⁨⁨הצפירה⁩, 19 מאי 1902⁩ — ברהבי הממלכה. | [⁨כתבה⁩]

ברהבי הממלכה. |

— רצון תרוממות. ביום 2 מאי שמעו יועצי עיר חרמון, בעמדם ברנשי הוד מורא ‭1 !, ‬ את מסקנת הרוממות "ק ר א ת י כ נ ח ח ר ו ח"

על חודעח שר עגיגי חפגימ, אשר חציע לפגי הדום כסא כבוד טלכוחו רגשי אסון כלי מצרים וחודר, של יושבי עיר חרסון, חסאושרים בחסד חסושל (חםוכגוח חתלגרפיח ‭— . (‬ תעלת חים. בחרסון גגמדח חפירח \ חעלח חים, אשר פחחח עחה את גהר דגיעפר I לפני אגיוח סוחר טהו"ל. — טשגיחי חשד פות. בסיגיםטריום לעגיגי חפגים יוכן עחח חק לקבוע טשגיחים טטעח"ט על חשרפוח . טטרחם ההיה להשגיח בערי חפלך וחמחוזוח על מצב חקוגי ההגגה והשמירה בפגי שרפה ולקגוח חחבלוח בכל חגוגע לטקצוע זח. ‭— I‬ עניגי הטאריף‭.. ‬הכרת עמדת האדמה בווארשא קבלה הלגרמה מפט"כ, כי גשארה גם לחלאר, ההגחח במחיר הובלת קש, שהת ויתר עשבי המזון לבהמות לחחניוח מסח"ב בפלכי הווייכסל (נודע כי בסבת המארה במרעה _לבהמיח בקיץ העבר בפלכים האלה נקבע סחיר זיל לחובלח

טיגי המרעה הג"ל‭. (‬ —משפטים. בסינאט חחברר המשפט _הנידע של מי שהיה פרופיסור באוניורסןתד, הוואדי• שאית זיענץ, שנאשם כי אנס אח תתולנית מריא קוזמיגסקא. גורע, כי בי"ד הגליל חייב אחחפרופ' זיענץ ולשבח המשפטים הוציאתו זכאי. על פם"ר האהרון הזה באה אל הסינאט קובלנא טאח הטוען מצר הניזוקה קוזסינסקא . בישיבת הם־־נאט נטצא גם הגאשם י עצמו, אשר אהרי דברי הטוען גשא הוא דבריו, ופעםים אהדוה הפסיקו היושב־ראש, הסינאטור ריעפינסקי, הפרופ' זיענץ הוכית, כי המשפט הזה הופרז והוגזם ע"י נכלי התבלות הפו־ לאגים והיהירים. את צדקת דבריו יוכל להומה בגו שבא לבירור המשפט. חבר הקטיגור העליון דרש לבטל אח פסק-דדין הטזכה. הםיגאט דהה לימים אחדים אח מםקגתו, ועחה באה חלגרטא , כי צוה הםיגאט לבטל אח פם"ד המזכה ולררד אח

הטשפט שגית ‭— . ‬ על פי פסה"ד של _שיפטי הצבא בגליל אטור , שגתאשר ע"י הרוטטות, געגש סשגה שר המאה * בגדוד הי"ה המזרהי הסיבירי ב_#גדאנ_#וויטש בעבירה האמורה כהלק ג' סעיף 232 בקיכץ כ"כ מדיני הצבא — לשלול ממנו הוד הצבא, יחם האצילות וכל הזכיות , להוציאו מכלל הצבא ולמסרו לגדוד תאםירים לארבע שנים. — שלג. מכ "ע " סלאווא" מודיע, כי ביום ה' לשבוע העבר ירד במסכי העיר סוהאטשעוו שלג רב, אשר כסה את פגי האדמה כעובי אצבעות אחדץת , מהרד, זרחה השמש וימס השלג. — ה אפוטרופסות על הנזירית, האפוטרופסות על גזירות חעמ משברון קכלח חוראח מאת תמיגיסטריום לאוצרות , כי אל לה לתוציא סממים גדולים לצרכיה כערי הפלך;את הסכומים

אשר לה היא צריכה להוציא לכל לראש למען היושבים כערי הסצער והכפרים, שאין להם שעשועים שונים כימי הג ומועד והם מבלים הימים כשכרון וחוללוח . —תשלוסיבחיגח רופאישנים. םוד הטלכות בחן את הצעת שר ההשכלה לחטיל

תשלומין מיוחדים על האגשים העוטרים לבהיגה למען קבל חואר רופא שגים ודגטיסט . ויחלט סוד הטלבוח ן א) לקחח בשביל חאוגיורזיטטים חשלוטין סיוחדים טאח כל איש חעומד לבחיגח לקבל חואר רופאי־שגים 20 רובל, ותואר דנטיסט‭10—‬ רובל. ב) הכסף חתוא יחיד, לקופת תאוגיורז‭, '‬ לתת טסגו שכר לחבוחגים ולקגות את חבלים וחסכשירים חדרושיס אל חבחיגח .