⁨⁨כותרת ראשית⁩, 14 אפריל 1983⁩ — ‭1111111:11111110 ‬ [⁨כתבה⁩]

‭1111111:11111110 ‬

תוכן ‭?^0 ‬

7 ברז-חדשות • מעקב • סיפורים מאחורי הסיפורים - כתבי "כותרת ראשית" עוקבים אחרי אירועי השבוע שעבר-והשבוע הבא. ‭10‬ ראש המוסד מדבר-"במבצע יזום ומוגבל צריך בהחלט לשקול את האבירות... " אומר יצחק ("חאקה") חופי, ראש המוסד לשעבר. בראיון בלעדי ל"כותרת ראשית" הוא מתייחס לעקרון הרמטכ"ל החדש והאלופים הפורשים, לכפיפות המוסד והשירות לראש הממשלה. ראיין אמיר אורן. ‭14‬ שעור מולדת -נחום שריג, לייבל'ה וייס־ פיש וחיים הנגבי הם צאצאי סבא אחד. הפגשנו אותם לשיחה משותפת לראשונה בחייהם. הם סיפרו איך התגלגלו, האחד לפלמ"ח ולקיבוץ, השני למצפן, השלישי לנטורי קרתא ולניטשה. היה שם תלת־שיח לוהט על מדינת ישראל והחברה הישראלית. ‭18‬ אילן הלוי: מאודי אדיב עד סארטאווי - ביוגרפיה מיוחדת־במינה של ישראלי־ לשעבר שהיה בכל קבוצות־השמאל. הלוי החליף את סארטאווי בסוף האינטרנציונל. ‭20‬ ביירות-עליי: יומן־מילואים - כתבנו, אייל חלפון, שירת בשבועות האחרונים במילואים, במוצב על כביש ביירות־דמשק. הוא כותב: הכל מתנהל כאן כאילו מחר עומדים להחיל את החוק הישראלי על הרי השוף.. . מודדים. משפצים. מעבים. לבנון לנצח.. . ‭. 24‬ כולם היו בניו? כן ולא-מנהל "הריאלי" יצחק שפירא, ‭, 75‬ נעשה "נשיא בית־הספר" לאחר שכבר הוכר כאישיות חינוכית בעלת מעמד כלל־ארצי. עשרים שנה לאחר שסיים שם את לימודיו, חוזר רמי רוזן לביקור ב"ריאלי" ונפגש עם יצחק שפירא. ‭. 32‬ יפה לא שרה כאן יותר-יפה ירקוני לא מופיעה בארץ ביום העצמאות. היא רוצה לחזור לקהל הישראלי ואומרת: "לפני שאפרוש אני מקווה שיכירו בי כאמן. " כתבתו של יורם סבו. ‭. 36‬ שקרים לבנים, שקרים מצולמים, הדוגמנית יפה מדי - מדורו של אדם ברוך, "צבע שני", עוסק בקשר שבין אופנה לבין פוליטיקה, המתבטא בתצלומיו "החברתיים" של ריצ'ארד אבדון. ‭. 40‬ דולר עם כל דבר - ישראל היא לא אמריקה. ובכל זאת כולם חושבים בדולרים. השקל חדל למעשה לשמש הילך כספי והצעדים הכלכליים שהנחית האוצר על האזרחים הם בבחינת לעג לרש.

"כותרת ראשיתי' • עורך: נחום ברנע • רכזת המערכת: יעל חן • מנכ"ל: דן אבנון • עיצוב: דני קרמן • עריכה גרפית: אבנר אברחמי • ביצוע גרפי: ז'קלין שרמן, מרים גרמיזו • צלמת: צ'יבי שיכמן • חגחח: אבי כצמן • חמערכת: שוש אביגל, אמיר אורן, אריח דיין, חיים הנגבי, רפיק חלבי, ישראל סגל, אפרים םידון, צבי קםלר, דורון רוזנבלום. משתתפים: יכין אונא, אמנון בירמן, דן בן־אמוץ, דברת בךנחום, מירון בנבנישתי, מיכאל דק, אביב חברון, יורם חרועח, אייל חלפון, דן חמיצר, אליחו חסין, נורית כחנא, אםא כשר, ירון לונדון, יגאל לוסין, מושיק לין, דיאנח לם, ארנון לפיד, רחל נאמן, יורם סבו, גדי םוקניק, רוני םסרייר, עמנואל סיוון, רם עברון, לאח ענבל, יצחק רביחיא, רמי רוסחולץ, כרמלח רעם־לכיש, אלי שאלתיאל, יעקב שביס, חזי שלח. מערכת: גבעת שאול בי, ירושלים, ‭, 91071‬ ת''ד ‭, 7145‬ סל: ‭02-521201‬ • מודעות: זאב אברמסון ‭, 03-257111‬ שד' שאול חמלך ‭39‬ תל־אביב • חפצח: "גד" • סדר, צילום, לוחות, דפוס וכריכח: מפעלי דפוס כתר, ירושלים