⁨⁨הבקר⁩, 4 דצמבר 1952⁩ — ‭11‬ נדובי משפט פראג הוצאו להורג בתליה] [⁨כתבה⁩]

‭11‬ נדובי משפט פראג הוצאו להורג בתליה]

יי"? 1 (יו. פי. < -‭11‬ חנידוניפ לפות כמשפט הראווה כפ"אנ, ובכד ילפ רודול^ " פלאכשקי ותאריכי -, קלמנטיפ, היגאו הפוקר להורג כתליה, - הידיע היופ רדיו פראג.

1ג ועיתלים הם:רודולף סלאנפקי (יהודי). דיר ולאדימיר קלמנטיס (נוצרי). בדדיך גמיינדר (יהודי), לודביק פרייקה (יהודי), יוזף פרנק (נוצרי), בדריד רייצין (יהודי). קרל שוואב (נוצרי), רודולף ברגוליוס (יהודי), אוטו פישל (יהודי), אוטו סלינג(יהודי), אנדריי סימון (יהודי).

בשידור ל* נאמר דבר היכן ובאיזו שעד, הוגאו שסקי הוין לפיעל, אך לפי הניהנ הנ־כוסלובקי נעשות פיתות בית־ וין עם עלות השחר ננלא שנקראץ. שנו נ0 התנהל המשפט. לשי השידור, נתלו

הניווניפ אתוי שהתונע, יוסף אוונאנק, עיין נפסקי הדין והחליט ני הם נאותים. הואיל ואיש פהנאשפיפ לא הג־ש ערעור, הוצאו הניוונ־ט להורג מיד לאחר החלטת התובע הנללי.

ניט אחרים (. קול ישראלי הודיע' שמ-א-ת יהידיפ נעגרו נצ-כיה ויש להניח שיונאונקרונ לטש־ שט< נמגאיפ נמאטר נאשמת שיתוף פעולה עפ מעשי ה ־

קבוצה היהודית* נורבגית לאומנית• נראשותו של סלאגסקי, ויש לגסות למשפסיפ נוספים נעתיד. נין נששטי העתיד יד, יה, נגראה. חוץ מאורן, אורנשסיין ושוורמונה. גפ אגמון גריגור, המיניססד לסחר חוץ, שפוטר אמש ממשרתו. סיטוהיס אלה נאו, נפי הנראה, משוס הוגאת דינם לחונה של סגניו לשענר. פרשן בגדאד: משפטים מפוג פראג יעוררו את העולם להרגיש כפפנה היהודית סושר . הנוקר־ לעניניס ערנייט מו - דיע: עלי חייור רנאני, פרשנו של רדיו ננואד, הקדיש את שיחתוו השנועית למשפט שראג. הפרשן מדגיש נראשית שיחתו, ני לא שעם הסניר מציאותו של קשר רווק נין הגיונות והקומוניזם: א) . יוגר הרעיון הקומוניסטי הוא היהודי קארל מארקפ'! נ) את המהפכה הרוסית נ־ד‭191‬ . מימגו חוגיפ פיננסיים יהודיים נארהינ•; נ) הקומוניסטים הערבים בפלשתינה . התייגנו לצר הציונים ותמכו בסוכנות היהודית, בשעה שהערבים נלחמו מלחמת חייט ומות!

ו) העשיו היהודי העיראקי, שפיק עואס. היה מממן בעת ובעונה אחת את פעולות הקופוניטטיפ העיהאקים ושעולות הגיר ניט נת"אן בסופו של ונד מגא את . פותו הפנעי- על עץ התליה (הנמנה לתליית הזוועה הטומנית של עואפ ננג־ רה נשעת טלישת ‭1948‬ עקנ עלילר" שהוא מטשק נשק לישראל). צ'נוסלובקיה החלה להרגיש נמזימת הקומוניספיפ היהודים רק נזמן האחרון. היהודים ניפתו את משפט פראג. נורנם נמקרים אלה. אגנ . קיים דמיון רני נין משפט זה לנין משפטי היהוויפ הקומו• ניטטים נארהינ. ליהודי ינולה הגיונות לתת שקודה לעלות לארץ-ישראל• אשר ללא-יהודיפ הרי הגיונות מנגלת אותט למטרותיה בשפ דעיוגות קומוגיטטיים. ננינול. מדמה זו נחשפה לעין נל נמש־ פט פראג. נטיופ דנריו מניע הפרשן הנגדאוי את תקותו. כי משפטים מטוג זה שייער - כו בעתיד יעוררו את העולם להכ-ר בקיום הסכנה היהידית והקומוניסטית, ו"הכרד, זו היא התקוה היחידה להצלת האנושות מהרע המוסווה־.