⁨⁨מעריב⁩, 30 אוקטובר 1970⁩ — ‭v""‬_• ‭_^ . 7_^ . " '"*-* ‬ [⁨תמונה⁩]

‭v""‬_• ‭_^ . 7_^ . " '"*-* ‬

חנה לנגברג, בת ה־‭, 29‬אדריכלית נוף וגנים בהשכלתה ובעיטוקה, זכתה בימים אלה ב' "תוארי' שכל אשה אחרת בעולם לא תוכל להתהדר בו ‭. —‬האשה הראשונה שהעפילה אי־פעם לאזור הג'בל רוט (הר דב) שבמורדות החרמון. חנה, רווקה בלונדית ותכולתעיניים, ילידת הארץ ובוגרת האוניברסיטה לחקלאות _בווגנמגן/ הולאנד, מועסקת . האדריכלית נוף וגנים בחבל , הגליל של הסוכנות ונמנית על צוות מתכנני ההתיישבות ברמת הגולן. בתור שכזו, היה עליה להתלוות לסיור של מומחי תכנון שבדקו מקרוב את אפשרויות ההתיישבות בהר דב‭!. ‬_צבואה למקום, בלוויית שאר המתכננים שבצוות וקציני צבא בכירים, שמחה לשמוע מפי הקצינים האחראיים

האשה הראשונה על ג'בל רוס

לגיזרה זו, כי בהר דב לא כיקרה מעולם אשה כלשהי — לא חיילת ולא אזרחית — ו-על-כן ראוי להכתירה בתואר הבלעדי — האשה הראשונה שהגיעה לגיבל רוס. אומרת חנה ל. " זהו מקום פנטסטי — מכל הבחינות. האקלים והנוף בו הם נפלאים — ואין כמותם ברחבי ישראל הישנה והחדשה גם יחד. יש בהר־ דב פוטנציאל עצום לפיתוח תיירות קיץ וחורף, כאשר -המצב הבטחוני >אפשר זאת‭. "‬ לדעתה ניתן בבר עתה לחשוב על פיתוח ענף התיירות באזור זה — אחר שמרבית בעיות ה־ בטחון באזור נפתרו. " בקיץ יוכלו המבקרים ליהנות מבוסתני התפוח, הזית והגפן שהתפתחו באורח טבעי במקום;מהאקלים הצונן שאין כמותו לריפוי שחפת ושאר מחלות ריאה!

@ סוף המלחמה נערת ה"היפי" גורדון 'קראמר ‭, <24)‬השחקנית הראשית ב " שי־ ער" בגרמניה, עומדת לסיים את מלחמתה נגד המימסד. בקרוב תינשא לרולף שטנדר, סוחר עשיר במוצרי חשמל.

, נעשית? מזל סוב " לבתכם"

קריסטין יורגנסן הנחמדה שהגיעה לנמל התעופה בלונדון, אינה אלא חייל אמריקני לשעבר, שעבר(ה) את הניתוח הראשון בעולם לשינוי מין, מגבר ל' אשה. _קריסטין הגיעה ללונדון להצגת הבכורה של סרט המתאר את חייה. שם הסרט " סיפורה של קריסטין יורגנסן‭. "‬את התפקיד הראשי בסרט —־ תפקיד כפול — של ג'ורג' וקריסטין יורמסן — מבצע ג'ון האנסן. הדבר היה בדצמבר ‭, 1952‬כאשר קריסטין, או יותר נכון ג'ורג' זכתה בפירסום עולמי בעקבות מברק שהועבר לידיעת סוכנות ידיעות בינלאומיות. במברק נאמר: " אמא ואבא יקרים, נעשיתי עכשיו לבתכם‭". ‬ מברק _\ה בישר את התמורה שחלה ב_&ופו של ג'ורג, יורגנסן, יליד שנת ‭, 1926‬שהפך לקריסטין.

