⁨⁨הבקר⁩, 29 יולי 1951⁩ — Page 4 Advertisements Column 1 [⁨מודעה⁩]

מרב אבא הלל פידכר י"• עמנואל ניוג; ה' בנימץ בראודי מנהיגה הוגול של יהוות אמריהה ההשובי המנהיגים הציונים נאמהיקה ושיא ההםתווות עיונית שאוה•? יהדות אמריקה מתכה לתוצאות הבהירות בישראל הזדהות ביוני אפריקה עם הציונים הכלליים בישראל ופנית ציוני אוה"ב, קנדה, דרום אפריקה, אוסטרליה, מקסיקו, בי־זיל צ'ילי, צרפת, איטליה, בלגיה הולנד, שוייץ, דניה ומדינות אחרות. לאיחוד הציונים הכלאים בארץ — מבוססת על אמונתם כי נצחונה שי מפלגת המרכי בבחירות ינביר את סכויי חהשקעות וההתפתחות , , .. " הכלכלית של ישראל ויפתח דף חדש ביחסים בין המדינה והתנועה הציונית בתפוצות. המנהיגים של ביוני אמריקה אשר זכי בימים האחרינים לאמון מוחלט בועידתם הכל ארצית — עוקבים אחר המאבק הנטוש על צורת משטרה של המדינה. אזרח ישראל! הושט את ידך לידידיך הנאמנים מעבר לים 1 חזק את הברית עם הדורשים טובת המדינה ו הצביע: צ הסתדרות הציונים הכלד"ם

דבר רבני ירושלים ממכתב האדמרר לצבור הדתי מהוסיאטין אנו החתומים מטה פונים בזה אל הצבור החרדי. , המזרחי הקדים נעשה לנשמע.. . ברור הוא כל איש ואשה. זקן וצעיר, בעל־בית ושכן. איש איפוא שהכנסת נציגי המזרחי לכנסת הכרחית היא התורה ואיש המעשה, הפקיד והפועל, כל איש אשר לנו. נאמני המסורה וחובבי הארץ מכל בחינה*. יי ביום את הבחירות אלקים בלבב אל יי הקלפ טובת י המד ויצבינה יענגד בעד עיניו רש י ימת יל י ־ . ק"" טע ממכתב >"". -"־, , נצ""יגיי 1 יהדות , -־, "• " חו־ל , -, * המזרחיודתיים בלתי מפלגתיים' . כיום הזה מתכבדים אנו לפנות אל היהודים י ש מ יי "*? ־ שומרי תורה ומצוה וכן אל מוקירי מסורת ישראל • נציגי רשימה , ב* עסקני צבור מובהקים, בעלי אל מצפונם ולבם הטהור בקריאה נלבבת לתמוך דעות קבועות בשאלות הדת. החנון' הדתי , הכלכלה במערכת הבחירות לכנסת השניה ברשימת המזרחי והמדיניות, הראו בעבר את נאמנותם לרצונו של ודתיים בלתי מפלגתיים רשימה *ב' ולהצביע הבוחר הדתי-הלאומי. , עבורה". ברשימה , ב' הערובה הבטוחה ביותר כי ישמרו על קו זה בעתיד. חתום! י הצביעו כולכם בעד רשימה . בי. תקותנו כי הצבור הדתי ישים אל לב את דבי־יני י"ר """ שאה^ירות המויתי באהויקה, ראש בית השוד• הנ"ל ויצטרף בלב ונפש לקריאתנו זו ויהי רצון למורים ו?ישיבת י•' יצהקאלהני מייי"-, שיהא חלקנו עם העוסקים בצרכי צבור באמונה הרכ מףדכ , , יףשבלום 1 ןד<" ן‭"|‬ יןץשלים תןב"ב> המצךים תש, "א סגן נשיא הםחדרוח ההורחי באמריקה הרב צמה זמכרוכסקי (-) משולם ראטה (-) יעקב ?־מס נשיא השתווות המזרחי נקנות (-) אליהו מרדכי הלוי ולקוכסקי הרב אליעזר סרדמסקי חברי הרבנות הראשית לישראל הגן יו-ר אגודת הרנניש שאמריקה י 3י יי שמואל י*ה? הילמן, שלמה דוד כהנא, רבביוהניםב?רג ויו־ו הפדרניה של המזרחי שלמה יוסף זוין, בכי יהודה הכהן קוק, באפריקה הדרומית שמואל בנימין רייך נמהור-נ ר' קאסילי־י ז! הרב ד"ר יוסף הייס לוקשטיין יעקב סכיצקי, שמואל אהרן שזורי, נ ייד הרב ד"ר עקיבא סרדמסקי אבא רקובסקי, בנימין זאב שישי / שמיאל חבר הנהלת השחורות הונניפ נאמריקח גייר, סעיד יוסף עוזרי, שלום יצהק הדוי, אבדד0 כה. י ש. נתן רענן, היים יודא ליכ אויי=ע־!, כנן נשיא כנוו של המזרחי באמריקה יהיאל מיכל •לגו/ דוד אליהו ה־שקוכיץ, ף", ררא. שר שלמה כלזרי יוסף שמואל מוריה, אברהם יו יר קר! י האוניברסיםה של המזרחי סמאל, הייס הוכרה, סעדיה שרון. ע־ש הרב מאיר נו"אילו זנ-ל דבר הגאון מבריסק הגאון האדיר ר' זאב סולוביצ'יק שליט"א יפה כוחו של הרב פרידמן בירושלים להודיע שבשבילו מר ד. צ. פנקס, העומד בראש רשימת המזרחי ודתיים בלתי מפלגתיים חשוב וטוב לעניני דת ועוד ענינים בכנסת.

ליוצאי ארצות הבלטיות! בידיכם לבחור מחדש את נציגכם ככנסת הראשונה. מי שפעל בשבילכם. הכלל והפרט, יותר מארבעים שנה במסירות נפש ממשית בזמן • משטרים שונים באומץ לב ובקומו! זקופה מי שהוציא אלפים מכם ארצה תוך סיכון נפשו ושסבל בשבילכנן יסורים רבים ושנשאר סמל חי ליהדות הבלטית - א הרב ד"ר מרדכי נורוק "העומד במקום, השני ברשימת המזרחי רשימה 3 הוא א?גנו איש המפלגה במובן המנומנם של המלה — הוא שייך לכלל ישרא> ודואג לענ"ניו של כל אחד. בואו להוכיח את רגש התודה לאישיות הגדולה והיקרה לכולנו וברוח והלך מחשבותיהם . של קדושינו הבלתי נשכחים שבקהילות הקודש שנחרבו 1 חוג רחב של מכבדיו ומעריציו. יוצאי הארצות הבלטיות , "^ו. ‭!0‬מקו ^ ‭^0‬ יי עם יי־ ־ י . !! I דרושה ''£"' פקידה'. " I דירה להחרי יסה בת 4 ד חדיי? החלפה והכירה' , "£יי"" בבית הדש כירועלים ‭",, ", V ‬ ספות ששנט חדישות ! כדירה יסה בסביבה טובה חתח חד־אביכ מ"י? לפנות: מד ‭. ~‬י"" טדד"א בתל-אביב. ‭£00‬ י' י -•? י ‭" . : :< -. - £00‬ ירינ אחי י . ;? כ נו י: - •‭. 1‬ ו וגו? •זי-*גיב.

‭, 1110‬ הקום וחצניע!תמנע הצטופפות וחווים דו הקרניות ועדת הבחירות המרכזית לכ־םת הע1נ־ח