⁨⁨הבקר⁩, 14 אפריל 1954⁩ — ליל שימורים בנצרת [⁨כתבה⁩]

ליל שימורים בנצרת

- פא" ט. טננכויס - השעה היא ‭12‬ בלילר. ר*שי הרשיסות המתנזחים בבחירות, עתונאיט וסתם וזולכי בטל. טטהריט לבית עירית נורת, בדי להווכח ולהיות הראשוניט להוזוע טי ופי!כד.. . כולם עייפי* עיניהם אדומות וגעצפות, אבל כאן בא לעזרתם בעל המזנון המביא טדי פעם לטעט פניניאן קפה מהביל וסיגדיור* כדי לעודד אי. מחכים. : בן מאליו. שפהיד הקפד. הוא די מפולפל והוא היחידי שבוודאי י1א ברפת". בפרפפת הגדולה פפתובב אחד מראשי העדה המוסלמית, בתנועות עז־ בניוה מוריד הוא כל פעם את תרבושו תאדו* מגגב את זיעתו, חוזר ומנקה את משקפיו הנקיות. אמנם בעוד במה שעות יחרץ גורלו לשבפ או לכפא בעירידבתוך אולפ העיריה יושבת ועדת הבחירות הממשלתית. חברי הועדה, עושים הם את ההכנות האחרונות לספירת הקולות< באחת הפינות יושבים נזיגי מק־י, מם• הודויט וטפפרים אחד לשני בלחישה על פהלך עבודתם. עשן פיגריות פיהפו ועולה בחלל האול* הנוכחיפ יושבי* מחכים ומפרקים. . השליה בא השעה ‭. 1‬ בא שליח ומודיע שעוד פעפ הובא הקלפי הראשונה. כל אחד תופס לעזמו סקופ נוח על יד השולחן. חבר גדישה פפרחביד* פסעילי פם"פ בנזר* על יד אהרן כהן מפעילי מפא-, נזיג פק־י על ידי משקיף פפעם הקתולי* ניר לפניה* עפרון בידיפ והנה השלד ה* השליח מכריו . קלפי מספר 0שי: אי ‭, 40‬ מטים ‭42‬ מק־י ‭, 117‬ קתולים ‭. 268‬ נזיג הקתולים רושם את המט־ פריט בעזבנות, קוטוניםםיפ בשכונת הקתולי* בשפ ישו והרות הקדושה ! פה קרה ז ז אחרי כמה דקות םכריויפ: קלפי שלש־עשרד, ו א * מ * קתוליט ‭41‬ ר (גורגורה־אורתודוקסיט) ‭, 78‬ םק־י ‭. 225‬ בולט מקבלים את התוזאד. כפניחד. את הדע* שהרי שכונה וו שייכת לקו־ מוניפפי* התענינות מעוררת רק רשימה ר, שקיבלה דוקא בשכונה וו, השייכת למתנגדיה החריפיפ ביותר מפפר כל כף ניבר של קולו* והנה חלה הפסקה. עוברת חזי שער. שעד. המחוגים מראים שלש אחרי חזות. והנה מתחילים להגיע השליחים מהמפלגות, ובל אחד מביא פתקאות ובהן הסיכומים הבלתי רשמיים קלפי מספר עשר: א ו* ש ‭, 90‬ הקתולים ‭*0‬ מ־קי ‭385‬ ו פני הקומוניספיפ מת־ בהרים ומרוב שפחה מכבדים הם נם את מתנגויהם בסיגריות. בתרועת נזחון מהול בגאווה םטתכלים הם באהרן כהן, המתחיל קזת להתעזבן וסעיף בל פעם פתקאוה לעווריו. קלפי רודפת קלפי פתקא רודפת פתק* מגיעות התוז? אות של קלפי פפפר ארבע: א ‭, 69‬ מק־י ‭, 129‬ הקתולים ‭. 22 מ , 216‬ מקוט קלפי פפפר ארבע הוא פרמו של פנופ נזיג פפ"ט ובן־פיפוחו של גרישה. מרכיב גרישה את משקפיו, פפתבל עוד פעם על התוזאות ועולמו נעשה חושף עליו. אבוד הוא פנופ ועד לכסא בעידיד. לא יניע• מרים הוא עיניו ומחפש והנה נתקל נ1בפו באליעזר בארי, איש השוה•!. הנשען על הקיר וקורץ אליו בעין אחת פלאה יאוש. כששפתיו פתלפלות . לא פוב־, הפ־ פדנו את המערכה. קלפי אחת עשרה ממעה: א ‭*1‬ פק־י ‭. 