⁨⁨מעריב⁩, 10 מרץ 1977⁩ — ⁨Page 4⁩

‭, -'. :. ->-?, !. ‬ >ץ<\ ^ז- ח י$‭? '< 2‬ י "־ י" י י ; י י י יי " י " _ |דג"ן‭! , (411 ‬ ?ד>ן ‭, 1111111 ‬ !גץ!. ‭. 11007 ‬ I במפלגת העבודה הלכו לבחירות יגאל ידין _ מספר ‭. 1 ‬ I פנימיות. ב"ליכוד" אין כלל צורך ללכת I עד אשר נפתחו הקלפיות ונספר! לבחירות פנימיות. 1 הקולות, איש לא יכול היה לנבא אין צורך בקלפיות ובספירת קולות. I את התוצאות: מנחם בגין _ מנהיג אחד ויחיד. I ההכרעה נפלה ברוב של ‭41‬ קולות• . תמיכה של %‭. . 100 ‬ יצחק רבץ נבחר. . איש לא יערער. בד"ש הולכים בשבוע הבא לבחירות ־ ואחרי כל אלה, עוד יש להם מה פנימיןת לספר לנו על דמוקרטיה מפלגתית. • עוד לפני שייפתחו הקלפיות וייספרו הקולות, כל אחד ־יוכל לנבא את התוצאות: I מפלגת העבודה / מחלקת ההוםבדה I

הנבחרים בסניפים

אכו־יהודה נן־נתז פשה. אופקים קוני שמואל; פרזיאנו יהודה. אור־יהודה ספאי נסים. אור־טקיבא מהיקד. אברהם. אזור אליישיב יצחק. אילת אמפר דן; לוין שמואל• אליכין מדר שלום. אשדוד כהן סלומון; דוקהאן ז'ילנר: כהן רפאל; נן־הרוש יהודה; כהן יופף; ל1יא רפאל; פרופיז איתן. אשקלון איון יעקב; אליאב אורי; נן־ משה יוסף ; שושנה יונף ; *מיו מיכה; שמש חייפ. כית־דגו נרידי מנשה. כאר־יעהכ איצקוביז נחום. באר־שכט ראונני אהרן! כרמל נז־עיון; דני עזרא ; פרנקל הייפ ; צפרירי אבי; דוידוגיץ חנה; אלשפן גרשון; קרני אילן; ניפן אריק ; אבן־חייפ עמירס ; כהן סלומון; פרי שלום; דהז שלמה; בניאז שלום ; בוגרד מיכאל ; שלום יעקב. כית־שאן קיגן י1חק ; בךבסט מנחם. בית שמש לוק עמרם; כהז מאיר• כני כדל, זכות דוד; זלינגר אטי; שמשי סמי; פתאל כרמי; :ז אברהם ; כהן נחום• בנימינה מכלי אברהם. כת־יפ רוטשילד מנחם; דהן חנניה; שגב אלי; קנמון אהוד; בן־ אביב •אסתר. נכעתייש קויח*, ן קו^א; נור'ן ריקה; י *וקר נרשו!; עמנואל גמליאל; ןינמן דני! • שכטר מסה; זרובבל שלו; פוקס יופי. גבעת עדה דורון י?קב. גבעת שמואל ויסמונפקי יעקב. גדרה עננו! צבי. גז־יבנה אלכסלסי משה. רימונו! יצחק יהושע ; אבוטבול אלברט ; יפת מרנלית. הוד וזשרוז ינוניץ משה ; פלדמן פשה ; נ1־ שלרס ?!לום. הרצליה נבו יופף; לנגר שכחה; לונ־

אלה 799 חברי מרכז העבודה

זוהי רשימת 799 חברי המרכז החדש של ספלגת העכורה. ‭467‬ מהם נכחדו על ידי המחוזות והסניפים. ‭332‬ מהם נכחדו מרשימה מרכזית. ‭20‬ חברים נופפיפ של נציגי עדות המזרח, שעל צירופם הוחלט כרגע האחרון בועידת המפלגה, טרם נקבעו.

