⁨⁨מעריב⁩, 13 ספטמבר 1976⁩ — חמאמוגרם הרוקדים על כמה' חתונות [⁨כתבה⁩]

חמאמוגרם הרוקדים על כמה' חתונות

מאת מרדכי רהנכלום

כשבוע שעבר חסתייפ "חודש דעכרות" כאיגוד ה־ כדורפל. רוב הקבוצות כבר מאויישית כמעט פוכית, יקראת העונה שכפתה, הן ככדורסלנים והן כמאמנים. מבט עי רשימת מאמני הקבוצות כליגה הי יאימית והארצית' מכלה כרמ מעניין: מאמנים לא מעצים "רוקדים על כמה חתונות". חלקש עושים זאת מארכת דבדידפי לשמו, וחלקפ כגלל התוספת (הכלת-מכוטלת) להכנסה החודשית.

ליקטנו את הבולטים בין אותם מאמנים, אשר פרט לאימון הקבוצה העילרית (בדרך כלל קבוצה בליגה בכירה), הם מדריכים או משחקים בקבוצה נוספת, המשחקת בליגה נמוכה יותר. מיכה שמבן — מאמן הפועל גבעת־ברנר/ןען מהליגה הלאומית ומאמן את הפועל נס־ ציונה מליגה א'. שמבן משמש גם (עד לםיום הקאדנ־ ציח) כחבר גשיאות איגוד הכדורסל ויו"ר הוועדה המקצועית. אלי פרידמן — מאמן אלי־ צור תל־אביב מהליגה הלאומית, הוא רכז הכדורסל במרכז אליצור זגם חבר הנהלת איגוד הכדורסל, והוועדה המקצועית. רני כהנא — מאמן הפועל גבת־יגור מהליגה הלאומית ומאמן הפועל יגור מליגה א'. חייפ ביככינדר — מאמן מכבי חיפה מהליגה הי"אומית וכדורסלן מכבי הר־הכרמל מהליגה הארצית. עהיכא פרדקין — עוזר־ מאמן הפועל רמת־גן מהליגה

־לאומית ומאמן־שחקן אס"א תל־אביב מליגה אי. יוסי הררי — מאמן הפועל עפולה מהליגה הלאומית ושחקן פעיל בהפועל עין־דיר מהליגה הארצית. צבי שרף — מאמן מכבי דרום מהליגה הלאימית, מאמן נערים במכבי רמת־אביב י־ שחקן פעיל במכבי אשדוד מליגה בי. אבדדפ תור — מאמן הפועל גן־שמואל מהליגה הארצית ומאמן הפועל גליל־ים/שפיים מליגה א'. זוהר כהן — מאמן הפיעל כפר ויתקין מהליגה הארצית ושחלן פעיל בלאונטר־ ללאב" " מליגה ב'. מי;!ה שרם — מאמן אליצור פתח־תקוה מהליגה הארצית ושחקן פעיי באגודת ספורט סביון מליגה גי. שלמה לוצקי — מאמן מכבי פתח־תלוה מהליגה הארצית ו־ מאמו־שחלן הפועל נצר־סירני מליגה א'. פ;חפ גרשון — מאמן הפו-

על חולון מהליגה הארצית ושחקן ככבי דרים מהליגה ה־ לאומית. שמדד דיג* — מאמן הפועל שער־הנגב מהליגה ־ארצית ומאמךשחקן הפועל דורית מליגה ב'. כדאי גם לציין, כי כמד, מאמנים בכירים לשעבר, יאמנו השנה קבוצות מליגות נמוכות. נוח רם יאמן את הפועל גניגד מליגה א'; אהרן קפלן יאמן את ה, קאונטרי סלאבי' מליגה ב' • יואב אגם ישמש כמאמן־שחקן באליצור חיפה מליגה א', אדם גורן (מאמן נבחרת הנערים) מאמן את הפועל מגידו מליגה א', דני ארז מאמן את אגודת ספורט אור־יהודה מליגה א', יצחק פלד מאמן את אליצור בת־ים מליגה אי. כמד מהמאמנים דככי־ ריב בשניפ האחרונות, לא יעסקו השינה כלל כאיג"ן. שמעון שלח, אברהכ רמי, דיים הזן, צבי לוכצל• ואייר דוידסק• (עויר־מאפן מככי הל־אביכ). •¥• גרשון פירמן, מנכ"ל היכל הספורט" ביד־אליהו, " מ־עמי־ להנהלת אגוד הכדורסל מטעם מרכזהפועל". פורמן " הביע את הסכמתו למינוי לפני מזכ"להפועל", יצחק אופק. "