⁨⁨מעריב⁩, 7 אוקטובר 1964⁩ — ע .ץ גובר יתמנה שר ל ע נ י ' נ י ת י י רות ביצורלמנותאישיות ברמה מיניסטראש סחרותיעוש אווליט על מנויו של השר גוב [⁨כתבה⁩]

ע . ץ גובר יתמנה שר ל ע נ י ' נ י ת י י רות ביצורלמנותאישיות ברמה מיניסטראש סחרותיעוש אווליט על מנויו של השר גוב

- מאת יהושע ביצור_ צמות מפא"י חחליטד, למנות מיוחד לעניני הוי _שגויןייפ ‭''‬וניידות. שר ה י ‭'-‬־ ד טועמו' לתפלי ןדי י "זהיהוא-יה•' שו י עקיבא נוכרין, אשר, יע? , !וכ קרוב לודאי את משרד _חטסהר ורחעשיה. :ה !מן רב דובר על הצורר

'אישיות ברמה מיניסט ריאלית לניהול עניני התיירות ‭_4. ‬כ! במוינה ד ‭''‬ילאחו- , חיוח ממקורותי שהתיירות "חחנ‭--‬נסחייייוחניקוייט‭??‬ של- ?ד, פויני" מלבך‭... ‬זאמי‭.. ‬קוימים. חיכוכים. מתמידים בין. שר האוצר וחמסחר והמעשיר, פנחס ספיר לנין השר גוברין, העומד ב-

ראש סחרהחוץ 'ותיעוש אוו רי הפיתוח במשרד !ה. ראש הממשלה, מר לוי אשכול בעיית ‭? , ‬ . המחלוקת : חוחו על האישית -כן _לפהוון בין שני‭., ‬השרים ־ , והענקת משקל- ' חרלעניני ' החיירות גם יחד. הוא נועץ עפ שרי מפא"' ח - אחרים וראשי המפלגה וחת-

רץ לממונה על עניני החיי- - רוח ספיר ‭' . ‬ לעומח למנויי: זאת של"חמנכ ? חוחר "לי פנח . ש- ס לו, מינאלי־צור, לתפקיד שר חמסחר :וחתעשיה, דנר אשר יוכל כנראה להתבצע רק אחרי הבהירות הבאות. חשוחפים הקואליציוניים ממפו"ל ואחח"ע התנגדו לבינו! רות י מנ , י סטר מאחר י ון מי שלדעתם וחד לענ י ! י ד נ , יפר תיי את _האיוון הקיים בחלוקת המשרדים בקואליציה, וכן אין לדעחם הצדקה שעניני תיירות יחוו משרד ממשלה' בפני עצמו. על-כן החליט מר אשכול, בי עניני התיירות ישארו כיחידה במסגרת משרד ואש הממשלה, וחשו אשר ימתח עליהם יפעל במסגרת משרד ראש הממשלה ואף לשכחו ת י מצא ב ו . ל שי טה זו יש בבו תקוים, כאשר חשד . ארן שימש כממונו, על ענ י נ י חסברה ב מס גר ת משדר ראש וממשלח.