אנו־סופעה ג'אלל, אבו־רביע חמד, *ניזהר מאיר, אביזמר שטעון, אביטל סם, אביעד יפה, אביעד יצחק, אבן אבא, אבן־טונ פנינה, אנרה־ פוביץ אוריאל, אברמסון יצחק, אדלשטיין שמואל, אדמתי מוניה, אדרי רפי, אוזן אהרן, אוחיון דוד, אולניק משח. אוסטרמסקי אריה, אופק יצחק, אופק רחביה, אוששיז נפתלי, אושרי חיים, אזולאי אריה, אטיאפ־קידר חניתה, אילו! פנחס, , איש־שלוס חדוה, אלדורטי צבי, אלון יגאל, אליגולישוילי רוברס, אלמוג פיכה, אלמוגי יוסף, אלפוו־ לינו נתן, אלמוזנינו משה, אלספק־ טור שרה, אמוראי עדיאל, אמיר ז'אק, אפסטר מרדני, אנקוריון ארי ד"י, אסולין דליה, אסף שפחה, אסרף יוסף, רבלי־אלמוז־ א ליני שושנה, ארד נאוה, ארס פשה, אשל תפר. בהט שמואל, נו*ייפקי חיים, נו־ גין אפנון' בושי חיים, בסט ויולט. ניבי מרדני, ניילין יו0י, נילפקי רפאלה, דיר, בנר נסים, בלון דני, נלופנטל נפתלי, בלושינסקי בסי, בלפ עזרא, בלפר זאב, בלצן אני, בן־אהרו יצחק. נן־אשר חיים צבי. בן־דב דוד, בן־חפו שמואל, בן־טונ יחיאל, נן-יוסף אשר, בן־ ישראל גדעון, בז־צבי־יגאית רחל, בן־פורת מרדני־טרש, בן־שמחון שאול, נקר אהרו, נר־אבא יצחק, נראו! טרדני, נדון? זהנה, ברום אברהם, ברזילי צבי, נר־חיים אלי־ עזר, נר־יודא פשה, נר-לנ חיים, נר־לביא (שוילי) רפאל, נרנשהיי! חיים, נדנד אנרהם, נרעם פשה, ברקאי רנה, ברקין לאה. נש רפאל. גנאי יהוינין, גבע יוסף, גבע ראובן, גבתי חיים. גובריז עקיבא, גוסהלף יהודה, גוטפן עםנואל — פרוסי, גולדיאק שרה, גולדמן צבי, גוראל אריה, גורדון אורי, גורדון שולמית, גורפונק דב, גז מטילדה, גיבלבר אברהם, גייקוב אברהם, גיל יהודה, גילן עדה, גלי אלקנה, גלילי ישראל, גלעדי יצחק, גפליאל שלמד, , גואיק סטיפן, גוסטלר חיה. דבש גירה, דוד עזרא, דוכן יהודית, דור פולי (שמואל), דורון חיים פרופ', דיין פשה, דפני אהרן, דרור יחזקאל — פרופ'. הדר עמוס, הורוביץ יופי (יוסף). הנהן •דוד, הכהן פנחס, הלל שלפה, הלרשטיין ישעיהו, הקטין רות, הראל אהרן, הראל אריה — פרופ', הרינג זאב, הרליז אפתר, הרניק דוד, הרשקוניץ הדפן. משצ'ינא יהושע, וזנה אלישבע, וייס שבח — פרופ', וייץ רענן — פרופ', ויסמן פאיר, ולדמן פשה, וסומן דוד, ורספן פסה. זועבי סייף אל־דין, זיו ישראל, ז'יפלני שמואל, זילברברג אברהם, זפר חנה, זרמי פאיר• תבקין גאולה, חובב נתן, חווזא־ שדלי אלברט, חלפון בן־ציון, חי־ פון פשה, חפי זנריה, חריף פשה, חריש פינאל• טופלר אהרן, טרגרפן יפתח. עול יונה, ידלין אהרן, יהח־אי יהודה, יובל ידליקו — ד"ר, יוכנ־ שוילי גורם, יוספטל סנטה, יחיא

