⁨⁨הצפה⁩, 14 נובמבר 1952⁩ — ע מ ו י שופט פרס וו יי גמ ן של עת r [⁨כתבה⁩]

ע מ ו י שופט פרס וו יי גמ ן של עת r

מועצת עירית תל אביב אישרה אמש את חבר השופטים של "פרס 'ווייצ־ מאן למדע מטעם עירית תל אביב: פרופסור ש. אדלר מטעם האוניברסיטה העברית, דייר פיקרש מטעם "מבון ווייצמן" וד"ר רפפורט מטעם עירית ת"א. כן אישרד, המועצה שופטים לפרס לרפואה: פרופ. גרושקה‭?, ‬ד"ר קרי' גר ופרופ. צונדק. כשופטי פרס דב הוו לתעופה נקבעו . ד"ר פישר, ד"ר. ע. סימון ומר ברזילי. הלוואה לישיבת הרב עמיאל מועצת העיריה אישרה הלוואה של 20 אלף ל"י מהממשלה מכספי תקציב הפיתוח להשתתפות בהקמת ישיבת הרב עמיאל. המלווה יתקבל באמצעות "בנק המזרחי‭. "‬כן תקבל העיריה מלוויה של 25 אלף ל"י לבניני בתי ספר• המועצה אישרה' , מילווה נוסף לתזמורת הפילהרמונית בסך 25 אלף ל"י להקמת בניינה.

מחירי "ד י ‭\ ? "‬ בתהילת הישיבה תבע מ. איכלוב להקצי ב את הדיון על י בעיות התנועה בהביעו מחאה על העלאת מחירי "דן‭. "‬מר ? רוקח הסביר כי מנהל משרד ־תחבורה אמנם התייעץ עמו, _זזך העלה את המחירים 'מבלי לשאול ‭, $‬־ת העיריה מהו אחוז ההעלאד, שהיא מציעה.

מר רוקח קידם בברכה חבר חדש של המועצה מסיעת "חרות" ד. לוטן, שבא במקומו. של ד"ר מ. כהן, שהתפטר מכהונתו כסגן ראש העיר. מר יוטן היד. מגולי קניה 'והוא חבר הווה"פ הציוני. ויכוח על הינוך וגבעת עליה ? לפנות את כתות זרם "המזרחי" מבנין בית הספר בגבעת , עליה ולהשלים את זדמבנים העראיימ ל י צרכי זרם העובדים — !תבע א. קמיני (מפא"י) בהעלותו את שאלת הסכסוך בגבעת עלייה, בהמשך הויכוח על ד, ־ הונוך. _הנואכד תקף את הנהלת העירית על הפליית זרם העובדים ובן את זרם המזרחי על עמדתו. לטענתו על הפלייה וקיפוח הצטרף נציג מפ"ם הלודנביץ, בנאום הבכורה שלו. הוא הציע להקים גמנסיות, עירוניות ביפו ובשכונת דיתקוה. ח. דניאלי (כלליים) טען שהרחבת זרם העובדים 'מחוץ לתל אביב נעשות תחת לחץ מפלגתי , אך הודות לבחירה החפשית הנהוגה בתל אביב נרשמו ‭300?‬ ילדים לבתי מפר הכלליים בשיכון הפועלים בקריית שלום‭... ‬הוא גינה את ההתפרעויות בגבעת עליה וציין כי זו הפעם הראשונית תשתמשו בילדים עצמם ב"מלחמת הזרמים‭. "‬לרעתו לא היה שר החינוך רשאי להתערב בענין חלוקת הבנינים בגבעת עליה.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