⁨⁨למרחב⁩, 10 יולי 1969⁩ — מקבלי תוארי דוקטור באוניברסיטה העברית [⁨כתבה⁩]

מקבלי תוארי דוקטור באוניברסיטה העברית

"דוקטור לפילוסופיה" מדעי הרוה אליהו אילת, היסטוריה! אמנון כן־תור, ארכיאולוגיה! ן עמירם גונן, גיאוגרפיה ו מרדכי גילולה, מצרים העתיקה! יהודית הלוי־צוויק, ספרות עברית ו ירמיהו יובל, פילוסופיה! ישראל ייבין, לשין עברית! דליה כהן' מוסיקולוגיה! מתיתיהו מינץ, היסטוריה של עפ ישראל!I אורה סגל, ספרות אנגלית!I בוסתנאי עודד, היסטוריה של עם ישראל!I עזרא פליישד, ספרות עברית!1 בנימין קדר־קופדשטיין' לשון ו עברית! דוד רוקה, היסטוריה עתיקה! מש ה רינות חינוך: גדעון שונמי. ספרות השוואתית! חיים שצקר, היסטוריה של עם ישראל! מדעי־ההכדה דן גלעדי, סוציולוגיח! אברהם זלוצ'ובר, סוציולוגיח! מיכאל לנדסברגר, כלכלה! שבח וויס, מדע המדינה. מדעי הטכע יעקב אגסי. גיאונרפיה: גדעון אנגלר, פיסיקה! יהודה ביננבוים' כימיה אי־ אורגנית ואנליטית! ליפו בירשטיין. פיסיקה! יצחק בלברג, פיסיקה! נסים בן־יוםף, פיסיקה ו עקיבא בר־נון, כימיה פיסיקלית! שמואל גולדשמיד' כימיה פיסיקלית! שבתאי גידון, גיאולוגיה! יורם הומינר, כימיה אורגנית! אברהם אלברט הורוביץ כימיה פיסיקלית: אהרן הורוביץ גיאולוגיה! אדם וינצה. כימיה אורגנית! ארבינג זיידרמן, כימיה ביולוגית! רנה זינגר' זואולוגיה! יצחק חודדה, כימיה אי־אור־ גנית ואנליטית! מיכח טומקביץ', כימיח פיסיקלית! מנשה טהן (טהאן), כימיה אורננית! אהרן יאיר' גיאוגרפיה! אורי ינון, זואולוגיה! צבי ידון זואוליגיה! אמתי כץ, גיאולוגיה! גדעון לדז'ינפקי , גנטיקה! גרשם לוי, זואולוגיה! יעקב יהודה לוינזון- פיסיקה! אליעזר ליפשיץ, ננטיקה: שמואל מגדל, כימיה אורגנית! עמוס נוטע, כימיה אי־אורגנית ואנליטית! תומס בילה סמה, כימיה אורגנית! מאיר סמורוחנסקי , מתימטיקה! מיכה אפרים ספירא, פיסיולוגיה! שרה סקורניק־סריג, כימיה אי־ אורגנית ואנליטית! עזי עצמוני פיסיקה! עדנה פורת־חסון? פיסייליגיה! שמעון פלד. פיסיקה! צבי פסטר. זואולוגיה! אילן פדידברג. כימיה ביולוגית! זאב ציגמון. פיסיקה! מרדכי ציפין מתימטיקה! משה אשר רוט, פיסיקה עיוגית! נורית רוט־בז'רנו, בוטניקה! עקיבא רון. פיסיקה! רפאל דופין, פיסיקה!

יגאל שידלובסקי , כימיה אי־ אורגנית ואנליטית! ירחמיאל שיין, פיסיולוגיה! הפקולטה לרפואה ישראל אפשטיין, מיקרוביולוגיה ז מאיר ארגמן. מיקרוביולוגיה! נחום דפני , פיסיולוגיה! מזל ורון' מיקריבייליגיה! נעמי זיק, מיקרוביולוגיה! אביבה טאובה. כימיה אורגנית! מיכאל טורטן. מיקרוביולוגיה! אהוד כץ, מיקרוביולוגיה! אבשלום מל. הי מיקרוביולוגיה! מנשה מרכוס' מיקדוניולוגיה דוד נאור. מיקרוביולוגיה! שולמית סליטרניק־גיבנט' ביוכימיה ! יאיר עקונ, • מיקרוביולוגיה! איתנה פדן, מיקרוביולוגיה: יכה קידר' מיקרוניולוגיה! שלמה רותם, מיקרוניולוגיה! יוסף שליין, אנטומולוגיה. הפקולטה להקלאות ־איר אהרוני נוסתנאות! אמנון ארז' בוסתנאות! אליעד אלחנן גולדשמידט, בוס־ תנאות! עמוס דינוב, מחלות צמחים! יוסף דרור, תזונת בעלי חיים! אריה זינגר' תורת הקרקע! דן חת, גידול צמחים! ידי נברוט, תורת הקרקע! צבי סולל, פתלוגיח של צמחים! יעקב עמיד' גידול צמחים! יעקב קטן, פתלוגיח של צמחים! יוסף שוב. בוסתגאות. "דוקטור למשפטים" הפקולטה למשפטים שלמה לוין חון אזרחי.