⁨⁨הצפירה⁩, 3 פברואר 1921⁩ — בשדות דחופים. _פליומ רדידות [⁨כתבה⁩]

בשדות דחופים. _פליומ רדידות

_^ ציוד.

_פליומ רדידות . (ד, מ ש ך4

כל מיוע הי?ל" מדשזת מקריות לם דוכויודיט שונים: _בומיב, _בצנית־הפמךזת וכך_^ת המפלה‭*, ‬ _יענ_* ד, מקומ*ת "זאח*ד. י2 נעשו, כנראה, למוכרפ !נר־ , ;ואחימ כני ־ ש‭_$_1‬ר, שככל כגןמ שרם תוקעימ _ידנ־‭_, *‬ ו_^־נפ יםליס לראות עול ה8יותו־הדיך" אינם ‭1_^‬לים _ליאןת נפ 0־‭, '‬ בועה אשו תמצא ‭!V‬_הגןמונה * וחושש אני ־שבשם שהם _עזרו למנו את שלטון י_?צ‭_!_4‬_ד יר_^ה דגוולה' כך נפ כבגךתם התמדה יפילו את ממשלת ד, צ_^־ הקם_\ (־י ‭£_^, ‬ שד, _רא ?שאי בפי כל המחגןממים) באי הדופי ‭(!‬קנון אשר כותבי עוטות קנודה _דנדולד_; >ןמץ ומערים 8שר ©ד, עזר לי בהקידותי‭_;"‬העבידו ל‭_^:‬י _אוז• "בעלי* _* הדין" ז"והפו" אותם לרוות _גלייי ־ ידג_, 5_ענ*• את תאמת מד שו_^ כלי מ"א _69זו. מורו לי _פג" י שד, ממק1י _ואיןדן: עם אהד _ועמנןיבומש ה‭?*_9_/9‬_ק שהו‭**‬ נבהינת "דר‭_>"_^‬ חנן_8ד, מד_>_במי;מא אחד ממדי המשחר מדאשי, >ךוב _לטלטת ‭" , "‬ _^_יג_6א, _נחשכ מאד;אחיו עונ את מן־ ממה, והנהי ממשו כעל נפמ־ם , *יש לו נפ _אומומוכיל מצוץ, •_מיא בעצמו ילך כעקכותיו' אלא שלפי שיגנה, ב_9999ח1 ש* 9יפ_< *ד* !אסורות.

מא ' !בזנ‭^^‬ _לכקר אחד _^נ\ ‭!_, ‬_חפוד_^ויג‭, _^‬שה"ד• אחי* ידאש‭5*‬י13 בעדה ‭*9^©‬ _מעמודי ד‭_*"‬ך. יעעיי־ חוד, לב_^ש _כצר כנרי הארץ‭!, ‬_מדער *שמג _^_נליזת‭_, ?‬ ?_עלמ הדוש" הנו‭0 ^*‬מע‭1910* *_8‬ ב_&ל ‭, 999‬לאפר כםגן*רד, דאשונרי אץ _ג_^או מר. עד‭!*‬מונו, ד_^ ‭9x99 1*‬ ער הדו־

_כונודים - ער העיקדמ _שנאטינמפ: ננד מלדמלוד מנד אפידית מנ‭;%‬יונ _^בנצ־_^־ז ז אלא שאינו רואה _יעובד !הנל*ה כ_^ו‭;*‬ה ‭*'‬במ"כפד‭"*‬ השי־־י י' פ‭, *^‬שז_^בו־ משחרה בכי אד_£ ודק נוטל מר_, מ את ד_^_פש _הנהי־‭. -'*‬־־ _?־ה1י־‭*£3‬נ" י ל*ל‭_^, ‬_םל־ _דופ ש_^ד כאהד _^ קןלות שונים *בהמונים ש;יניפ י־לבי ־הדי חלילה. דכעהינ - עדץ קפד, צה נושל' _י טיפה חנית את ידי עלרמישי־דדה * י _יע־צוומש כנערות ד-מאפינ־יט בי, ועמד דגואמינוזת‭... ‬דגשים דן _המיתיות את _שלמדנו;ה&_ישים •מאממות אמונת־אימן, כי היה ‭**‬הדש" נננ&ד, כי. ־־ובד _מהשבדיט _דמ " •יוצאיג_/ _ן_*לא _, דש שהו ‭* _^‬ ד _מ_^_ריבנ _שדגשים _בישד־ץ עז:_צ את בק‭^^‬_־_^ ‭99*‬ לו כה טייהד לד>פנט את הנ"עיפ לבל _־יציכיפ_, לפל הצי"ניפ!ממש. דו פרק בפני עצמו. שר י-מו־־ניייס ממייעים ל‭:1‬ הוא ע_^יר אתי אנשיו _^אחטת *מ_^_ליפ וע_^כירמ -מודינץ ‭??‬_בושיש קן'ל־טביזה‭_^, ‬מנויטיש ק_^מביה לדוייץ צ‭_^ -. _^'‬ יעכשו ח י_^מי* ז‭*_#‬ כמש‭**‬ _*מן עפ ההא ארצית _י־גדית לי_^ב‭"*‬כ‭^*‬י‭*1‬ _םנדאה. ז‭*?‬י על ‭_^"‬וי' פד_^ עבלל לא _^פל אחו ?ש _אפשרות. _לדמדל, כי כל _עבודתו _מפקרד, כ'יד?ה‭_$*‬ל_39 ד_*צא_^־ יוצא ב_^ר'מ!ווזחוהר־כל, ו'צייך דאא לחו_^_־ויל מנדאשמ. _^מ2ה י_^_יר הוערו דוצאיפ' חו_0ח‭**‬ו

