⁨⁨מעריב⁩, 25 אפריל 1976⁩ — כפו חרוב(דגו? גי) הורחקה מפעילוח לעשרה משחקים [⁨כתבה⁩]

כפו חרוב(דגו? גי) הורחקה מפעילוח לעשרה משחקים

עונש הסר תקדים בליגות בכדורסל — שיופעל בעונה הבאה: גי

מאת כתג "מעתכ לטטרטאיט" מעשי זיוף והונאה המורים כיותר, שנוקטות קבוצות כליגות הנמוכות ככתרםל, כעיקר כמשחקים מכריעים, נחשפו כפו!* השבוע בדיוני וועדת המשמעת של איגוד הפדורפל.

כמד. קטצות ששיתפו שחקנים שלא כהוק, תוד שימוש בכדטיסי־שחקז של כתרסל־ נים אתרים, נענשו כהפסקת פעילות לתקופות שונות. ה־ עונש הכבד ביותר — ללא תקתם בכדורסל הישראלי — הוטל • על הפועל כפר התב י מליגה ג', שבמשהק הקובע לעלייה לליגה ב', בינה לבין אליצור טבריה, שיתפה שגי שחקנים שלא כהוק ועל כר* טיסי־שחקן לא לחם. נצי• אליצור. טבתה, סגן ראש העיר יגאל ביבי, מסר בתעדת המשמעת. כי ערד חקירה בעזרת המשטרה(!) וגילה כי שהקן בעם בועז םג־ דרוב, כיום תושב ירושלים, שלא היד. כלל במשחק הג"ל מאחר ששירת אותה 'תקופה במילואים ושחקן אחר בשם עקיבא פוקס, שבעת המשחק אושפז בבית חולים אחת ניתוח — נרשמו בטופס. הסת־ בר, כי שחקנים אחרים לחלוטין השתמשו בכרטיסי־השה־ קן שלהם לצורך זה.

כפר חתב שניצחה ‭46—50 ‬ הוענשה בחומרה רבה: תו־ צאת המשחק נפסלה. טבריה תעלה במקומה לליגה כי. ־ ב נוסף לכך: פעילותה של כפר הרוב בעונה הכאה הופ־ סקה כבר עתה לעשרה מש־ חקים(!) ועוד 5 משתקים. על תנאי — לשלוש שנים. אליצוד נוה שאנן, אף היא מליגה ג', שיתפה במשחקה עם הפועל רכסים, ט ניצחה ‭54—77‬ שחקן בשם נפתלי שטרן. בדיון הוצגו הוכחות שמדובר באדם בן ‭, 35‬ שכבר איננו משהק כדורסל שלוש שנים. על כרטיסו הופיע למ־ עשה כדורסלן צעיר, הייל בשם רמי. וועדת המשמעת פס־ קד. על נצחון טכני ‭0—2‬ לרכסים והענישה את קבוצת נוה־שאנן בהפסקת פעילות ל־ המלשה משחקים ועוד המישה על־תנאי לשנתיים. אליצור קרית אונו ניצחה במשחק קובע לעלייה לליגה ב', את בני עטרות ‭. 63—76 ‬ אולם שיתפה בהרכבה שלא כחוק את כדורסלן מכבי הר־ הכרמל דן לדנר. על כרטיסו של זאב קפלן, שכלל לא נכה במשחק. העונש: בני־עטרות בעקבות הנצחו! הטכני. עלתה

לליגה כ', במקום קרית אונו — שהוענשה בהפסקת פעילות לחמישה משחקים (ועוד 5 על תגאי לשגתיים). פול זיופים אלה חוורו, כ־ נראה המעשים שארעו במשחק כליגה א' בין קרית גת והפועל אשקלון שגערך ב־ קתת גת (‭65-*7‬ למארהים). בדו"ח השופטים גמסר כי שררה שם אווירת סידור ונזר־ קו אבגים, שאחת מהן אף פגעה, בדקה ה־‭37‬ בשופט. רק תחת איומים על חייו גאלץ השופט לסיים את הפשחק. ו־ בסיומו פת קהל למגרש ו־ היכר. בו וגם במאמן־שהקן הפועל אשקלון, הכדורסלז ה־ ביגלאומי לשעבר דוד קמיג־ סקי. וועדת המשמעת קבעה שתוצאת המשחק היא ‭0—2‬ ל־ אשקלון, שכתוצאה מכך עלתה לליגה הארצית. קתת גת הו־ ענשה בהפסקת פעילות לשני משהקים ובנוסף לכך, אהדי

ריצוי עונש זה — עוד שני משחקי רתוס". " מאמן א. ס. סביון מליגה גי, משה שרם, שפרץ למגרש ואיים להכות שופט בפשחק קבוצתו עם אליצור באתת־ זצחק (המקרה אירע בפצב של ‭, 47—47‬ שמונה שניות לפני סיום ההארכה) — הורחק־ ל חודש, עד סיום העונה הנו־ כתית ועונש זה ימנע ממנן גם לנהל את משחקיה של קבוצתו השנייה, אליצור פ"ת מחליגה הארצית, שאותה הוא מאמן. בית"ר ירושלים לא סיימה כהלכה את עוגת הליגה הל־ אומית, ממנה נפרדה. א בהפ־ סקת משחקה האהרון, עם ה־ פועל יתשלימ, הודיע מנהלה לשופס־המשתק זרה טייבלום, ט אין לה כסף לשלם לשופטים בעד מלאכתם — גפי שמחייב תקנון איגוד הכדור־ סל. לפיכך תיאלץ עחה בי־ ת"ר לשלם ‭200‬ ל"י הוצאות שיפוט ועוד קנם בסך 500 ל"י. •¥• קטצת חנעתט של הפועל חולון זכתה באליפות ת"א בכדורסל אחרי נצחונד. על הפועל ת"א ‭0)44—114 ‬