⁨⁨הצפה⁩, 20 ספטמבר 1965⁩ — כיבוש השממה הרוחנית בגליל [⁨כתבה⁩]

כיבוש השממה הרוחנית בגליל

בדרך אל הקלפי

ייהוד הגליל לא ייעשה רק על ידי אכלוהה כיהודים. " כלי השלכת עדכיפ יהודייה יישאר הגליל שמצה רוהנית".

אמר ם. רסל באסיפת עם רבת מש* תתסים בנצרת עילית. בכנס שאור־ גן על ידי המחלקה לדוברי הונגרית שעל יד הממד"ל נכחו גב מאזינים לא דתיים רבים שהיביעו הזדהותם ‭01‬ הנואם. רבים ממשתתפי האסיפה מהו נגד הסידור והכסיה ששולטת בזניר ר הבטיחו להירתם למאבק הבחירות של המםד''ל בכדי להביא לתמורות יציניות בעיר זו. פתה את .. אכיפה מזכיר הסניף, יהושע פרלמוטר. • נבחרו מועמדי התנועה לעיריית חולון הנחלת חממד"ל בחולון שהתכנסה לישיבה מיוהדת החליטה פה אחד ל־ בתור בישראל גונן חבר הנהלת ה־ עידיה היוצאת, כראש הרשימה לבהירות לעיריה. במקום השני מופיע יוסף זילברמן, מזכיר הסניף לשעבר. כן מופיעים במקומות הראשונים יהודה הובדה. מיכאל הדדי. יעקב אפלבוים. מרדכי בוגד ושלמה מנצור, סוגדים את הרשימה יוסף שלזינגר. מרדכי דדייהורן וד"ד טוביחו בר־אילן. • הנציגות לעירית טבריה מאיר שיטרית ^בחר לראש רשימת המסד"ל לבחירות לעיריית טבריח. אחריו נבהדו: יעקב בגבגישתי, יגאל ביבי , ודוד מקיים. • רפ"י והמכונית משטרת היפה פתהה בהקידה לאיתורם שי תעמלני בהירות אלמד ניס שהדביקו תעמולה על גבי סכר נית פרסית. החקירה החלה לאחר שדיר דניאל פציי, התלונן בסשטרח על גרימת נזק למכוניתו, לאחר שחוויות תעמולה של רפ"י הודבקו עליה. סנה ופרשת השבוע באסיפת בהירות מסעם מק"י שנערכה בשבת בבני בדק. נאלץ ס. סנה להסתייע בפרשת השבועכי־ ( תבוא") כאסמכתא נגד חמפלגה הקו־ הוניםסית ההדשה• כנראה שדברים ?עין איה הסחרתשים בארצנו לא מוזכרים בכתבי קאיל מרכס. הרכבת באסיפת בחירות רכבת ישראל תגיע בשנת 1970 לשערי אילת — הכריז שד התחבורה.

מר משה כרמל באסיפת בהירות אשד נערכה באילת מטעם "המערך''. מר כרמל תקף בחריפות את תבי - עת רפ"י לשינוי שיטת חבחירות, בנמקי כי שיסת בחירות אזוריות היתד. שוללת מהנגב הדרומי ויישובי הספר ייצוג. הואיל והרוב המכריע של חברי הכנסת היו חייבים לדאוג לאיזודים צפופים אותם הס היו מייצ־ גים בכנסת. סד כרמל מתח גם ביקורת על מד בן גוריץ שהופעותיו מביאות, לדבריו נזק חמור למדינה. • ! "אוירה חמה" באשקלון אווירת הבחירות באשקלון חתחמ־ מה בימים האחרונים והמפלגות די ־ ג בידו את מלחמת הכר"ים. עשרות פעילים של מפלגות שונות עסקו בהצבת שלטי תעמולה והדבקת כרוזים. על רקע זה פרצו תגרות ידיים בין אגשי גח"ל ו"המערך". מאחי־ ושלטי ה"מערך" חושחתו על ידי אלפונים. מר ע. יוגיסיאן מראשי פפא"י במקום התלונן במשטרה כי הוכה קשות בהצד מטה . 'המערך". כסי שנודע פרצה הקטטה על רקע חילופי דעות פנימיים בתוך פניף מפא"י.