⁨⁨המשקיף⁩, 6 יוני 1947⁩ — _בוווו33ה [⁨כתבה⁩]

_בוווו33ה

מפעל הדינר בארץ ישראל עמ התחלת _מ־יעל הדינר, שהוא תעודת ההשתייכות להצה"ר, נתבעים כל נאמניה לרכשו ולהפיץ אותו למען חזק את שורותינו וע"י כך להגביר את כוחנו המפלגתי בארץ. מספר רוכשי הדינר במולדת ישמש קנה־ מידה לעצמתנו ויכלתנו בתור גורם בחיי הישוב. ואם אנו מיחסים ערך חיוני למספר הדינרים הנפוצים כלפי חוץ, הרי גדולה חשיבות המפעל הזה כלפי פנים, כי רכישת הדינר תקנה לחבר זכות בחירה אקטיבית ופסיבית למוסדות הצה"ר העליונים הארציים והעולמיים, ז. א. זכות הכרעה בעניניה והתהוות דרכה לעתיד. לכן חבר: רכוש את הדינר, הפץ ז»ף. הדינר, הזק את שורות הצה"ר. מרכז הצה"ר באר"י בבית"ר ארץ-ישראל_: עצרת יובל בירושלים מחד, שבת‭, 7. 6. 47, ‬בשעה ‭7. 30‬ בערב תתקיים על מגרש בית"ר (רחוב החבשים) בירושלים "עצרת יובל ‭. "חגיגית‬בתכנית: נאומים: קצה"ש מ. ארבר, נציב בית"ר בארץ, ומר א. אכסלרוד. תכנית אמנותית ואספורטי־ בית בבצוע להקת קן בית"ר בירושלים. עצרת יובל בחיפה בשבת הבאה‭14, ‬ לח. ז. בשער‭4. 30. ‬ אחה''צ תתקיים באולם "המכבי" בחיפה עצרת יובל חגיגית. בתכנית נאומים ותכנית _אמניתית עשירה בבצוע להקת קן בית"ר חיפה.

נשף היובל החלד. הפצת הכרטיסים לנשף היובל, אשר יתקיים ביום ט"ו תמוז ש. ז‭(3. 7. 47). ‬ בקפה גל החיות בתל־אביב. תכנית הנשף בולטת ברבגוניותה ע"י הבטחת השתתפותם של אמנים רבים, תזמורת מובחרת וכוי. דוד יוטן - מזכיר כללי בסניף תל־אביב בהתאם להחלטת ההנהלה מיום 29 למאי ש. ז. י' טיון תש"ז ה_^מן ה' דוד יוטן לכהן בתפקיד מזכיר כללי של סניף תל־אביב. ה' יוטן נכנס לתפקידו מיום ה־1 ליוני ש. ז. מסיבת הצה"ר בחיפה במסיבת חברים רבת משתתפים שהתקיימה בקפח ורנד בחיפה נאמו ד"ר שטדנ־ ברג ויצחק ילין על עבודתה הארגונית של התנועה בארץ. הם נגעו בשאלות פוליטיות חשובות. בויכוח שהתפתח אחרי הנאומים לובנו שאלות רבות המענינות את חברי התנועה בחיפה. בסוף המסיבה קבלו על עצמם עסקני התנועה להעביר את מפעל השקל והדינר וכמו"ב לפעול למען ארגון חבת התנועה.