⁨⁨מעריב⁩, 21 ספטמבר 1979⁩ — מרכז כדורגל בגבעת־רם יהרוס את איכות חיינו [⁨תמונה⁩]

מרכז כדורגל בגבעת־רם יהרוס את איכות חיינו

קול ירושלים * קול ירושלים * קול ירושלים * קול ירושלים * קול ירושלים

אנשי השכונות הסמוכות לאוניברסיטה

# לתיטגי *גונו!מח־יעקב נ אין טניף דואו ואוי לטמו. חטמף אמנם קט ועומד נבו *לו* *גי• (!) ואפילו אגו מיוחד לתיבות דואר •רטיות לחטכרח י* נו, אולם דלתותיו נעולות, והוא איננו עומד לר*ות חקחל. מדוע! לא תאמינו. אחור חמדינח, *חיח ודי• לחקאגת מאות אלפי חל"י עבוד בניית חסניף, מגלח לפתע קמצנות ולא מאטד חתקניס חדרוטיס.

תושבי השכונות נווה־ שאנן, ניות ונווה גרנות, מתארגנים למסע מחאד, שנועד לסכל על דפ!* כל תכנית לדפעיל את איצצז־ דיון האוניברסיטה העברית בגבעת רם, כתחליף לאיצ־ מדיון בשועפט, שדחרדיפ מתנגדים לדקמתו. את התכנית חציעח סיעת הליכוד בעיריה. ועדי השכו-

נות הג־ירו את איומם במכתב ששלחו השביע לראש העיר. י מתעלמים בצורהמדהימה מ־ עצם קיו&נו" — כתבו התושבים —ממש לםתח חאיצט־ " דיון *רות כאן מאות משפחות והפיכתו למרכז כדורגל יהרוס עד היסוד את כל איכות החיים והמגורים''. הוועדים מאיימים. , לא נשב בחיבוק ידיים ונתנגד בכל כוחנו לנםיונות המחפירים של חוגים בליכוד להק-

ריב את אלפי התושבים ב־ שבתותינו על מזבח ההפקרות והטרור הדתי המשתולל בעיר". גן ציבורי בגבעה הצרפתית גן ציבורי ינטע בגבעה הצרפתית על שטח של 25 דונם. הקרקע שייכת לכנסיח ח־ קאתולית בירושלים והמו"מ להחכרת השטח נסתיים בימים אלה אחרי חמש שנות דיונים הקרקע הוחכרה למשד 120 שנה. מרכז טניס גדול בקטמונים מרכז טניס גדול יוקם דרו־ מית־מערבית לשכונת גונן ט. ' את הוצאות ההקמה יכסה מרכז הטניס בישראל והעיריה תשתתף בסד 4 מיליון ל 'י וכן תממן את החזקתו. במגרשי הטניס של המרכז הקהילתי , גונגים'' מתקיימת כבר פעילות ספורט ענבה. בשתוף העיריח נערכים קורסים היגם בטניס לגילאי, ‭, 12-8 ‬ כאשר גם ציוד המשחק ניתן חינם.