⁨⁨מעריב⁩, 17 יוני 1971⁩ — vmm הומו.דמה ‭ii'imm m‬ שהמו [⁨כתבה⁩]

vmm הומו. דמה ‭ii'imm m‬ שהמו

- מאת ע. יקותיאד _ טעם מר השאירו אלפי אוהדי מכבי חיפה _באיצטדיון בלומפילד‭, "‬שעה שסגן שר החינוך והתרבות, מר אהרן " _ידלין, העניק אתמול את הגביע ל"קפטן" הכת יהודי, שהרבני. הללו פתחו בקריאות גנאי ושריקות בוז כמחאה" " על זכיית הכח בגביע, אך הסגולים" כאילו הורגלו כבר לכך, שכן גם לפני שנתיים, " כאשר זכו בגביע, התקבלו בשריקות, אז מצד אוהדי מכבי שעדיים‭... ‬ -גבור המשחק אמש, יהודה שהרבני , היטיב לבטא את המעמד‭:"‬אני מוצא נחמה בקריאות הללו. כאשר זכינו " בגביע בפעם " הראשונה' הופנו כ־70 _אחוו מקריאות הגנאי לעברנו• הפעם — רק 40 אחוז‭... "‬ שער הנצהון שהובקע מ־40 מטרים ע"י שהרבני, נתן גם תשובה לכל אלה שאינם מאמינים ביכולתו לשחק לאור זרקורים:שלחתי את הכדור, כבעיטת 'בננה' אל עבר " הפינה הנמוכה של השער" אמר מבקיע השערים המפורסם של הקבוצה הרמת־גנית. הדאבל" של אפריט פיטל " שקט ומכונס בעצמו, ישב בפינת חדר ההלבשה השוער אורי ניצן, שחלק רב לו בזכיית קבוצתו בגביע המדינה. הפעם ידעתי כי ננצח ולא נזדקק להארכח. חברי השקיעו " מאמץ רב. לקראת הסיום, כאשר התנגשתי עם דני רום מחיפה, ספגתי מכה חזקה בתוליות הצוואר. למרות הכאבים שתקפו אותי, סירבתי לפנות את מקומי"• אפרים פיטל, הבלם שהצטיין במשחקו, נראה קורן מרוב אושר:אין לך הרגשה טובה מזו — אמר פיטל — בתחילת העונה " ניבאו לנו ירידה לליגה אי, והנה לא זו בלבד שלא ירדנו, אלא אף זכינו בגביע• עבורי יש בזכייה זו מעין 'דאבל‭, '‬ שכן בשבת זכתה קבוצתי לשעבר, מכבי יפו, לעלות לליגה הלאומית"• ואנשי הנהלת היפה — הם לפחות עשו מחווה כלפי קבוצת הכה. בקבוקי השמפנייה שהוכנו עבור החיפנים, הוגשו למנצחים, שנישאו על כפיים מחוץ לחדרי ההלבשה.