⁨⁨מעריב⁩, 21 דצמבר 1970⁩ — 37 לפידים לעבר בגין _וזכנםת [⁨כתבה⁩]

37 לפידים לעבר בגין _וזכנםת

‭;> , ‬במחאה על‭". ‬משפט לנינגרד‭:' ‬

מנהיגי, התלמידים: "נתבע נקיטת צעדים חריפים נגד מדיניותה האנטי‭--‬-

שמית שיל מוסקבה"

מא"בחךברכה •_הפטודנטישיהיזזודיימ. ככל העולה יערכו. עצרות גזהאזז נגד _השיגיונות ה? _פוכייטיימ ?_וכתודהות' עט נאשמי משפט לנינגרד. בכנס ארגוני , _הטטורנטיפ ה־ יהודייה, שנערך לפגי כ־ _'_טכועייפ _כלמדיז הוחלט על מאוס _פעולותיהט של הארגונים ד\הודיי_5 עפ פתיחת _הגדטפט, 1 ולפיכך עדמדיפ _הפטודנטיפ _דיזזודייפ בצר-

פת לרפת השבוע _פופטריפ בכל: רחטי' המדינה. כאנגליה ? ופנינו הפטודנטיפ ת־ _יהודייפ מול השגרירות?של כרית _רמועצותי. ובארצות הכרית — ר"אוו‭'-‬גנה הפגנות' המופעים רוטייט‭,. ‬ ' יריד התאחדות הסטודנטים בישראל, מר משה עמירב, מסר שההתאחדות הישראלית שלחה מבהבי מחאה. לראשי מדינות במזרח ובמערב. _בש־ להה גם עצומה לסובייט ה-

עליון •על ברית המועצות בי שם 45 אלף סטודנטים כישראל, וכה. בקראים השלטונות לשחרר את _הנאשמים. החת־ אהדוה שלחה גם מבדלים לכל התאחדויות הסטודנט ים ה־ לא ־יהודיות בעולם בבקשה להפעיל את ממשלותיה!לעזרה , השפוטים. עמירב מסר גם שההתאחדות 'מצפה עתה לתגובות. מארגוני . הסטודנטים בעולם. _אתפול החלה ההתאזו' דומ כחפצה של 40 אלן* פוסציריס בכד רחכי העד לה, _ובתכ _טתואד המשפט :הצגה •מל תאטרון כופות, י • _כשדמפלצ תעיתדי _נהפ הוא של י asrs מכוי‭. = ‬

מאת אותי איזקסון מצעד _מטודנטיט_, _כשפ• ד»שפ שלושיפ ושכעה נושאי _לפידיפ/ _כמפפר ה • נאשמיפ" כמשפט לני ‭" -;‬ גואד_, יצא היופ י _מרדופת האוניכדפיטה העברית לע• כר כניז הכנפה‭'. ‬ ליד הכנסת תיערך עצרה קצרה בהשתתפות _מבתיגי ציבור הסטודנטים, סגן יו"ר הכנסת וראש עירית ירושלים. בסיומה של 'עצרת הה־ מונים יתקבלו ראשי הסתדרות הסטודנטים על ידי יו"ר הכנסת. הסטודנטים יתבעו ממנו לנקוט פעולות חריפות בתגובה _למדיניוהד, האנטישמית של מוסקבה.