⁨⁨מעריב⁩, 31 ינואר 1960⁩ — _מווןף ‭? 1‬ ט 1 די0 ־ ‭1!11!11!^ ‬ [⁨תמונה⁩]

_מווןף ‭? 1‬ ט 1 די0 ־ ‭1!11!11!^ ‬

‭.. ‬נאום התקציב בשבוע הבא _. שר־האוצד, מר לוי אשכול, מקמר, שיעלה בידו להיים עוד השבוע את הדיון בממשלה בהצעת התקציב לשנת הכספים ה־ באה. במקרה זה ישא מר אשכול את נאום התקציב בכנסת באמצע השבוע הבא. הפעם תוגש עם נאום התקציב "תכניה החומש* הצופה?את _ההפתחויוה המשק עד לשנת ‭. 19(54 ‬

כרחים על אותו לוה־טדד־ עות ברהובות. באהד נאסר, כי הרשימה טע קיימת, והשניה טוענת: וזע בוטלה. ארבע שנים - אותם המספרים ולבסוף - זכה "זה ארבע שנים, שאני קונה לפני נל הגרלה שלושה כרטיסי מפעל הפיס בעלי אוחם המספרים שקניתי בפעם הראשונה. קרובי. מנחם גולדמן(בעל העסק שבו אני עובד‭, (‬היה שותף לקניות אלו שאני ערכתי ולכן גם מתהלקת הזכיה שלגו באופן שוה" — סיפר הבוקר מר רו־ דזאני יעקב, מנהל השכונות בחנות "קפה גולד" בחיפה, אשר וכה ב־30 אלף ל"י בחגרלת הפיס האחרונה. סולל בונה זבה בעבודה גדולה מאת סופ ך"נועריב" בחיפה חברח"בנין אמריקניח, שמש־ תתפח-בה ־חברח לעמותת־ חיץ ונמלים של "סולל בונה‭, "‬ זכתח במיכרז בחיקף שני מי־ ליין _דולאר לביצוע עבודות כבסים צבאי אמריקני באחת ממדינות המזרח חתיכון. בםיכרז השתתפו גם ששה קבלנים אחרים. בענין זח ביקר לאחרונה באירופה מר ש. גולן, מנחל חברת עבודות חוץ של "סולל בונה‭. " ‬

אידה לב - למסע הרצאות בארה"ב מאן מרת "אוד אידה ‭", ‬ מאח לב מאיר — גיבורח לוין, הרו ש ‭- -‬ יצא לאור בחוצאת ספדי־הכיס של "מעוינ" — טסה היום ל־ ארה"ב, לסיבוב הרצאות מטעם המגבית היהודית המאותרת. אידה לב־בלוטרייך, אהותו של ח''כ היים צדוק, באה מרא־ ווה־רוסקה בגאליציה. האח עלח לישראל עוד לפני מלחמת העולם• יאלו אידה נמלטה בעיצומה של ‭!!‬מלחמה מפולין לאוסטריה, עבדח כעוזרת בביתו של פקיד נאצי בכיר, שרצה לאמצה כבת?כפקידה במסעל־נשק, נתפסה בגלל קשריה עם יהודים מסתתרים אחרים, עברה את מוראות מהנה אושויץ, ונמלטה מ־ מסע־המוות הידוע של עצירי המהנה. יחד עם בעלה יצהק לב, שנפגשה עמו באתר ממחנות הכי עקורים , הגיעה , עברה לאדץ את באנית שלבי המעפי עליה - לים בלב " יפ חייט ומעפיליד _ארלווורוב , גורשו " שנלכדה לקפריסין. קבוצהם _הועלהה לארץ נהודש ימים לפני הכרזת המדינה. משפתח לב עברה ימי הסתגלות קשים. עד שההערחה נליל בארץ,

אושרה השעייתו של עו"ד יעקב גיל נית־הפשטט העליון אישר ה־ בוקר את השעייתו של עורו־ הדין יעקב גיל, בדתותו את ערעורו על הרשעת המועצה המשפטית, • עו"ד גיל, שהיה הבד הכנסת הראשונה, הוענש על־ידי המועצה המשפטית לביטול דשיונו ל־ משך נ שנים, לאהד שעבד עבירה המירה על האהיקה המקצועית של _ערינת־דין. נקשר עט ענין של ירושה שהיה בידיו בטיפול. ש . לאור שוהדר

בערבות שמחה לאור אשר נעצר יהד יפי עט , אריה כחשוד שפאק בלקיחח ‭'_*, ‬נהל מינהל שוחד, שוחרר היום בערבות עצמית ערנות של 5000 צד ל שלישי "י ועוד , לפי 5000 החלטת לי" שופט השלום י. טרייוויש ב? ת"א, מפקח המשטרה י , ק וטלר ביקש לאסור כניפתו של החשוד לשטח יפו, הטניגור עי"ד הגלד ז לזאת אינני _מטכיט, השופט ו מח הט בעצה גבולות ישו ן לכפוף סונט לקבוע לצודד משפט יה את שטח יפו האסור על כניסתו של החשוד כשפחה העירוני של יפו העתיקה.