⁨⁨מעריב⁩, 16 ספטמבר 1965⁩ — תור התצוגות _הבינלאומיות [⁨כתבה⁩]

תור התצוגות _הבינלאומיות

תערובות בתל־_&ביב

אחרי התערובות הישר הבינלאומיות בשני המוזיאונ. • ככיתן הלנח רובינשטיין (שד' תרס"ט ‭(6‬ תיפתח ביום א' ב‭6-‬ בערב תערוכת גראפיקה יפאנית בת זמננו ‭110 —‬ הדפסים צבעוניים ובש-חור-לבן של ציירים בני תקופתנו• ההדפסים הגיעו מגאלריח ביפאן‭- ©-‬ כבית ויזנגו‭*!‬ נמשכת תערוכת 7 ציירים כראזילייכ, בחסות שרת חחוץ גב' גולדה מאיר. במסגרת התערובת יתקיים הערב במוזיאון קונצרט בראזילי. * ננאלויד, זנ'טדיטמי (רה' _גורדון ‭(36‬ נמשכת תערוכת ג'ורג' שמש, יליד עיראק, ששחה שנים אחדות בלריה צרפת זו • ביום תערוכת ב' תי בנימי פתח ן ברט בגא . • • ? מסר שטות —ז חצי י 30 עבודות מופשטות - שמן . , מופ-

אליות, הגיע תור התצוגות יפ העירוניים של תל ־אביב. 6 כגאלריה 220 (רח' בן• יהודה ‭— (220‬ תערוכת ציורים וקרמיקה של פרידה לבינט מגדרה, 0 בכית ציוני אמריקה (רה' דניאל פריש) — תערוכת 38 יצירות שמן וגראפי - קה של 13 אמנים ממכסיקו, בהסות שגריר מכסיקו בישראל . ומןחתערוכות , המתחלפות — לתצוגות-קבע: @ ליד בית העיריה הישן (בכיכר ברח' ביאליק) מצויים שני מוזיאונים קטנים וצנועים: תל" המוזיאון -אביב" ההיסטורי — ובו תער של וכה העיר לתולדות העיר. למעשה‭... ‬• ‭0. ?; . ?‬ בקומה השניה'של'יתב י שנקר נמצא ‭;;‬מוזיאון. הכתב‭, "‬ שאותו רכשה עירית תל-אביב מפרופ' דירינגר.

נודעת ומפוארת הרבה יות היא קבוצת המוזיאונים העירוניים ברמת-אביב: שהוא ‭" @‬ עצמו ביתן הזכוכי מעשה ת" אמניח , מ י מה ; • מוזיאון המטבעות ע"ש קד־ מן‭0;‬ _ומחיאיז המדע‭- *-‬ בפינת שד' רוקח, בבית ערבי ששופץ, מציג המוזיאון לאחנולוגיה יהודית תשמישי קדושה ומלבושי עדות. © בסמוך לקרית המוזיאונים בדמת-אביב מצויות הסירות תל קסילה, המקנות למבקר שם מושג י — מה הם, תל ושכבות ארכיאולוגיות מסודרו ת כסדר כרונולוג י . ליד החפירות נמצא מוזיאון _המינןצ• על אים שנתגלו תקופה ארוכת בתל, המשתרעים ;י 'משנית 1200 לפנח'יס עד לתקופה — הערבית, המאה ה‭16-‬ לספירה• תקווה ויינשטוק