⁨⁨מעריב⁩, 16 ינואר 1980⁩ — עוזי גרסטנר נקלע לחובות בסך 40 מיליון ל'י שלשום נפגשו נושיו של איש העסקים התל־אביבי [⁨כתבה⁩]

עוזי גרסטנר נקלע לחובות בסך 40 מיליון ל'י שלשום נפגשו נושיו של איש העסקים התל־אביבי

מאת עמירפ פליישר מיפ כ־40 מיליון ל"י, כ־ ושאול אבדון . עיקר לבנקים ולספקים שוי• איש _העפקיפ _התל־אבי• גי‭. 0‬ גי עוזי גדהטנר נקלע כ־ גרסטנר הוא . בעל הברת אחרונה לחובות המשתכ־שי" ליבוא ויצוא סחורות

בינלאומיות. חברה זו עסקה בין השאר בהבאת מכוניות כיבוא אישי ומכירתו בישראל. כן עסקה ביבוא מוצריה שוגים ובין השאר יבאה סחורות וכלי בית מהמזרח הרחוק. מלבד עסקים אלה מחזיק גרסטנר בעשירית מניותאמ־ " פא" שירש בשותפות עם אחיו ואמו - מאביו. ערכן של מניות אלה אינן ידוע, שכן החברה היא חברה פרטית שאינה שוחרת במניותיה. 'בפגישה שנערכה שלשונו בין נושיו של גרסטנר הוברר כי עיקר חובותיו לבנקים. ל־ בנק דיםקונט מגיעים החובות לבדי 10 מיליון ל"י; לבנק מזרחי — ף מיליון ל"י; לבנק בשווייץ ‭7 —‬ מיליון ל"י. לחלק מן הבנקים יש ערבויות כספיות של לקוחות על חרבות בסך 16 מיליון גרםטנר שותף גם במפעל אימפלה" לייצור מוצרי א- " לומיניום וגבס. מפעל זה נקלע באחרונה לקשיים כספיים ולפני כחודש נסגר‭.. ‬על־פי הערכות יצטמצמו חובות מפ־ על זה ל־5 מיליוני ל"י לאחר מכירת נכסיו בחיפה.

חברת היבואשיי' היתד. " בעבר שותפה עם בעלי רשת החנויות של "קלאסי' ביבוא ומכירת מוצרים שונים‭!, ‬ובעיקר גלים מן המזרח הדחוק. לפני חודשים מספר הזרים גרסטנר סכומים גדולים למי־ מון רכישתם של מוצרים שונים . בחו"ל בשביל הרשת ולהרחבת הרשת — אולם אחר כד התגלעו חילוקי דעות ח* ריפים בין השותפים ברשת ?_זגדסטנד פרש מז השותפות. חברת "קלאס" פורעת מדי חודש תשלומי חובות לגרסט־ נר, המסתכמים ב־20 מליון ל"י‭—?‬ תוך כדי חיסול המלאי שהצטבר. בין השאר מחפשת רשת "קלאסי' בימים אלד, שותף כדי לחסל את חומת הדשת _לגדסטנר. גדסטנר היד. עד לפני כחו־ דש חבר נשיאות התאחדות התעשיינים. לפני כחודש ה* גיש את התפטרותו לנשיא ההתאחדות ונימק צעדו בכר שאינו רוצה שיהיה קשר בין קשייו הפיננסים להתאחדות.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