אברהם, יעיש יהודה, יעקוני גד, יצהרי פרדני, ירון יצחק, יריב אהרן, ישי אלחנן, ישעיהו־שרעני ישראל, יסואלוניז אותיר, ישראלי יעקב. כהן חיה, נד. ן י'ןראל. להן מאיר, כהן פוטי, כהן פולה (שמואל), כהן משה, כהן רענו, ניטונ דנ — זיל, נסה יונה, נץ גדי, כרפון אסקה, כרמל פשה. לביא אהוד, לביא יואב, לוי ברוך, לוי פשה, לוי פןןדיה? לוי עזרא, לוי רחל, לוין ישראל — פרושי, לוין שלוט, לויגטון יעקב, לוינסקי עקיבא, לוקאי הרצליה, לוריא סלסה, לזר קלפי, ליפשיץ חיים, לנדסמן יצחק, לקט יחיאל, לרדו ערמון. מאיר גולדה. מאיר דרורה, מאי• רוניז יוסף, מגידאללה ג'לאנ, מויאל אליהו, מויאל דוד, מונק שלפה, מועדי ג'נר, מזרחי סוויה, פיודק מרגלית, מילר מויט, מיר גורי, פליס ונקה, סמן דוד, מנחפ לילי. מנצור נפאל, מןצור פאדל, מרגליות נדור, פרקוניז ?יכה, פסל ירוחם• נאתי אליהו, גנון יצחק, נגור משה, נדיר יוסף, נפיר אורה, נסיהו מרדני, נצר דנורה, נצר שרגא. סנג אווי, סגל פלטיאל, פיון עמירפ, סימן-טונ ששון, סינואני יצחק, סידני עדה, טליטרניק יוסף, סמדגיה פולט, סעדי עדנו. עבאפי מחמוד, עבדל־חי טגרק, עבורי דוד, עזיז יהודה, עיני גיורא, עירן עמוס, עפיאל סעדיה — פרופ', עמרני משה. פורת יהודית, פייגין גריסה, פינ־ קלשסיין חיים, פישר פאשה, פלדמן אסתר, סנאי יצהק, פרנק יעקב. פרפ שמעון, פתל דוד. צדוק חיים, צוונגר לאה — ד"י, צור זאב, צור יעקב — הקה"פ, צחורי סושנה, צחר משה, צייזל ירוחם, צמיר דב. קדוש שמעון, קוט נןאיר, קוסלר — (פנסיונרים), קולק הוי, קופ־ לביץ חוה, קורן דוד, % !}ורן, דני, , קורן יצחק, קורן יסד*^' — ? , דיי ר, " קורן עליזה, קיפר יזהאל, קלדרון י דוד, קנטור פיינל, 'קמ נווהת,. : יזי קצב ראובן, קרגפן- י6י*י-, - קדופ־ סקי ניסן, קריכלי־ י "מינאיל, קרפני בוריס, קרקבי נלי• רביו יצחק, רבינוניז יהושע, רבינסקי אפרים, רגב טל, רודיק סנ־עון, רוזוליו דני, רהז גיורא, רוטסן שרגא, רופא מסח, רוקני ציוו, רזיינסוילי ליאון, רחיפה מנשה — דיר, ריבלין פשה, רייך אבי, רייף אליהו, ריקה יוסף, רפה חיים, יענן דניאלה, רענן נתן, רפטור ברל, רקח אביגדור. שבת שפעו! , י שגיא גדעון, שוורץ פנתכ, שותם ;:ודים, שועו מנשה, שורש שמואל, שחל משה, שחר

אריה, שטיינקלפר שלמה, שיטרית שמעון — דיר, שי6מן צבי, שלד תמר, שלמה אברהם, שמיים יצחק, ?מעוני חביב, שנקמן זלמן, שפטל עמיר, שפריר אורי — פרופ', שקדי ישעיהו, שרון איתן! שריד יוסף, תאודורים דב, תובל פריו, תפיר עליזה, תנעפי ?לום, תקוע יוסף. גרון אברהם — יציבי סו"ב.