_מבהמות. א_3שים , אמור ‭^*‬ _עעמה _למודעה ‭?^‬חד *ת הארצי/ יעטה 999 נ_%נ ד‭^&‬נ_^ נבה >ןכרו עו ישק&וו את פד ע_!כ_^ם‭_^, ‬חשינו מ_#פ כפף בינקיפ, ו‭_^'‬ד כד 999 _רמי_*ש‭"**. ‬למ לא לכל אחד *ש

חא‭0*‬ץ לבך. _לע_^ז י מעגי ד_^צנו. ביפתד_^הבית_, בנוי!_בסננון רוסי, משה אוהגו 6_מוה־זקנד, ידדאחה על *־י_^ים שבו גנ_^גא ‭, /?‬בעל‭;"‬ ?דיות הקנים _הכךג עי. נ_^ _שביילי השיה' 2 המתםחליפ_, חמיצאי ־'ע ‭!(‬ד_>טב‭^*‬_פ המעיק־ ליבו, _השדיים _־מעיגדי , משות י משילב"ת _םנלספון - הפל _בכעטץ הכםו הדסי; בכבדה _כישג _האימ‭^^‬כ_*4 עד אשי ־*לנ ‭_*:;‬ נל ־זמבשוליפ. נמצאנו ברי'נ• * השדה י"ד־ימזיני ‭?"‬ איש כב] המשים עמר _לצוניג‭, _^‬נכה־ דמה, רתב־כתפיפ_" י פעל ©גיס עג_\לינ *־‭!*‬מכים;יונןםות וטוב לב הביעו פניי. ‭?^‬_יי _יה י ה‭^©‬ _$יניו. גש'ייי יל*־* מ-ד'י_^_י ;_די־לה אםורד' _" ל‭'_^‬ זייות פום־י_£ עמד והבד, ל_^רתהילוימננער כק _עמי 'נערה בית שהדם עשרה, שפרד את הקש *_העינגכ ־־ב־המים _־ את מידביי, ־ה המחרשה. _רנ־ביפ שדדדפ כפהם, _חופנים נצו הה דטי_^ם קצובים, מרמים _י־אדד בקצה השני _התפלמו מעל ירק רשא המרעה ותבדקו 'בברק _ממרגנ ‭V -‬ ודתה אחמת בראשית. משמחו" קבל את פנינו;האדזההזאה ש_^כת ל‭_-_^‬יפ האלה חעןזודם על יד; הם יתומים, בגי בצו הימה, ללא אב *ללא אפ* כל _9_טץ שהבה במת‭*_$‬ הוא עוזו להם ל_^די אחמד‭? ,, ‬ לטשינולו י_^גדו _־געזגמפ; עבשו ד_, פ עדיץ ילדים, דגר, _טשחפיפ תם

_!משחקים _עו&_שייפ. מקד, יד_<ו' ־שהא־ימה י‭^*‬ן ששימ בו'של ־־_^ה לאגך ן יימשך ע_^יימ שנה ויזהר ה_&_יה את הברכה יהאתע_^ודם ש_$ה ח‭?_13‬_פמ תטה אחדי ושד" אדמה מאת יישמת להפ. אומר, זאת - חבו! _הבלמים כע_^פ1 הכ_&ז _גוויעה וילו_^דל, _מ*צו _בואי_^מ ל99 ימה עליו, ‭. , , ‬הנד, עכשו הוציאה ד_^_מרשו, יי_^ר א‭**‬ _הלנלת ביק ‭-'‬ אחת מחי_&ת בראשית 5 חןה הגלנ_*ת ל_^ו_*נ* נוו'לה _יקו‭**‬מ מ־וממ _עצ_^דת לה‭';‬והנד, ח_^תד' נם ראשי _עבאיפ נוו'ליפ עם קוזנ_^הס הענפות;עושו

