⁨⁨הצפה⁩, 26 מאי 1964⁩ — 50 ישובים בפרוזדור ייכללו במועצת ,יהודה" [⁨כתבה⁩]

50 ישובים בפרוזדור ייכללו במועצת , יהודה"

על ידי מיזוג 4 מועצות אזוריות

מאת םופרהצופה" בירושלים " המועצה האזורית הגדולה ביותר שתיקרא מועצת " יהודה" תקום בקתב על ידי מיזוג 4 המועצות האזוריות בפרהדור ירושלים, ופן: המועצות 'הרי יהודה' 'אבן העזר' 'גיזר רעמק האלה'.

מועצה זו תקיף בחמישים ישוביס ן פסמזדור ירושלים ובחבל עדולם. דיו־1 דם ממושכים התנהלו במשרד הפנים ובין ראשי המועצות האזוריות על מיזוג ארבעת המועצות. תחילה היתד, תבנית במשרד הפנים לחלק את הפיזור ל־2 מועצות, כשהאחת תקיף את ד"שסח עד הד־סוב והשנייה מהר־סוב בעד חבל לכיש. אולם הוברר כי משי המועצות אינם מסכימים לחלוקה זו ולכן חזרו לתכנית חמקיטה' לנד ד רות החששות שמא המועצה לא תוכל להשתלט על מספר כד, גדול של ישו־ בים. לשם כך הוצע הפתרון של בחירת ואש מועצה וסגנים שיעבדו בשכר מלא. כדי שיוכלו להשתלט על השטח הגדול. בתור ראש המועצה ה־ הדשה מצביעים על ב. כהן שהוא כיום ראש מועצה הרי יהודה, כאחד הסגנים מביעים על נציג מושב בית מאיר.

המיעצד, תקבע כנראה את מקום מושבה כירושלים, מאחר שיתשלים משמשת מי־כז לכל תושבי הפרוזדור ה־ *ים אליה יום־יום, י־סל עליהם לב• א במגע עם המועצה־ . "אזורית, אס כי יש גמ הצעות לקבוע את מושבהדי־ ג סוב או בכית שמש.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