לסקי כאשד, ; גינזנורג מוטל; כדורי גיפיל. זבדון יעהכ שובובסקי ישי; בלה מנשה. חדרה עסגין יצחק; צור (צירנצקי) שלפה ; לין שפואל ; זנזורי מאיר. חולון צדוק דוד; גיל דוד; שאול שאול; צדוק יוסף ; דואני גב. יי? , אי; צדוק דקלה ; רייפלר ברוך ; גרופמן שלמה. חצו ר בן־זקן אלבדט. חיפה אגפי אורי; מולק אליעזרז ביו־ שטיין יוסף; הדר צבי; אפרת בנימין; גושן פשה; הפאירי אברהם ; יבין אריה; בורג העדה: נהן אסתר ; נורסינקל דב ; קזיי־ קרו יופף; פישר גיורא! מפיקה יצחק; שנל נניפין; נן־דניאי יעקנ; ופניאז' חנה; נחנייאס אלי; שרם ניפיפ ; ירון זוהר ; וזלפנזון אברהם; בר־רנ־האי מאיר; קרן יהודה; גרינססיין נישה ; כהן יהודה ; בן־נון יהודה; מאדר יצחק ; שיטרית אברהם ; יו בניפין: בן־חיים חיים ; יהב יונה; גורדון יצחק; ברוצקי זאב; זיבל פרדכי; רייסר בן־ ציון; רייך דב; זינו־רוקון רסלאן; חלבי נואף; לדיאדו אילנה ; אדיב רחל; גבעון רפי; לינדר יונה ; קלרטג ישראל ; פבר קלרה; צימט צבי; לסלרוט פסה. מלריה םאייק גבאי; שלם יעקב; כהן יופי; צפריר יוסף. יהוד חתוכה סעדיה; אדלר יהודה• יכנה טיפתי מאיר. יקגטפ גבריאלי אילן. ירוחם זוניב יהודה. ירושלים אגמון ראובן; אזולאי עקיבא; איילון דוד; אפרת חני; נזיר, יעקב — דיר ; בז־סעדון מסה ; ברעם עוזי; גדיש יוסף; גיל יעקב; גלעדי אריה; דרוויש ררדכי : הרפו ניסן; וורטמן מרים! זוספן עמנואל; חבסוס שלום ; חפץ אריה; כחילה אברהם ; לביא בלה; לקט יעקב; מזרחי עליזה ; מצליח אלברט ; משולם יצתק ; פתת־טוב אהרן; נחמיה מנסר, ; נרקיס עוזי; ענאדי אסתר ; פינסטיין רוני; קמחי חיי:; רוזן צבי; שגיב יפה; שושן שפעון. כפר יונה מרקו לייבה. כפריפפא גלד זאב; גת ישראל; סורקים מרדכי. כפר־תכור גולדמז מינח. כרמיאל פיק עזרא ; ונגר ברוך. יוד הררי יהוסע ; אזולאי יוסף ; איצ• קוביץ צבי; קיסלפ שמואל ; ממן יוסף. מגדל העמק פולידנו יעקב; פוקס פניני, ; כהן שאול; פלנה סילביה• מזכרת כתיה סויסה רפאל. נדריי! שריר אפרים ; אהרן רעד, ; חיו דיד ; דיידי, לידבתו סרג'יו. נה-ציונה וינוקור דבקה; הימלפרנ שלום.