447‬ הקופומסטים שמהי* אבל אהרן בהן התומר בא־ מדמע את עזמו ומפחית את נזחון הקימו־ ניפטי* חם קיבלו פחות מ־‭50‬ אחוז ש; בעלי וכות בחירה באוור זדי קלפי מפפד אחד טגיע: הקתולית ‭, 260 ‬ מק"י ‭. 201‬ אוור וה שייר לקתולים והנה נם אליו חדרו הקומוניספי* כהן מדבר על קץ העולם שהניע. בנזדה הקדושה . קואליזיה של הווהיקן והקרמלין". כולם מתעזבני* השעו. חמש לפנות בוקר. נש־ ארו בפך הכל עוד שתי קלפיו* חמש ותשע. והנה בא רץ מיוחד מפעם הקופי ניפפיט: מק"י ‭. 254‬ הקתולים ‭. 13 מ , 380 ‬ גרישה מיואש. מוריד את משקפיו. איו בבר תועלת לרשום את התוזאות־ • פם-ם. . אטין נ'ורנורה - ראש עירית נצרת* מזב מעורפל נתהווה עט הפרע תוז א*•• הבחירות לעירית נזר* לפרות ז*ויבוריט של הקומוניספים על נזחון, ‭!1‬רי סתבוי שלמעשי , הם קיבלו פחות >|ו>ות ממה שקיבלו בבחירות לבנם* למעשה היהה כאן העברה של קולוה משכונה לשבונה• המעניין בדבר הו* שהקומומססים ובו במספר קולות מכר דוקא בשכונות הקתולים של העיד, הפרומפים ו"סראה פנטה'/ לעומת ואת זבו הרשימות האור־ תודוקפיות של יעקב פרח ואמין גורגורד, המתנגדת לקומוניפפימ דוקא כמדבוי מקיי התוזאות עוררו תדהטה בין הקתולים• אנשי הכמורה הקתוליה דיברו כל הוטו גבוהה גבוהה על בינאוט העיר הקדושה תתת חסות המתיקן! הם גם היו בסוחיט שהקואליזיה של העדות הסער־ ביוה: ימני* פרופפפנטי* לסינית ומרו־ מפיה המונות ביחד קרוב לשלשה אלפים קולות יקבלו לכל הפחות ששה נזימפ. והנה דוקא לשבונותיהם ד. פ חדרו הקו־ מוניפפים וקשי. להאמין שהמתיקן יהיה מוכן לפרוש אה כנפיו דוקא על מקיי ולעוור להם לההבפפ בעיר. בעוד שועדת הבחירות ישבה בשעות הבוקר המוקדמות וחילקה את המנדבים כבר נעשו נישושיפ בין הקתולי* שהתחילו כבר לדון בכובד ראש על ראשות העיריה. ראשי הרשימה הקהולית אמיו לי בגלוי שמי רוינוי, הבי הכנפה לשעבר הוא המועמד היזיני וה־ ראוי ביותר לכהונה וו ישנפ ראשי דכ־ טורה הקתולית ידאו באהדה אח וקן העדה האורתודוקפית יושב על כפא ־אש העיריה. הם מחכים רק לתשובת המופ־ לפי* נשארה עוד קלפי פפפר תשע ברובע המוסלמי. השעה חמש וחזי. הקלפי מתאחרת? פקיד הבתירות מר רוח עווב את האולם יבין הנוכחים מדברים שמשהו קרה ברובע מ1רחי !ה. אחד מעיד שה־ קלפי הוברחה לעבר הירדן. אחד מעיר שחבל שנם חבוחיים באווי !ה לא הלכו בעקכוחם.. . והנה בא ת כולו םיווע• קלפי תשע: א ‭, 117‬ מק"י ‭. 346‬ ועדת הבחייות מבקשת את כל האורחים לעווב את האול* ואחרי כמה דקות מכריזים על התוזאו*