⁨⁨מעריב⁩, 5 מאי 1963⁩ — בירושלים - "האפי־אנד ‭..." ‬ [⁨כתבה⁩]

בירושלים - "האפי־אנד ‭... " ‬

הפועל ירושלים — בני יהודה ‭- (0:0) 0:2‬ מאת ב. יהושע _ הפועלי' ירושלים פייפ את העונה כהפי אנד" " . לאחד פיבוכ ראשון כושל, הכיאח _" אותו התאוששות _בשיכוכ השני של המשחקים ונצחון של ‭0:2‬ על בני"יהודה, עד למקום חששי המכובד כטבלה הפופית.

במשחק שנערך בירושלים, לעיני 4000 צופים, יכלו הביתיים לנצח בהפרש גדול, אילו ידעו לנצל לפחות חלק משפע חחזדמגויות שניתני להם ביחוד במחצית חראשונה, כאשר שלטו ללא מיצרים במגרש. אולם הלוציהפועלי' " התפצלו במסירות קצרצרות, עד כי תמיד נמצאה רגל מפריעה של שחקן יריב. רק מרדכי כהן, חמרפזי חפגיז אח שער בגי-יהודד, ללא הפוגות. סיגגל ואני מזרחי היו ממש "קטפטרופח‭, "‬ולא ידעו לנצל מצבי בעיטה ממטרים ספורים. הקיצוני השמאלי הצעיר בןרימוש, אשר שותף לראשונד, בקבוצה, התחיל ברגל ימין ‭" , "‬ והוביל יפה את הכדור ואף הכין את השער השגי. שליטת הירושלמים התבטאה ביחס קרנות של ‭3:14‬ והושגה בעיקר על ידי שני חרצים עצמון זקרוצ י י, אשר שלטו באין מפריע בכל מרכז המגרש. ההגנח חמקימית לא חועמדה _במיבהן רציגי. שחקני בני-יחודח נעו כצללים• אלמלא משחק הקרבה של שוערם מרקו, הם היו נוחלים מפלה ממש. התקפח בכלל לא חיתה קיימת אצלם. רק יצהק מורחי המרכזי ניפה כמד, פעמים כוחו בפריצות יחיד, ונכשל בקביעות• נקודת אור _יחידח גוססת חיווח גרונדמן, שממש "קרע את עצמו לגורים‭, "‬אך ללא תועיל. ההגנה הפריצה גרמה כמעט שלוש פעמים לשערים עצמיים. מלבד כל אלה בגד בהם מולם, כאשר בעיטת פצצה של יצחק מזרחי, אשר יכלה להשוות את התוצאה, נהדפה בדקה ח‭75-‬ מן רקורד. הפנימית של שערהפועל ‭" . "‬ שערים: עצמו‭, (57)!‬כהו

‭. (77)‬ "הפועל" ירושלים: א?_כוזןז כן-פשוז, צדוק‭?;‬ע. קו־וצ'י, חנוני, _עצמון;סנצור, פיננל, ט• :רן, א• ? מזרחי, • מי-ריטוש. ‭*_""‬ שיא_"נוער"כשחיה " שיא נועד _במעויזח ל‭100-‬ מי חזה היווה את גילת הכותרת בפתיחת עונת השחיה, בתחרויות שנערכו אתמול בבריכת כפר-המכבי. את השיא קבע אהרן שטוף מהפועל ת"א ‭1:16. 6 _‬ דקה ‭?(1:17. 0) ‬

בני יחודח: טרקו;אהרן כהן, מוכתר;_נדונדטן, תם, אלוני_: אזטרלי, זבולון, יצח? מזרחי, מחלל, טרי.