⁨⁨מעריב⁩, 3 ינואר 1963⁩ — Untitled [⁨כתבה⁩]

טילי קרקעיאוויר הוצגו במיפגן צבאי בהאוואנה מאות. אלפי קובנים חזו אתמול במיפגן בן 90 דקות של העוצמה הצבאית הקובנית בד'אוואנה, שהגיעה לשיאה בהופעתם של שני טילי קרקע־אוויר. מהם נראח אחד כ־ מטוס־סילון בלתי־מאוייש ‭.. ‬ראש הממשלה, ד"ד פידל קאסטרו וה‭--‬-נשיא דורטיקום. ישבו על בימת ההצדעה, בלוויית 350 אורהים' זרים. המיצעד . בלל טנקים התלמים שגררו תותחי שדה, תותחים מתניעים, ומטילי רקטות נגד מטוסים מרובי קנים. להקים של מטוסי "מיג" , הליקופטרים ומטוסי •- אימון ערכו מטס מעל בימת ההצדעה. 90 אחוז מתפוזי פלורידה — נפגעו בקור האחרון למעלה מ־90 אתוזים מביכורי התפוזים ומיבול אמצע־העונה של מדינת!פלורידה נפגעו ע"י הכפור מן החירש שעבד — מסדה אתמול הוועדה להערכת היבולים של פלורידה. ו לדברי הוועדה, ניזוקו גם 6 אחוזים מן היבול המאוחר . של התפוזים ע"י הקור העז שפקד את פלורידה. ב־12 וב־13 בדצמבר. חלק מן התפוזים הנפגעים ראויים עם זאת לאכילה הוסיפה הוועדה.

הרוסים מייצרים סרט על תקופת " פולחן האישיות" סרט המתאר את אימי תקופת " פולח! ‭(?‬אישיות" מוסרט עתה באולפני ‭, ;‬לנ־ מוסקבה פילם" בל ‭'. ‬ נינגרד ? •‭??‬•. — מסר אתמול רדיו _- הסרט, שישא את השם "המלאך ה־ מודח‭/'‬ יספר על ייסוריה של נערה, שהודיה נרדפו, ועל, העזרה שקיבלה מאזרהים סובייטיים _טובי־לב.

נאצר יבקר באלז' ידיה ביולי שליט מצרים, הקולונל נאצר, עומד לבקר י באלג'יריה בתחילת חודש יולי — מסר אתמול בקאהיר שר־התעשייה האל־ ג'ירי , עבד־אל לטיף לרוסי במסיבת עתר נאים בקאהיר. 5 הרוגים במהומות בפרו ‭'. |‬כוחות צבא נשלהו לצפון מרו, כדי להשתלט על פועלים חקלאיים !שובתים, שגרמו נזק הנאמד ב־350 אלף ליש"ט, בהעלותם באש שדות קני סוכו ומפעלי זיקי?• I י חמישה פועלים נהרגו ואחרים נפצעו בהתנגשויות בין פועלים ושובתים בשדות הסוכר. סא"ל אליהו _גילון — קצין. רפואה: ראשי סגן אלוף ד"ד א'ןיזזו גילון נתמנה קצין רפואה ראשי?של צד‭?, ‬ל, במקומו של אלוף מישנה ד"ד ברוך ;פדה, שסיים. תקופת שירות, של שש שנים. בתפקיד זה — מסר _אמש דובר צהל. ד"ר אליהו גילון נולד ב/ע19ר בפולין ועלה לארץ ב־‭. 1925‬ ב־1943 התגייס לצבא הבריטי , עם ־הקמת הבריגדה~השתתף בקרבות בהזית איטליה, ב‭1946-‬ יצא ללמוד רפואה בשווייץ. אהריכן שירת בהיל־המדע. של צה"ל. בסוף 1948 הזר להמשך לימודיו וסיים אותם ב‭- . 1930-‬עם שובו לארץ ב־1951 עבד ב־ בית התולים בתל־השומר עד 1959 בדרגת דב־סרן. לפני 'שלוש שנים יצא להשתלמות בארה"ב. ב־1961 מונה קצין רפואה של פיקוד צפון ובפברואר 1962 נתמנה כסגן קצין רפואה ראשי. נשוי ואב לשגי ילדים. הצעירה מערב אל־עראמשה — למעצר ‭. "‬פקודת־מעצר ' עד תום עד החקירה סיום החקירה הוצאה אתמול ‭-_'‬ בהיפה נגד חלפ ג'ומה, צעירה בת 22 מערב־אל־עראמשה שבגבול הלבנון,

בריגול. שני אגשים נוספים מערב־אל עדאמשה, ־;השורים בסיוע למםתננים ועזרה לריגול, פווחרדו אתמול בערבות של 2000 ל"י כל אהד, המשוחררים חם עלי פייס מוסטפד. ועג'אג' מריס. חלם ג'ומה, גבוהת-קומה ותמירה, נכנסה לבית-המשפט, כשהיא מחזיקה בידה חבילה. בתוך החבילה היתד. השמלה רבת הקפלים, שלתוכה — כפי שנמסר ‭? —‬ היא תפרה פתקים עם ידיעות, לשם הע־ בדתם ללבנון. _עורך־דין מעכו בא לשמש לה כסניגור ‭.. ‬חלם ג'ומה ביקשה מהשופט קאסאן לשחרר אותה בערבות, מאחד שהיא מוח־ זקת במעצר זה חודש ימים. היא טענה, כי האשמת הריגול היא " המצאה זדונית‭, "‬ וכי כל ההוכחות נגדה הן " שכר וכזב‭. "‬ בהוציאה את השמלה מן ההבילה, טענה הצעירה, כי המיסמכים " הוכנסו לתוכה על־ידי דורשי רעתי‭. "‬ שנעצרו בהודש החולף מבין ? באותה עשרת האנשים פרשה, נשארו במעצר ?רק שתי נשים וגבר אחד. מטוסי ריסוס בדרן לקפריסין אולצו לנחות בישראל ארבעה מטוםי-ריסוס מדגם " פייפר" הרשומים בקפריסין, שעשו את דרכם מ־ סודאן לניקוסיה, • אולצו אתמול בשעות לפני הצהרים לנחות בשדה-תעופה צבא, בישראל, ל_08ר שסטו ממסלולם. בשעות אחה י "צ נצטוו ארבעת הטייסים, בו־ לם אנגלים, להטים את מטוסיהם לשדה־ התעופה של לוד. הארבעה, אשד, סיימו עבודות ריסוס בסודאן, היו בדרכם דרך מצרים לניקוסיה, אולם בשל הערפל שעטה את קפריסין החליטו לשנות את מסלולם ולנהות בביירות. : אגב כך, שגו בניווט ונכנסו לתהום האווירי בשעה של ד בערב ישראל נסתיימה • חקירתם של הטייסים, והם הורשו לנסוע במונית למ? לוןרמת־אביב‭, "‬שם לנו במשך מיקד‭? . "‬ כדי " להמריא הבוקר עם מטוסיהם לקפרי םיז.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