_כעגי ן באדמה זאת, ע*ש* ר. ב. , אשד _לדובוכודימ - ־מד, שייך לאמר. בבתי הם_^י־ר הה;ד:ל ;במהבדיץת םיבידת מעמד, מקוד!ו_#ד_$ב בלה את _שחטתיו. במה־־ כפר אחד עפ פיימד למד בימי _נמודיו. ־שנדם לא •יצא;1 מישפ מלומדים נדלים, אילם _קימ* ונתיב למדו. •שליהם י'חר נשאו ככמד העול, משיבו _מישכ‭. *‬נידה רבה דצו!בוזל וראה _£ייער‭>;‬דיא, העגי נ_!מעש‭^;‬ר לו 'ב_^_ע_1 _"־ ינול. במשך עש־יי_^ שנת עמד ' לימינו לנדל אה העבידה , _ןעהיד דדטנונית י ;_יהעכדה לא היתד, קלה , לפעמים צדך •היה לפרד מאות אנ_^דס *_לפעםיפ נם אל_&ימ ‭21*‬ _יופ. נוראה' היתד, היתה ההחהלה_. _לאמצעים ולים באו ו_^ת; במעט חםד־כל;בל* נדה משותפיפ אי ־ אפשר דד, לע‭%*‬ה איזו התחלה. נפ במי ־ י"ד ־חיל ד-ולכיש ונדם אלמ לא ‭'_^‬הוף הכדתי ובארץ ז ־יה אף י_^ב_. אחו אי־אפש־י היה _ל־יתקייפ;נפ _51ה ונם שפ עדי הנשים, נשי החיל‭', ‬במ־דהוה _אכוי את עצמן 'הי"שי‭*, ‬פלחו אדמת בראשית. כן, היה עירך כקוומונה.

למה יצא, למה עדב את הקימי'נה? האשת לא הפצה, עקהה־הדה לא הפצה _לת־מדאז‭. *‬האפ הלנה אחרי הבנים, יאצי אחדי ראם. חמבץ אחד אני נתתי לד, את " הילדים, דיור, אימה אני אתרא/ אני הבאתים _לעולנ/ דיה או'מר - עליי ועל ן_^יארי הע*ל. ובזו ־־•_ליע_"_־ן באתי לפיימרן _פיוער, בערבות שלד יש תועלות ד_^דה, הידע אתה. אני אינני ציויפ, אבל יש _צידפ, ואני מזלך 'מתבינן. לעמ3שה _ה־ציד, _^י ה י ־לך _*ד5רנ4לת איד כוחחת, עי'מדת למולי ' *מקשקשת _גפנ&הה. לא _החניתי דברי דק ‭_^. ‬ירי נך, נאשר _לתגןת _^_םריפ _התמטטה _הכינות לשיחים . ינוהה, התרו* ממה _נט _תזא _וחעףן בך דיםד‭:. ‬ היא מב־_^רה לבניי־ את ?המכנה דצ_^_י‭', ‬להם, וב1די?ת ' היא בעקבות דיבנל פ. האם רגיעה אחדי היל'דס, ואני ‭-"‬ ב6ז הןט1ן אמותי -

הבאתי ז_*ה ה־לדים -לעולם' מי הוא 'אחראי אם לא אני/• וד, אם אי כל להשאר לבד ; עכדמץ* באמונה עשרים שנה 'ענשו _^י הולך. דעת* ד_&וםיה על הקומונה‭'?‬נ!־ , _כזנע _בדעקו? ר"ן ילאו‭'. ‬כ9_דמ לאי?מי שאוהב _קוממד‭-, ‬ הזה אומר זהו דבר טוב. י אלמלא הא_^רי‭/, ‬ _^ולי דה 9שאר, * וא-־-לי לאו. כן, דלא כה דבריו מראש: הפלתה הייהוד הכידית, לאטד הקומונה: פננה ר־ופה על ואש* שלם;פייטר כעצמו הבמיה לכולם‭', ‬נואחד נך, _פשתפכנר, תעבוד‭', ‬מתדר כל אחד לפי הפיצו, ־ואפשר יהיה לכל אדור לוזיות _תייפ עצמיים;מדיע לא קיפ את ובדי‭"?‬זה ‭^<‬מד: ?דיץ יש מכנה, לפי ידעתו;הוא אינו מדבר דופי _בדובוו. אחוד, נישות עצמה כזו _עדע לבניודאי דבר טוב. נר אחד חפש * לנפשו. מה *ותו מ_^_יב - איני יכול לאמר. אתם הפצים י_"יםדר !בארץ י'שיי‭'_^‬ היי ה_61ש_;החפצים א_^ם יאמת בא-דב'שצי'גה" במו שלנ* ‭" ?‬ בחד בטו־ב - כלל זי' נק‭!8‬_ומוב !והי •זחזטש, ה"םלבוחה" חעימך! בכל השיחה הארוכה ה*א נודו לחוות רעי ‭, -‬ בהית־ ־; _בדמדמ !משיחות _משולבות מהטיו'ת _שונןת ש1חח על פיומר. _כי''_פלו־ ממ הריף התחמק תמיר מכמיה למוקשיפ _שדדו&א _וחדפיביד הצעיד הגית י לו. נזהר הד‭,, ‬בנראה, להוציא *משפוט נ_!מעמד

