⁨⁨מעריב⁩, 24 ינואר 1962⁩ — עובדי מ-לב"ן _בשער־מנשה מאיימים בשביתת _אזדורוז [⁨כתבה⁩]

עובדי מ-לב"ן _בשער־מנשה מאיימים בשביתת _אזדורוז

באפיפה פוערת של 400 עופרי ופועלי מופרות מלפ"ן פכפר הזקניפ שער־מנשה, ופפית־חחוליפ הגדול לקשישיפ _כעין־שמר מיסודו של מלפ"ן_, הוה־ לט לקייפ פימים הקרופיפ שפיתת אזהרה כמהאה על הודעת הצמצומים של הנהלת מלכ"ן פמופדות הפוציאלייס והרפואיים פשער־מנשה, המעניקים שעד ועזרה וכן שיקום היוני למאות זקנים ומוגפליפ מהטלית החדשה.

שביתת האזהרה תקוייט בהת־ ייעצות עם מועצת פועלי כרכור האחראית להגנה מקצועית של מאות עובדי מלב''ו באזור. כן הוחלט לשגר משלחת להנהלת הג'וינט בניריורק, ולהע־ מיד את האחראים לטיפול בקשישים על הצורך החיוני בהמשך החזקת המוסרות הקיימים בתקן מלא מאחד שהם הוכיחו יעילותם וחשיבותם. דוברי העובדים פגו אל מוסדות מלב"ן הסמוכים בפרדם־ חנה, וביקשו להימנע לעת־ עתה מקבלת זקנים שיועברו משער־מנשה לטיפול במוסד נוה־אבות, במטרה לצמצם את המוסדות הקיימים בשצר־מנ־ שה.

באסיפת המחאה שהתקיימה באולם הקולנוע שבכפר הזקנים שער־מנשה, השתתפו ראש המועצה המקומית בכרכור מר אברהם כץ, מר חיים שלח מזכיר מועצת פועלי כרכור ונציגי המועד המרכזי של עובדי מלב"ן בשער־מנשה. נבחרה גם וועדת פעולה ותאום שתקשר בין העובדים לבין מועצת הפועלים.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