⁨⁨הצפה⁩, 25 פברואר 1938⁩ — מושבות [⁨כתבה⁩]

מושבות

כפר-פבא השבת, כ"ה אדר א‭, '‬ישהה ד"ר פלד־ מאן בכפר־סבא בעניני מחלקת החרדים של הקהק"ל ובהזדמנות• זו ירצה בסניף הפועל המזרחי על "סבה ומסובב בקורות היהודים‭. "‬ י חדרה — העסקן החשוב והנואם המצוין הרב יעקב . ליפשיץ, רב :דנס־ציונה‭., ‬ הואיל לקבל . על עצמו, את' הגשמת מפעל ה"קא"י של י המזרחי" בחדרה. לשם זד?ישהה הרב ליפשיץ השבת בחדרה " ומאם בבית הכנסת הגדול בשבת בבוקר בשעת התפילה על הנושא: "ארץ/ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל‭. "‬אחרי הצהרים ;ישתתף הרב ליפשיץ במסיבת סעודה שלישית בבית כנסת החסידים. ‭—. . '‬ הרב _. ברכיה' מטעם מחלקת התר־ בות של הפועל המזרחי יבוא לסניף הטו־ על המזרחי בחדרה ביום א' כ"ו אדר א' ;שם חידוש הפעולה ' התרבותית במליומ. בערב בשעה 8 תתקיים הרצאתו על: "קוי פעולותינו. התרבותיות‭. "‬ — ב"הפועל• המזרחי" בליל שבת ב־8 שיחת חברים. הפותח: י. גאלאצר_: אחרי השיחה שירד?בציבור. בהדרכת נ. ביזינ־ סקי;בשבת ב־3 אחרי הצהרים תורת הספרות על ידי ד. י. ראבינוביץ.

. _רכ/ו-דגן ביום. הראשון בערב יבקר כבוד היי: הראשי לתל אביב הרב רמ"א עמ'אל ברמת ג י , _וינאם באספה פומבית גדולה בק־ שר עם חודש ההסתדרות של המזרחי‭. "‬ אחרי דאכ-פה תתקיים מסיבה, שאליה _מיימנ־כ כ: נכבדי. המושבה. בשבת ישהה הרב ברכיה מטעם מחלקת התרבות של הפועל המזרחי בסניף הפועל המזרחי בומת־גן " במוצאי ? שבת ‭'?‬ פתיחת השיעור?של החוג ההורני בהשתתפותו ובהשתתפות הרב טכורש מטעם מ‭. -‬־-לקת התרבות, הרב לנדרס מר&ת־גן ורב אוש־ פיזאי מנהלת־גנים, הרצליה במוצ"ש ב־8 מטעם סניף החבל הימי לישראל בהרצליה אספ_!ז-ע‭_£>‬ על המשא: "פתיחת שער ציון והתפתחות הי‭_^_-‬אות העבריה‭. "‬_ינאמו ד‭", ‬ר, א. הירש, יושב יאש המועצה וחברי מרכז החבל הימי ה"ה מ. ז'יליסמ ודוד פלורנטין. _בני־ברס ביום ראשון, כ"ז אדר א' בשער‭3. 30?‬ בערב, תתקיים הרצאתו של הח' י. ורפל בהפועל המזרחי י על הנושא: "ספרות עב* רית מהי‭"? ‬