⁨⁨מעריב⁩, 26 נובמבר 1961⁩ — מםונת ההתקפה של בני־ יהודה הממה והביסה ה יפוא י ם ‭1:5 ‬ [⁨כתבה⁩]

מםונת ההתקפה של בני־ יהודה הממה והביסה ה יפוא י ם ‭1:5 ‬

-הוי. מה עשיתי"י, ספק המגן טגל (משמאל) ידיו, כאשר הכדור נחת על ראשו שדר לשער קבוצתו במיפגש הפועל ת‭— *_£‬ הפועל פ"ת ‭:2)‬ י)

- מאת עמי פזטל - למגרש עלו שתי קבוצות שטרם נוצהו בליגה הלאומית השנה. האחת — מפכי יפו — ירדה ממנו המומה ומובסת ן חשניה — בני יהודה — נשארה כלתי מנוצהת ועולזת. האמת ניתנה להיאמר, של־ פהות כמשהק אתמול, הצדיקו המנצהים את מקומם בראשות הטבלה‭. . ‬

אזלל במחצית עוד למטיל הדאשינה ספק יאפשר ־ לנבי ‭. '‬היה התוצאה מסיפיח, אם כי גם במ נסתמנה עדלפית המקימללם, שהתבטאה אף בשער בידה אילם המחצית השניה ביטלה את כל הספקית לגבי יחסי הכיחית בשדה' יכשגעי ממיגי משעין ק-

‭-:‬- ערים ניספים יבקיעו מחלוצים המהירלט יהדעמיים של בנל־ למידה. אכן‭", ‬מקבוצה בצהיב" גילתה אתמול את ההתקדמות המ־ דובה שעשתה מאז החל בעבוד־ תי המאמן עמגיאל שפר. מתמיד מיתה זי קבוצה ליחמת, אמכי־ ציינית יתקיפד" אולם מסתבר שחסרה יד סקציעית מדריכה. כי הפעם ראינו, נוסף על מתכונות "מטבעלית" מאלי גם תגיעה ג־ כוגמ במגנמ ובתתקפמ. אמנט, עדלין אלן למשיית בי!שגל חל־ קי הקבוצה. ההגנה — הגם שלא הוטרדה במליהד — מהיוה כגדאה המערך הקבוצתי את "עקב . בעלקר אכילס" לש של למצוא פתרון לעמדת שגי המגי־ נים וייתכן שהמגן תם ימצא את מקומו כמגן ימני. לעומת זאת, ההתקפה טובה ותכליתית, כל תמשת החלוצים מהירים ר בעלי בעיטמ מזקמ ומפתיעה. ד העיקר: ראינו כיצד תגועתו המתמדת של החלוץ המרכזי מזרחי ימינה ושמאלה מהווה מפ־ תח לתילופי עמדות מתמידים

בלן שחקני מהתקפה, דבר שהביא בממכר, את ממגנמ חלסר אלת שתלתה הפעם חלשה מן הרגיל• בלחיד מתקשמ מבלם מ־ יפואי לוי לעצור בעד פריצותיי של מזרחי שהיה מהשחקנים מ־ בילטים בשדה ושכבש במו רגליו שנל שערים נפלאים, בצד השערים ש"בישל‭. "‬גרינדמן מיה אף מיא בכישר מעילה• הוא שלט, בעצם, לבדי במרכז השהרץ דה (בגלל השגי , זבולון משחקי ) הדפנםלבל יאף גיסה כר של חי, ובמצלמה, בבעיטות לשער. קשה לאמר שרק יכולתה הטיבד!של בגי־יהודה היא שגילתד. את מיפואים בחולשתם, גדממ לנו כי שינוי ממערך ת* קבוצתי מקבוע משני מלוצים מרכזיים תוקפים לשיטת ת"ד־ כליי" הרגילה — בגלל מעדרו של הירידה אשכגזי . כן אסור — הוסיפה לשכוח ליכילת כל ממכבים שלחקי למעשר. עט עשרה שחקגלם בגלל פציעתי של פיטל כבר בדקות הפתיחה, וכי בדקות מסוימות שכב אף בר חוס פצוע מחוץ למגרש. מכל מקום, ברור שהתגגשות סגנוגי המשמק מיתמ מפעם — לטובת המנצחים. כן כמעט ו. שכחנו‭:"‬ בשלל משערים של בני יהודה תתחלקו מזרחי ‭, (2)‬גרונדמן' וטסה, ואילו מכבי יסו כבשה שגי שערים : שער עצמי(על ידי ל* וי) ושער כבוד מרגלי בוהום.