נצרת עילית אריאנ -נחס ; מסה יצחק ; זאבי ברוך ; ראובני חוה ; פול רפאל ; חייט מנחם ; ויצפו ליאון. נתניה בר־מנחם אברהם ; אנזילביז דוד; בוסקילה מאיר; חנ'ג בנימין; קליגלר ראובן; אונגר גיי י ה; לביא יוסף ; סחר נתנאל ; חעאי יהודה. עכו דורון ישראל; חזיזה יצחק ; דה־־סטרו אליהו. ןפולה שחורי שמשוו; ירום אברהם; אלי יוסף. ערד סוחט אברהם; טביב בצלאל. פרדש־חנת סלע יצחק; נהו דוד• פתח־תקוה ביילי היים; פינברג ישראל; םבצניק דוד; נצנלסין אהרן; פיננרג לנד. ; הדסי יעקנ ; צאלה ציון; רם נן־ציון; שמחי יהודה; הרנכ שי י ום ; קוסקס דוו ; דורון צפורה. צפת נהפיאס אהרן; גלנר אריח ; יתח יחיאל; פילוסלבסקי אורי. קדימה אזולאי יוסף. קרית־גת מאיר אייה ; פעדון יעקב ; בוקאי רחל. קרית מלאכי נבילה אליהו. קרית אונו נהו יעזב. דורית שמונה אוחנה שמואל; דוקטורי אורי. ראש העין ניסה זכריה; מליחי מנחם. ראשון לציון גת מאיר; נהו אלישע; רוייז יוסף; אייל שמואל; טיטבון ראובן; קרני פרניה; נסים זכריה ; צור צפורה. רחובות ביאלר קלפן; דגני דוד; עדני סעדיה; קורן יואל; שמחי בז־ ציון. רמלה סכ־יל אברהם; דיבק מנהם; לוי חנניה; סלובודקין גניה. רמת־גן אורנשטיין מינה; אופק אבי; בלס עקרם ; אוססרידן ישעיהו; גילדן שמעון; עלית אורי; צי־ טיאת אירהס ; ?נול עדי; בית־ הלחמי רבקה ; נן-יהודה נפתלי; שחם יצחק; נאור שמואל; שחר תמר. רמת־השרון כסה צבי; אגבבה מסח. רעננה וולפוביץ בנימיו; ססזינסקי יעקב; דורון שמעון; לנמן יורם ; חיימי אביגיל. שדרות אלקבץ יעקב; אסייג פאיר. שלומי חזן דוד. תד־אכיכ בן־מאיר דב; שפייזר אליהו; בר זוהר מיכאל; וולד נתן; הלו אשר; ארליך בן־עמי; אוליבר אברהם ; נצמו יהושע ; בן־אסר נתן: פרילר בדל ; אלפרס אורי; קלישבסקי דליה ; אביאני מסד, ; אביעד יוסף ; פיס גד ; אנולעפיה אנרהם ; שי זאנ ; זמירי יונה ; לזי דזרד, ; נולן אטנזן; אקהזיז נדעון; פלס מאיר ; רז נחום ; סנ־ז דוד; אסר ז־ י פה; היימו איסר; פיצי יינה יחיאל; ארצי צבי; דר צבי, נייכדן נרוך ; (פוף בעמוד ‭15‬)

‭I \‬ בשם אומרם.. .

) • ח"נ יחודח מערי, בשיחת >0 סופרמעריב" יהושע ביצור: "תיתה " הסתה ננדי וננד יוצאי רומניה בישי־ בת מרכז ל"ע, שבה נקבעה ושימת > י המועמדים לכנסת. בישיבת המרכז : י שררה אווירה קשה ' מאוד (נד חוג ; י מצאי רומניה. היה לי יתרון גדול מאוד בסיבוב תהצבעח הראשון על פני כל המתחרים האחרים על הם- , י קום השני ברשימה. ורק בהצבעת , השנייה, שבה צירפה הקבוצה ברא־ \ , שות עו"ד ננר את קולותיה לטח-‭- . '‬ נהו של א. חסון, הצליח הלה לנבור עלי בהפרש קטן. יש לי סיפוק מכך, ) שהיתה לי תמיכה נרחבת במרכז. אבל יש שמועות על הסכמים והסי דרים שנעשו מראש, ואשר גרמו ; י לתוצאה, שהדהימה את כולם. אם •. אכן כן הדבר, הרי יו"ר המפלגה, השר משה קול, חייב להסיק . י את המסקנות מ?ך ולהתפטר מתפקידו. הוא הודיע שיתפטר, אםת־ י . י גלה שתיו קנוניות בעת הבחירות י • במרכז". על רשימת המועמדים שנקבעה במרכז, אומר ח"כ שערי: \ "אינני חושב, כי הרשימה הזאת י י משקפת בצורה נאמנה את המפל־ גה, את ערכיה ואת הכוחות הפו4 ; , עלים בה. אני מקיים עתה התייע־ צויות עם חברי, כדי. להחליט על *עדי הבאים''. יי

