פרויד היה פונה דוקא לקבעונות הילדות, אך כל אחד והסטוץ שלו‭. (‬התקליט אנלוגי לחלוטין לאופן השירה של ריטה: לתפוס את הכל - ובבת אחת. לפעמים מתעורר רצון לעצור אותה ולבקש ממנה לחטוף איזה נשימה קצרה, הדופק שלה הורם לנו את הסטטוסקופ. אות הזינוק למירוץ הוא ‭,. ‬ שלישית הלהיטים: בגידה, שיר אהובת ' ה ספן _prosi שביל הבריחה. אלא מסתבר שהמירו ץ מכסה טופוגרפיות שונות לחלוטין. הגירסה _להכניסיני תחת כנפך של ביאליק מעניקה נשמה אמיתית לשיר שנפח אותה בהרבה

ביצועים. קודמים. ב"משחק מכור" מביים רמי קליינשטיין את ריטה כזמרת ניו ווייב ויש לה מה להגיד בדאנר הזה. _ב לבבות" מציג בלדה • מארות המושרת בדרמטיות על ידי ריטה. עוד. ‭'. '‬ איש בודד מתחיל ונגמר' בשירה בפרסית. האותנטיות מכסה במקרה זה על העובדה, שבריאן אינו ודייויד בייוץ כבר עשו את זה בעב ר ‭. :. :x? ?? : , :'-. ‬ רמי וריטדזעומדים באפלה ויורים לכל הכיוונים. השאלה היא באיזו מסרה הם יפגעו ואם בכיוון הזה הם יאמצו את מה שיונה וולך( שטכסט שלה מופיע בתקליט) כתבה ב"אני הולך במישור‭" :''‬ תמיד, אני זוכר, אני ' מפיק הנאה כשמשהו צריך נשימה ארוכה‭, " ‬