_מגצע ההצלה ניו־יורק. אשת, מטפסת על אדן החלון, כדי להפיל את עצמה מן הקומה הרביעית. שמח מיקי מיצ'ל, בת ‭, 56‬מחוסרת עבודה זה שבועות אחדים. לפיכך היא" רוצה למות. נער בן 14 העובר למטה מבחין באשה המיואשת ומזעיק את המשטרה. השעה ‭. 4. 58‬_צניו־יורק מתחילה " שעת הצפיפות" כשהתושבים חוזרים ממקומות עבודתם. משום כך מגיעים מכבי האש למקום רק בשעה ‭. 5. 24‬ האשה שעייפה מן החיים אינה מבחינה כי הכבאי אטקינסון משלשל לעברה בחבל _מךזגג ואילו חבריו למטה פרשו בינתיים רשת. לפתע פלטה מיקי צעקה וקפצה. _אטקינמון תפסה _תון כדי נפילה, אחז בה במשך כמה שניות והניח לה לנפול לתוך הרשת. מיקי מיצ'ל ניצלה. "המיבצע נסתיים בהצלחה בשעה ‭/'6. 18‬ דיווח _אטקינסון ‭1 Jk. ‬_ץ

גיקי הקנאית יש עתונאים המגלים הכל, אפילו שייך הדבר לחיים האינטימיים של אנשים. הגלוי האחרון ‭" :‬ ארי" (אריסטוטלס) או־ נאסיס, בעלה של ג'קלין (קנדי) נפגש פגישה סודית עם מריה קאלאס, ידידתו לשעבר, והללו אף החליפו נשיקות. על אף הניחושים בעתונות העולמית: " אוהבת את ארי — לא אוהבת את ארי" — נראה שגיקי לא קיבלה בשוויון נפש את הידיעה, שכן מאז נראים השניים יחדיו יותר מאי־פעם. ג'קי — המוגדרת על ידי כל מכרית כקנאית — נראית כאן כשהיא שומרת " שמירה אישית" על בעלה, באשר בא הלה לביקור בזק לאי קאפרי. כאשר עטו עליה הכתבים בשאלות על פגישת בעלה עם מריה קאלאס, חייכה חיוך רחב, אך עיניה לא יכלו להסתיר את הרגשתה האמיתית (תמונה עליונה‭. ( ‬

# שמירת מסורת

הכפרית לא נבוכה כלל וכלל כאשר שטן הטכניקה קרע מעליה את. חצאיותיה בפומבי. נשות הפושטה בהונגריה לובשות מקדמת דנא חצאיות מאכ־ סי, ולא אחת בלבד כי אם מספר רב ככל האפשר, מאחר שדבר זה משמש עוד היום באיזו־ רים מסויימים של הונגריה כסמל מעמדי. עובדה זו הצילה לפני זמן קצר את הכפרית בתחנת הרכבת התחתית בבודפשט מ־ " סטריפטיז טכני‭. "‬ שלוש החצאיות העליונות של האשת נלכדו בתוך המדרגות הנעות של התחנה ונקרעו מעל גופה. מיד הופסקה תנועת המדרגות והוחל להניעם בכוון נגדי, אבל מן החצאיות שנקרעו נשארו שרידים בלבד. הכפרית נשארה שלווה, משום שעל גופה נותרו עוד ארבע חצאיות.

© לאוניברסיטה - בגיל 70

אין מאושרת מהגברת גליידים אלדר, אלמנה בת 70 וסבתא מראנקורן, ברגע בו קיבלה את ההודעה שנתקבלה לאוניברסיטה בדי ללמוד סוציולוגיה לתואר ב. א. הכל התחיל לפני ששה חדי שים, כאשר הגברת אלדד סיימה את קורס המכינה לאוניברסיטה. היא תמשיך בלימודיה באמצעות הטלוויזיה, הרדיו וההתכתבות, וכל. שנה, במשך חמש השנים הבאות, תעשה שבוע אחד באוניברסיטה. הגברת אלדד עזבה את בית הספר בגיל 14 וכעבור זמן קצר ' החלה לעבוד בקצרנית־כתבנית.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