ורהפטיג: אני מרעומר לםנםת {

ח"כ י"ד זרח ורהפטיג הודיע אתמול למשלחת של אנשי פיעתו כ־ מפד"ל (חפיעח המרכזית), כי הוא מתכוון להציג את מועמדותו גפ ל־ כנפת__חכאה. בעקבות הודעה זו צפוי היום בישיבת מרכו הסיעה עימות בלתי נעים •בין ה־ ח"כ הוותיק לבין חברים מרכזיים בסי־ עתו. לסיעה המרכזית, המרכיבה כיום יחד עם חוגי הצעירים אתהתנועה ל- " התחדשות" בפפד''ל, מגיע רק מקום ריאלי אחד , ברשימת המפלגה לגנסת. אך לפי שיטח הבחירות שנקבעה, על הסיעה . להציע שני מועמדים, שמתוכם יבחר- הוועד הפועל מועמד אחד. בסיעה התגבש ר‭'1‬ב למען מועמדותו של מוכ"ל המפד"ל לשעבר, אליעזר גואלמן, למקום הריאלי. לפיכך, קשה להעריך את תוצאות הבחירות במרכז הסיעה ותיתכן בהחלט הפתעה, שח"כ ורהפטינ לא ייבחר בין שני מועמדי 'הסיעה. משלחת בת ארבעה חברים מהסיעה גיסתה אתמול אח־ ה"צ 'לשכנע את ח"כ ורה^טיג לא להציג את . מועמדותו ולפנות את מקומו, אך הוא הודיע, כי בכוונתולרוץ" גם־ ל " בנהת הבאה. ‭.. ‬ . לפיידיעה, שנפוצה. •. בחוגי המפד"ל ^" ולא אושרה, נפגש ח"כ יצחק רפאל עם ח"כ ורהפטיג 'בנסיון לשכנעו לא לפרוש מהמירוץ. היחסים בין השניים היו ב־ תקופןז האחרונה מעורערים מאוד ועתה, 'י יכ‭?-*1‬ומרת הידיעה, התפייסו, א ? בינתיים גוברת ההתרוצצות גם בסיעת למפנה" הגדולה במפד"ל, העומדת לב- " חור את מועמדיה לגנסת ביום ב' הבא.

י על סיעה זו להציג שישה מועמדים, ש• . מתוכם יבחר הוועד־הפועל ש. לושה־ ל י , מקומות הריאליים, המגיעים לסיעה. '־ ב י . • י' םיעה התגבשו שתי שישיות וממחמו מא־ י י - - - -

בוזדת חמועמ1ים I

ב'חצבועה אישית וחשאית ן

הצעהבמפ"ם:

מזכירות מפ''מ הציעה אמש כרוב ־קולות, פי מועצת מפ"פ החדשה תש־ מיד את מרכז מפ"פ הישן לפחוד את המועמדים לכנפת בהצבעה אישית וחשאית. מועצת מפ"ם תתכנס בימים הקרובים, בדי לדון בעניין, ייתכן, כי המועצה תחליט ברוב קולות, שהיא תבקר במוע־ י ?מדים בעצמה או שתסמיך את המרבו י לכי• נראה, בי ארבעה מששת חברי מס"ם י ' ' בכנסת: מאירתלמי, •דבזכין, חייקה 'גרוסמן ויחווה ?יומן י — *צי*ו מועמדותם ' . מחדש; פזנ'ץ מפ"פ ח"כ תלמי הודיע

• . ו ‭*'*"^ . . . ‬

הופעל מטה הבחירות המשולב עבודה-מפ"בן

נציג מפ"ם: לא היה תכתיב שלנו לעבודה בר־לב מחייב * התמודדות טלוויזיונית בין רבץ ובגין