_אמייפ. ביני_^י לבץ עצמנו, כאשל מדו הצוה ישאלת_^ו _^סוף י'עיד בי־בדיע בדוינ_^ ־ ‭<-‬ש> לי בי‭&^‬ת כ_^ליפ כדברים האלה: מד, אמר לך, אה‭_4*‬ כאשר קר לך, אתה *דבש ב&ד דע;כואשד חם לך, _א־תד_, פושמ את בגדיך;כאש* אץ אר* בבית, אאת ‭?!©‬תח את ההלץ;_שמו‭**‬ דה _©ו_^ר_^_צ אאד, י‭6*‬ר את החלינית. הד _אזעד, אהא, צדך שבן־א"ם יהד לו ורצון ישלו;מ־' אטות י "ו, כושית הידר, צריך

שיהיה בן־אדם מוגר ואין פותח, מיתה וואין ©ונר. הבנת !לועי, _אדיא. ניוח זה סדר א_^ה ה"או־זדצצינה" *גילך. ל_"_מינר, _אינדי? בדיאלייה י , כמ־י י שנוהגים ‭4:‬־_^ז, ־יבר _^נ* ידע. בו, יח ד, _ם־ד "תברד: _^ץ חפש I בצד־ שקוב לדח יוה - בנ־_^ א0 קוממו' קומונה;ואם איגךב־ץ־ןאלי"ת - _אעדיוכיחאליות. הוא ל‭_^'‬ו בדו רנב אדמה שהוי- , *מוללה _באצבעותיו לתיל דק‭". ‬פשדעו יתיב" ‭-'-4‬ אומה שידיד כמ4 במדות 'שלנ‭-?*‬ אלהים עמך. אדמה שדרה ממש ישנה רק בארץ אחת - :ע‭*4‬יית. ד שבי"י_^ - הי_&מש לא הורה ־דדכד אלא בעומק קל' כשבכה דדי‭>**'. ‬ ־‭:'‬מי או• די, !לא הפכה אותה ?לע&ר ‭^;‬_מש נמ־‭*;‬ ענד ב ערבית רופיה. הארכת ד_^י־_^ד* , עי ‭' *‬ דר שמיי, כעומק מטרים;פה ‭">"‬ הול - איל" _^י ק _י י ־דרם לד. בש&תכי לאמי* "יי איל" - זהו החיל שעל קוקע יה ‭:-‬־־ו " ?_ישישחי_'_יי פה. כן, נפשי _הגךד _דחיסיד י מה הושג 1אתה, _דןמום י‭1*‬נד י־יה_^פש, התחדל י ולדצינה‭_, "‬•תהי־ ־זרמי, ה"ס נחלת _הןלעד?טווצקי שלכם, ב* דל _הואן אני אי י מר לך בן־היל. ־‭:'‬בניב *י1לגי ע־‭''‬־* טעט וילד טאר‭. _^‬י ־יאכביל"ת של"יפ את

נוזלות ?טאהג_^ דמים‭"^*;‬נדם שפת _המולות *_לוימדם אנגליה. ומד או*מר לך, הם _האמריקאים לא יידצי _נמב‭'_^‬ אחו אתנו;נם לא _קי־יצי אפיל?ב‭/_993‬ר * אחר אתך, אחא. אני 'ייאר י _, בעיזרך, חי :פשי י שלא תוכל לחיות בבפיע_^ _^זד2 א_?_פ. נשמה אץ לדם, פרים _כקייח _יאמדם ב_©י קבר ומה אי _בדף לאמת דמא־פ. רמאים * 'לפי ורבם, רמא ים ב_^ג_^ מידר. ומאמין , כי *ש לחפ 'בתי־פפו מייהוים' *_עכו_^ י1ד איך ל* דת;_הי נ&שי‭$9*_, ‬ אנ_^ א_&נד לכם י - בתי־&_פ־י להודה איך _ירמד‭,. ‬יים '_האגדים פה - ־יגל ה_^ז‭_^. ‬ל* הקכלמו ביי־_^_יולים‭... _?‬_אלך־ים יחנ_&_ם בטל ו‭!3%‬ ו‭_1?‬דיבא<

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