⁨⁨למרחב⁩, 9 אוקטובר 1963⁩ — מציע לארגן משמרות־שלום בירושלים [⁨כתבה⁩]

מציע לארגן משמרות־שלום בירושלים

ירושלים. — קריאה לכל ראשי המפלגות בירושלים לתת ידם לפעולה משולבת למען הרגעת הרוהות והפסקת מעשי האלימות בשבתות והגיס בבירה כלולה במכתב ששיגר אתמול עו"ד י. גגר. יו"ר פגיף המפלגה ה־ ליברלית בירושלים, אל ראשי יתר המפלגות בבירה. באם פעולה זאת לא תביא לתוצ־ אות. מציע י. גגר לארגן משמרות — שלום מעורבים שיגסו למגוע. באמצעי הסברה ושכנוע, מעשי בריונות. 1000 מדריכים צעירים מצטרפים לסגל ההדרכה של הנוה"ע תל־אביב. — הסמינרים למדריכים צעירים של תנועת הנוער העובד ר הלומד הסתיימו אתמול. בסמינר הנמשך שבוע ימים מש־ תתפיס כ־1000 חניכים מהם מחציתם מעיירות פתוח ומישובי עולים. החניכים שהם תלמידי ששיות או נערים עובדים בגיל צעיר מתעתדים לקבל על עצמם את הדרכת השכבות הצעירות של•התנועה. במסגרת הםמינדים, המתקיימים ב־ שישה מקומות שונים בארץ. לומדים המשתתפיפ פסיכולוגיה הכרתית. די* נמיקה קבוצתית, משחקים. ארגון מ־ סיבות, תכניות הדרכה וכוי. השגה כל השעורים, התרגולים ו־ ההרצאות מועברות על־ידי צוות מת ריכים בוגרים שהוכשר לבך בהש־ תלמות מיוחדת.

פרסי "כינור דוד" חולקו לאמני השנה תל אביב. — תשעה פרסיכיגור " דודי' לאמני השנה המצטיינים. הוענקו אתמול אחה"צ על־ידי סגן ראש הממשלה' אבא אבן, בשטקם חגיגי שנערך לראשונה באולם הקטן של "הבימה" מטעם מערכתידיעות אה־ " תנות", בנוכהות קהל רב של אמ* נים. שחקנים ונציגי מוסדות ציבור. אמני הבמה שזכו בפרסים, נבחרו במשאל של דעת הקהל. שנערך על ידי העתון בין קוראיו. םכסור עבודה במחסן למיון בוטנים בכפר־סבא כפר־סבא. — ‭70‬ פועלות העובדות במחסן מית בוטנים של -תנובה" ב־ כפר־סבא תפסיקו את עבודתן לפני ארבעה ימיפ. הפועלות החליטו עי צעדזה בגלל השכר הנמוך. ‭6—5 ‬ ל"י ליום. עבור יוכ עבודה שהן מקבלות בעבודת קבי י נות למיון בוטנים. נפטרה חיה לוין תל־אביב. — בגיל ‭88‬ מתה את־ מול לפנות בוקר חיה לוין מיוצאי וילנה לבית כגן. המנוחה היתה דמות פופולרית בקרב יהודי וילנה וביתה היד. בית ועד לפעילי תנועת הפוע־ לים הציונית סוציאליסטית•