יו"ר מטה הבחירות של מפלגת העבודה חשד חיים כר־לכ הודיע אתמול כמםיכת עתונאיפ כבית שוגןו־ לוב" כתל ־אביב, כי החל " לפעול ' מטה הבחירות המשותף של המערך. השר בר־לב אמר, כי ראשי המטה יהיו הוא וח"כ אהרן אפרת ממפ"ם, בראש מטה ההסברה יעמדו ח"כ יוסי שריד, דב צמיד ויצחק פטיש (מפ"ם), בראש המטה האירגוני יוסף נבו, יוסף ריקה ומשה ורבין (מפ"ם), בראש המטה למע־ רכת ההסתדרותית אהרן הראל ונפתלי בן־משה (מעיים), ובראש המטה לגופים מאורגנים במפלגה רני רוזוליו ואריה יפה (מפ"ם). בדוברי המטה ישמשו אהוד קריב ויורם מתקי (מפ"ם). מר בר־לב טען, כי בניגוד לתחזיות, יצאה מפלגת העבודה מוועידחה מחוז־ קח. החששות לפרישות בהמון בעקבות ההתמודדות וההחלטות נתבדו. מטה הבחירות של המפלגה התמזג עם זה של מפ"ם. השבוע מוקמים מטות משותפים בסניפים. ההתיישבות העובדת מאוגדת כמעט כולה בתוך המערך. ח"כ אהרן אפרת אמר, בי מי שבונה על שוללי המערך במפ"ם לשם הקמת גושים שמאליים, טועה. הוא הכחיש בתוקף טענתו של ח"כ מרדכי בן־פורת, בי מפלגת העבודה קיבלה תכתיב ממפ"ם. זהו אבסורד — אמר. הושג בסיס משותף לקראת המערכות המדיניות הקרובות. שוללי המערך במפ"ם לא יקימו גוף פוליטי חדש, כי אין שמאלה מן המערך. נקבעגג" של כ־‭35‬ מיליון ל"י " לתקציב הבחירות של המערך, במסגרת החוק. מר יצחק פטיש הודיע, כי הגיע למפ"מ מכתב של 30 ראשי מועצות מקומיות ערביות ואנשי־רוח ערביים ובו הודעה, שהם רואים במפ"ם כתובת לאזרחים הערביים. המערך מסוגל לבלום את החזית של רק"ח — אמר. כשנשאל השר בר־לב, אם המעיד יקבל את הצעת הליכוד בדבר עימות טלוויזיוני בין ראש הממשלה יצחק רבין , ובין ין"ד האופוזיציה, ח''כ מנחם בגין, השיב, ' כי דעתו האישית היא חיובית, אך יש לחכות' לשונו עןל ראש הממשלה

לבדיקת העניין. הוא הוסיף, בי המערך מתכוון לנהל תעמולת בחירות הוגנת־ ו לעסוק בעבודה מאסיווית של אירגון הוגי־בית. מטה הבחירות של המערך מסר, כי כבר עוסקים ‭5000‬ פעילים, רובם בהתנדבות — בפעולות אירגון והסברה ברחבי הארץ. במערך הח> לפעול צוות תגובות לענייני ' הסברה, בהרכב ח"כ יוסי שריד, דב צמיר, יצחק פטיש, דני בלוך, יוסי ביילין, חיים ליפשיץ, ד"ר מיכאל בר־זוהר, אברהם וולפנזון, אורי יזהר, מאשר• לובל* סקי, יצחק בן־דוד ואוהד קריב. עם פירסומ הרכב המרכז החדש של המפלגה היו*, טוען המחנה של יצחק רבין, כי יש רוב גדול של תומכי ראש הממשלה במרכז זה. המחנה ןזל שמעון פרס טוען, כי יחסי הכוחות במרכז מאוז־ נים וייתכן אפילו שיש להם רוב בו. כיוון שחברי מרכז רבים נחשבים לבל־ . ". תי מוגדרים בהתמודדות, קשה לקבוע בוודאות, למי משני הצדדים יש רוב בו.

תובעים מעבודה מקום ריאלי לכמאל קאסם מאת מנחש רהט יינוס של צעירים דרוזיים, ובהם קצי־ נים וחיילים משוחררים, זןקדמאים ואח־ י דים, שהתקיים אתמול בביתו של עו"ד במאל קאסם בכפר ראמה בגליל, יצא בקריאה למפלגת העבודה להציב מועמד• דרוזי ברשימת מועמדיהמערך" בבחי- " ' רות •לכנסת, אשר ידורג ברשימהל&גי־ המועמד הערבי, שמבקשת מפ"ם להציב בת. מועמדם הוא כמאל . קאםם. -

# יו"ר מטח הבחירות של תמע־ יד, השר חיים בר־לב, במסיבת עתו• גאים בתל־אביב, כשנסיאל, באיזה שיטות יתשמ* חמערן במערכת ח־ בחירות:היתה פעם תחרות כדורגל " בין אננליה ויוגוסלוויה בלונדון. היוגוסלווים לא שיחקו כל כך בעדי־ נות. כשהאנגלים התרעמו, תפס ה־ • ךמאמן היונוסלווי את המיקרופון וצעק : , רבותי, כדורגל לא זה ' באלט'... ".

\ ראשי ל"ע שלא נבחרו : דנים ב;'ה0קת מסקנות"

ן שערי:מה שהתרחש ־־ לא לפי כללי הדמוקרטיה'' • ראש " { המטה רוצה להתפטר • חוג מרכז אירופה "בלי ייצוג" ברשימה

ן יו"ר חונ יוצאי רומניה כל"ע ח"ב * יהודה שערי יכנפ הערב את חחוג, כדי לדון גמפקנות/ כעקבות מה שן

התרחש כמרכז. מד שעדי לא נכחד למועמד כרשימת ל"ע לכנסת. ח"כ שערי, שעדיין נסער מן ההתפתחות הבלתי צפויה במרכז, אמר אמש לסופרמעריב":לא חל שינוי ברעותי. " " עסקתי בגיבוש הרעיוני של ל"ע. אני סבור שמה שהתרחש כמרכז לא היה " לפי הכללים, שדמוקרטיה פנימית צרי* כה לפעול". _ _ * ראש מטה הבחירות של ל"ע יצחק 5ר־ קאי (שנבחר במרכז למקום החמישי־ ב רשימה •לכנסת) הודיע אתמול על רצונו להתפטר מראשות המטה בעקבות מה שאירע במרכז. מר ברקאי מציע כי השר גדעון האוזנר יהיה ראש מטה הבחירות והוא עצמו מוכן להמשיך בתפקיד מזכ"ל ל"ע בתקופת הבחירות. כן הודיע על רצונו לוותר על המקום החמישי ברשימת ל"ע לבחירות לטובת מזכיר אירגון המושבים, מר יצחק בר־לבנ (שנבחר במקום השישי) לדי לשכך את מורת הרוח בקרב אירגון המושבים על בחירה זו. - * ־־ נודע, בי גם יו"ר הנהלת ל"ע לשעבר עו"ד יצחק גנר שוקל הסקת מסקנות אישיות, ביוון שלא נבהר לרשימת המועמדים לכנסת. הוא טען, כי החברים שנבחרו לראשות הרשימה לפי התקשרו־ יות מוקדמות משקפים דעות של חלק. מן המפלגה בלבד, ולא אלה של ל"ע ןןאמיחית. . המיועד ליו"ר חוג יוצאי מרכז אירופה בל"ע, מר פריץ לויגזון קיים התייעצות עם משה בלומנםל, מפעילי חוג יוצאי רומניה, באיזה אמצעים לנקוט בעקבות בחירת, מועמדי. ל"ע בכנסת, שהשאירה את שגי ההוגים הגדולים הללו בלי ייצוג במקומות ריאליים ברשימה. יו"ר חוג יוצאי מרכז אירופה מר זאב אסטרייכר התפנןר מתפקידו עוד לפני ועידת ל"ע בטענה, כי אינו רואה סיבוי לייצוג הולם של נציגי המפלגה ברקזימח המועמדים, מה ?זיקפח את סי־ כויי ל"ע בבהירות. מר לוינזון הודיע אחמול, ?י הוזן <!מנם יישאר חבר במפלגה, אך לא ישתתף במערכת־חבחירות שלה. הוא פסימי לגבי סיכויי המפלגה , בבחירות בהרכב המועמדים שנקבע על פי התקשרויות מראש. לוינזון חצביע על כך, סי בששת המקומות הראשוניםר־ ג שימת ל"ע אין נציג של ההוגים הבלכ־ ליים לעומת ןה יש ' בו!ם ארבעה נציגי י ההסתדרות. סיכם, בי יהיו התייעצויות #ל חברי שני החוגים זיהיה תיאום בנקי - טת 'האמצעים, בתגולה על מה שקרה במפלגה. ‭- —" - _.. ‬ ו ? ו י— * ־ ? ^ ^